Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63904
Kirjoituksia 174058

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa



Highlighted

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

Uusi keskustelija
Viestejä 11 kpl

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

1/45

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.

44 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 11 kpl

41/45
 
Keskustelu 17.07.2020
  • Hei.

    14:00
    TK
  • Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".

    14:00
    TK
  • Eli tällaista laitettiin tuolla yhteisössä.

    14:00
    TK
  • Hei Tuukka

    14:01
     
  • eli miten voisin olla avuksi?

    14:01
     
  • Hei, Heidi!

    14:01
    TK
  • Niinkuin tuossa kehotuksessa sanotaan, niin tarkastellaanko näppärästi mitkä yhteydet minulla on ja onko kenties digiboxille kirjauduttu wäärin 

    14:03
    TK
  • Pitäisi saada sujuvuutta omien tallennusten selaukseen omassa teliatvdigiboxissa.

    14:04
    TK
  • eli et siis pääse kirjautumaan digiboksille

    14:05
     
  • Käyttäjätunnus siihen on 00001...

    14:06
     
  • Missä waiheessa se laitetaan tuo käyttis.

    14:07
    TK
  • https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla

    14:07
     
  • tuossa on käyttöohjeet

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 11 kpl

42/45

Digiboxi ja teliatv kokoajan päällä, eli olen kirjautunut sisään.

 

Toinen yritys toiselle asiakaspalvelijalle:

 

 

  • Hei. Miten pääsen kirjautumaan uudelleen digiboxiin laajakaistallla?

    14:17
    TK
  • ei ollut ohjeista apua.

    14:17
    TK
  • Hei Tuukka, missä kohtaa tulee ongelma kun yrität kirjautua tähän?

    14:17
     
  • minulle laitettiin tällainen telialta:

    14:21
    TK
  • Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".

    14:21
    TK
  • Joo, boksille kirjaudutaan tunnuksella: 00001...

    14:22
     
  • Onko sinulla salasana tallella vai tarvitsetko uuden?

    14:22
     
  • Woitko tarkistaa onko väärin kirjauduttu?

    14:22
    TK
  • eiole salasanaa

    14:22
    TK
  • Ok, tilaan uuden salasanan sinulle tekstarilla

    14:22
     
  • odota

    14:22
    TK
  • Numeroon:

    14:22
     
  • milten sinne kirjaudutaan uudelleen??

    14:23
    TK
  • Niin hetkinen toimiiko digiboksi nyt?

    14:23
     
  • ei ainakaan uudelleen käynnistämällö?

    14:23
    TK
  • Mitä tapahtuu kun käynnistät digiboksin uudelleen?

    14:23
     
  • Toimii!

    14:23
    TK
  • Mikä siis on ongelma

    14:24
     
  • Luitko tupn Telian lähettämän.wiestin?

    14:24
    TK
  • Joo luin

    14:24
     
  • Eli minua kehotettiin ottamaan yhteyttä asiakaspalweluun

    14:25
    TK
  • että tarkistettaisiin olenko kirjautunut väärin.

    14:25
    TK
  • Ihmettelen nyt tuota viestiä, eli jos kaikki toimii niin ei tässä tarvitse tutkia asiaa sen tarkemmin

    14:25
     
  • saattaisi kuulemma auttaa tallennusten selaamiseen.

    14:26
    TK
  • niinhän tuossa lukee.

    14:26
    TK
  • Ei ole kuin yksi tunnus millä boksille kirjaudutaan ja sinulla on tuo tallennuspalvelu ominaisuus tässä tilauksessa

    14:27
     
  • Eli kaikki siis kunnossa?

    14:27
     
  • Ei.

    14:27
    TK
  • miten tämän keskustelun saa kopioitua, lähetän sen hänelle, joka käski tulla tänne kysymään asiasta.

