Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.

59 vastausta
DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
 
Keskustelu 17.07.2020
  • Hei.

    14:00
    TK
  • Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".

    14:00
    TK
  • Eli tällaista laitettiin tuolla yhteisössä.

    14:00
    TK
  • Hei Tuukka

    14:01
     
  • eli miten voisin olla avuksi?

    14:01
     
  • Hei, Heidi!

    14:01
    TK
  • Niinkuin tuossa kehotuksessa sanotaan, niin tarkastellaanko näppärästi mitkä yhteydet minulla on ja onko kenties digiboxille kirjauduttu wäärin 

    14:03
    TK
  • Pitäisi saada sujuvuutta omien tallennusten selaukseen omassa teliatvdigiboxissa.

    14:04
    TK
  • eli et siis pääse kirjautumaan digiboksille

    14:05
     
  • Käyttäjätunnus siihen on 00001...

    14:06
     
  • Missä waiheessa se laitetaan tuo käyttis.

    14:07
    TK
  • https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla

    14:07
     
  • tuossa on käyttöohjeet

DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Digiboxi ja teliatv kokoajan päällä, eli olen kirjautunut sisään.

 

Toinen yritys toiselle asiakaspalvelijalle:

 

 

  • Hei. Miten pääsen kirjautumaan uudelleen digiboxiin laajakaistallla?

    14:17
    TK
  • ei ollut ohjeista apua.

    14:17
    TK
  • Hei Tuukka, missä kohtaa tulee ongelma kun yrität kirjautua tähän?

    14:17
     
  • minulle laitettiin tällainen telialta:

    14:21
    TK
  • Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".

    14:21
    TK
  • Joo, boksille kirjaudutaan tunnuksella: 00001...

    14:22
     
  • Onko sinulla salasana tallella vai tarvitsetko uuden?

    14:22
     
  • Woitko tarkistaa onko väärin kirjauduttu?

    14:22
    TK
  • eiole salasanaa

    14:22
    TK
  • Ok, tilaan uuden salasanan sinulle tekstarilla

    14:22
     
  • odota

    14:22
    TK
  • Numeroon:

    14:22
     
  • milten sinne kirjaudutaan uudelleen??

    14:23
    TK
  • Niin hetkinen toimiiko digiboksi nyt?

    14:23
     
  • ei ainakaan uudelleen käynnistämällö?

    14:23
    TK
  • Mitä tapahtuu kun käynnistät digiboksin uudelleen?

    14:23
     
  • Toimii!

    14:23
    TK
  • Mikä siis on ongelma

    14:24
     
  • Luitko tupn Telian lähettämän.wiestin?

    14:24
    TK
  • Joo luin

    14:24
     
  • Eli minua kehotettiin ottamaan yhteyttä asiakaspalweluun

    14:25
    TK
  • että tarkistettaisiin olenko kirjautunut väärin.

    14:25
    TK
  • Ihmettelen nyt tuota viestiä, eli jos kaikki toimii niin ei tässä tarvitse tutkia asiaa sen tarkemmin

    14:25
     
  • saattaisi kuulemma auttaa tallennusten selaamiseen.

    14:26
    TK
  • niinhän tuossa lukee.

    14:26
    TK
  • Ei ole kuin yksi tunnus millä boksille kirjaudutaan ja sinulla on tuo tallennuspalvelu ominaisuus tässä tilauksessa

    14:27
     
  • Eli kaikki siis kunnossa?

    14:27
     
  • Ei.

    14:27
    TK
  • miten tämän keskustelun saa kopioitua, lähetän sen hänelle, joka käski tulla tänne kysymään asiasta.

    14:29
    TK
  • 14:29
  • TK
  • Tämä keskustelu tallentuu automaattisesti omille sivuille telia.fi - osoitteeseen, ja löytyy kun kirjaudut pankkitunnuksilla ja valitse Laskut ja viestit -> Tuki

    14:29
     
  • Mutta haluaisin nyt kuulla että mikä on tuossa boksissa on vialla niin pystyisimme ratkomaan tämän asian

    14:3
  •  
  • Kyse on tallennusten selauksesta

    14:31
    TK
  • joka on todella huono

    14:32
    TK
  • pitää selata a-ö

    14:32
    TK
  • ö-a

    14:32
    TK
  • tai uusin - vanhin

    14:32
    TK
  • tai vanhin - uusin

    14:32
    TK
  • Aivan, minkälaisen hakutoiminnon haluaisit tähän jatkossa, voimme ottaa kehitysidean ylös

    14:33
     
  • todella hidasta löytää omansa kun 1700h tallennuksia.

    14:33
    TK
  • olen 5 vuotta antanutbpalautetta.

    14:34
    TK
  • Ymmärrän, eli olisiko kätevä tällainen toiminto missä voisi hakusanalla etsiä ohjelmaa?

    14:34
     
  • nyt tämä henkilö lähetti tuon wiestin jossa olisi ollut mahdollinen ratkaisu tähän. (kirjautunut vääri)

    14:35
    TK
  • siinä viestin lopussa se lukee

    14:36
    TK
  • kyllä. aakkosellinen haku

    14:36
    TK
  • "viimeksi kazotut"

    14:36
    TK
  • jne

    14:36
    TK
  • Selvä, joku muukin on tuota ehdottanut aiemmin ja olisi kyllä hyvä jos saadaan lisää hakuominaisuuksia tähän

    14:36
     
  • Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole korjaustoimenpidettä asiaan

    14:37
     
  • Miksi tämä toinen Telian iihminen kyselee sitten, että olenko kirjautunut laajakaistalla ja että siellä pitäisi olla " jatka kazelua"??

    14:39
    TK
  • Sen ymmärrän minäkin, ettei se tässä chatissa korjaannu se ongelma näiden tallennusten hakujen kanssa.

    14:40
    TK
  • En osaa sanoa kyllä tähän mitään. Hakutoiminnot on toistaiseksi nämä mitkä sinulla on käytössä ja digiboksille et voi kirjautua muulla tunnuksella kuin sillä jolla nyt käytät palvelua

    14:41
     
  • Ihmettelen nyt tuota viestintää jonka kävit toisen asiakaspalvelijan kanssa

    14:41
     
  • Onko nyt jotain missä voisin vielä olla avuksi?

    14
  • Et ole kirjautunut väärin, sinulla on Telia TV digiboksi laajakaistalla johon kirjaudut numeroyhdistelmällä

    14:46
     
  • Niin. En minäkään oikein ymmärtänyt tätä neuwoa, minkä sain.

👌😆

 

 

 

Edit HannaSu: poistettu puhelinnumero

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 541 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @DUKE74 

 

Ymmärsinkö nyt oikein näistä viesteistä, että nyt kaikki toimii tuon Telia TV:n osalta niinkuin pitää?
| Telia Yhteisön moderaattori |
Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ison työn teit Duke asian välittämisessä meille. 

Tässä  ketjussa vähän häiritsee kun välillä puhutaan "jatka katsomista" toiminnosta ja välillä hakusanahaun puutteesta omissa tallenteissa. 

Soirija
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 43 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla myös kärsivällisyys täysin loppu tämän umpipaskan Telia Tv-sovelluksen suhteen. Digiboksin kanssa käytettynä käytettävyys aivan kivikautisella tasolla. Asun kuitenkin Elisan alueella ja ylipäätään Telian Liittymien pitäminen täällä niin, että on edes jonkinlainen kuuluvuus ja kuvanlaatu, on työn ja tuskan takana. Ja sitten saat Tällaista tekniikkaa??? Elisa Viihde tulossa minulle hyvin pian, kun ei kerran teliaa palvelu ja asiakkaat kiinnosta, niin siirretään sitten aivan kaikki kilpailijallenne. 

DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DUKE74@  kirjoitti:

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.