    14:29
    TK
  • 14:29
  • TK
  • Tämä keskustelu tallentuu automaattisesti omille sivuille telia.fi - osoitteeseen, ja löytyy kun kirjaudut pankkitunnuksilla ja valitse Laskut ja viestit -> Tuki

    14:29
     
  • Mutta haluaisin nyt kuulla että mikä on tuossa boksissa on vialla niin pystyisimme ratkomaan tämän asian

    14:3
  •  
  • Kyse on tallennusten selauksesta

    14:31
    TK
  • joka on todella huono

    14:32
    TK
  • pitää selata a-ö

    14:32
    TK
  • ö-a

    14:32
    TK
  • tai uusin - vanhin

    14:32
    TK
  • tai vanhin - uusin

    14:32
    TK
  • Aivan, minkälaisen hakutoiminnon haluaisit tähän jatkossa, voimme ottaa kehitysidean ylös

    14:33
     
  • todella hidasta löytää omansa kun 1700h tallennuksia.

    14:33
    TK
  • olen 5 vuotta antanutbpalautetta.

    14:34
    TK
  • Ymmärrän, eli olisiko kätevä tällainen toiminto missä voisi hakusanalla etsiä ohjelmaa?

    14:34
     
  • nyt tämä henkilö lähetti tuon wiestin jossa olisi ollut mahdollinen ratkaisu tähän. (kirjautunut vääri)

    14:35
    TK
  • siinä viestin lopussa se lukee

    14:36
    TK
  • kyllä. aakkosellinen haku

    14:36
    TK
  • "viimeksi kazotut"

    14:36
    TK
  • jne

    14:36
    TK
  • Selvä, joku muukin on tuota ehdottanut aiemmin ja olisi kyllä hyvä jos saadaan lisää hakuominaisuuksia tähän

    14:36
     
  • Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole korjaustoimenpidettä asiaan

    14:37
     
  • Miksi tämä toinen Telian iihminen kyselee sitten, että olenko kirjautunut laajakaistalla ja että siellä pitäisi olla " jatka kazelua"??

    14:39
    TK
  • Sen ymmärrän minäkin, ettei se tässä chatissa korjaannu se ongelma näiden tallennusten hakujen kanssa.

    14:40
    TK
  • En osaa sanoa kyllä tähän mitään. Hakutoiminnot on toistaiseksi nämä mitkä sinulla on käytössä ja digiboksille et voi kirjautua muulla tunnuksella kuin sillä jolla nyt käytät palvelua

    14:41
     
  • Ihmettelen nyt tuota viestintää jonka kävit toisen asiakaspalvelijan kanssa

    14:41
     
  • Onko nyt jotain missä voisin vielä olla avuksi?

    14
  • Et ole kirjautunut väärin, sinulla on Telia TV digiboksi laajakaistalla johon kirjaudut numeroyhdistelmällä

    14:46
     
  • Niin. En minäkään oikein ymmärtänyt tätä neuwoa, minkä sain.

👌😆

 

 

 

Edit HannaSu: poistettu puhelinnumero

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 248 kpl

43/45

Moi @DUKE74 

 

Ymmärsinkö nyt oikein näistä viesteistä, että nyt kaikki toimii tuon Telia TV:n osalta niinkuin pitää?
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 169 kpl

44/45

Ison työn teit Duke asian välittämisessä meille. 

Tässä  ketjussa vähän häiritsee kun välillä puhutaan "jatka katsomista" toiminnosta ja välillä hakusanahaun puutteesta omissa tallenteissa. 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

45/45

Minulla myös kärsivällisyys täysin loppu tämän umpipaskan Telia Tv-sovelluksen suhteen. Digiboksin kanssa käytettynä käytettävyys aivan kivikautisella tasolla. Asun kuitenkin Elisan alueella ja ylipäätään Telian Liittymien pitäminen täällä niin, että on edes jonkinlainen kuuluvuus ja kuvanlaatu, on työn ja tuskan takana. Ja sitten saat Tällaista tekniikkaa??? Elisa Viihde tulossa minulle hyvin pian, kun ei kerran teliaa palvelu ja asiakkaat kiinnosta, niin siirretään sitten aivan kaikki kilpailijallenne. 

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.