Hei, kaikki Teliapohjapööderit!

 

Olen tänne yrittänyt vuosikaudet  kehittää aikaisemmin mainizemaani ongelmaa tallennuksien suhteen.

En ala enää erittelemään, koska kehitysehdotuxeni on muutaman kerran kerrottu jo tämän ketjun alussa.

Minusta on käsittämätöntä, että täällä "lupaillaan" jatkuwasti ja sitten pannaan pää tyynylle. 

Tätä on asiakaspalwelu tehnyt pelkästään minulle 15 wuotta.

 

Nyt on niin, että Telia tarjoaa uutta 24kk sopimusta, jota en enää jatka.

Elisa on hieman kalliimpi, mutta walitettawasti on pakko waihtaa, että saa pelkästään tallennusten hakusanat toimimaan.

 

En näe Telian intoa kehittää millään tawalla viihdepakettia.

 

Älkääkä, *******e tulko wastaamaan tähän wiestiin: "Laitamme kehitysehdotuxenne tuonne eteenpäin", koska se on todella törkeätä ja on jatkunut jo 9 wuotta!

 

Minun mielestä te ette ole kehittäneet palwelua ysteistyössä asiakkaiden lukuisista pyynnöistä ja rukoiluista huolimatta.

 

Jos tätä wiestiketjua uusi asiakaspalwelija wielä ihmettelee, suosittelen pyytää koulutusta esimieheltä.

 

Rohkaisen kaikkia Posti- ja Telelaitoksen asiakkaita suuntaamaan kazeensa muualle, koska tämä niskojen nakkelu on täysin pöyristyttäwää, mitä Telia viihteensä kanssa harrastaa.

 

Nyt jos olisi hattu päässä, en sitä nostaisi.

 

Edit ReOlivia: Poistettu allekirjoitus, profiilin bioon voit kirjoittaa tarkemmin itsestäsi

 

 

 

DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaSu@  kirjoitti:

Moi @DUKE74 

 

Ymmärsinkö nyt oikein näistä viesteistä, että nyt kaikki toimii tuon Telia TV:n osalta niinkuin pitää?

Aiwan höpölöpöä, @HannaSu.

Perehdy asiaan.

Lopettakaa tällainen "ihmetteleminen"

-Tallennusten selaus)

-A-Ö (K-kirjaimen kohdalta, waikkapa) Hakusanalla omien tallennusten haku ja kirjainperusteinen haku

-edellisten tallennusten jatkamasen kazelun mahdollisuus. (AIWAN NIINKUIN TEIDÄN CMORESSA EHDOTTAA AINA JATKAMAAN EDELLISIÄ KAZELUITA!!! )

Tämän on Netflix kexinyt.

Lopettakaa esittämästä tyhmää.

 

Suututtaa tällainen degenerointi.

Osaattehan te hintojakin nostaa.

Pitääkö Minun tulla teille tällaiset hakusanat sinne ohjelmoimaan??

"Syntax error" Oletteko te käyttöneet siellä tietokoneita?

Entäs ohjelmestoja? Oletteko wielä DOS?

Ostakaa Amiga.

DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Baron@  kirjoitti:

Ison työn teit Duke asian välittämisessä meille. 

Tässä  ketjussa vähän häiritsee kun välillä puhutaan "jatka katsomista" toiminnosta ja välillä hakusanahaun puutteesta omissa tallenteissa. 

 

Kiitos. Ymmärrät mitä tässä haetaan hywä, että tuet asiaa, koska juuri äsken otti päähän jälleen hakea omista tallennuxista (1700h) keskeltä H-niinkuin Heikin autot kohdalta tallennus, jota kazoa  Jos hakumahdollisuutena olisi H-kirjain, ei harmittaisi lärwätä Aastaööhön.

 

En ymmärrä kuinka kauan minä huudan tästä asiasta.

Ilmeisesti kaikilla muilla on kolmetuntia tallenteita.

 

Edit ReOlivia: Korjattu lainaus

DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SalliJf@  kirjoitti:

@DUKE74@  kirjoitti:

Näköjään täällä blokataan ja yritetään kuopata unholaan, kun yrittää antaa palautetta teliaviihteen onnettomasta tallennusten selauxesta. Kyllä on edelleenkin niin, että on todella huonoa eziä tallennuxia k-kirjaimen kohdalta saatika "jatkaa kazelua" tehkää hemmetti jotain, me maxamme 40€/kk tästä *******asta!

Nyt heittäkää tekosyyt romukoppaan ja antakaa meille rahalle wazinetta.

Niin ja kymmenen leffalippua kaikille meille, jotka wuosikaudet joutuneet lärwäämään teidän 80-luwulta peräisin "uusin ensin" "wanhin ensin" "a-ö" "ö-a"

HERÄTKÄÄ, PERHANA NYKYAIKAAN!

 

Onko tässä waihdettawa Elisalle, wai mikä juntturaäijä siellä wastustaa?

 

Ei tässä ole mitään järkeä, helkkari, että 1700h tallennuksia pitää lärwätä puolituntia ennenkuin löytää omansa.

 

Aakkosellinen hakemisto, jatka kazelua ja waikka, kexikää ize  sinne, weläjotain tämän luulisi olewan niin waikea asia.

Kunhan teette kiusaa siellä

 

Älkääkä wastatko tähän mitään ja warsinkaan, että "Wiemme ehdotustanne eteenpäin" 

Se on täyttä *******aa. Wiisi wuotta tästä asiasta on rukoiltu.

Hoitakaa wihdoinkin tämä asia.

 

Edit: siirretty oikeaan ketjuun, muokattu otsikko osuvammaksi


Moikka @DUKE74! Miksi koet tulleeksi bannatyksi? Viestisi ovat täällä kyllä näkyvillä ja niihin ollaan vastailtu 🙂 Palaute on aina tervetullutta, vain siten pystytään kehittymään. 


Mihin palautteeni on johtanut?

En koe, että olisin saawuttanut sillä jotain.

Posti- ja Telelaitoksen henkilökunta saa kyllä henkilökunta-alennuxeen, mutta eikö harmita tallennuxia selata aakkosellisesti waikkapa Pimpsoneiden kohtaan, kun siinä on warmasti E-niinkuin sata elokuwaa ennen tuota P-kirjainta.

Niin ja L-niinkuin Lesboxen saaren historiikitkin owat siinä, joita ainakin minulla on 30 jaxoa, Rhodoxesta puhumattakaan.

 

Hakusanoja:

-H-niinkuin Gengilöhunta

-P-niinkuin Pösilö

-S-niinkuin Sakset

-A (uskokaa tai älkää se tulisi ensimmöisenä) niinkuin Älykääpiö.

 

Kuinka waikeaa olisikaan, että tällaisilla hakumerkeillä me kaikki saisimme selaukseen lähtökohdat, jotka säästäisiwat planeettaamme ja wähentäisiwät lenkkariemme jälkeä.

vatanen100
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DUKE74@  kirjoitti:

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.


Olipa todella ikävä yllätys, kun viimeisimmän päivityksen myötä vaihtui tallennusten selaaminen voi sanoa ihan p****maiseksi. Mistä saa palauteuksi aikaisemman version? Siinä tallennukset olivat aikajärjestyksessä ja turhat kuvakkeet eivät vieneet tilaa, näyttöön sopi enemmän ohjelmanimikkeitä. EIhän sitä voi aina muistaa tarkasti ohjelman nimeä, että löytyisi nopeasti. Paremmin muistaa, että tallensin viime torstaina elokuvan, jossa oli Kevin Costner. Kuvakkeet pois ja tallennukset aikajärjestykseen. Valitun ohjelmanimen korostus ei aina toiminut edellisessä versiossa, joten se kuntoon myös.