Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
peehoopee
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallentava digiboxi lakkasi toimimasta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olenkohan tehnyt supermokan? Jouduin räveltämään noiden tv:n, digiboxin ym johtoja ja vahingossa irrotin varmaankin tallentavan boxin usbin, jota ei kuulemma saa missään nimessä irrottaa...

Nyt ei tallennus pelaa kuin verkossa, eli ei näytä kovalevyllä olevaa ohjelmaa eikä tallenna. 

Mikä avuksi??? 

3 vastausta
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 124 custom-general.kudos
  • 444 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @peehoopee ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön!

 

Vaikka johtoa käyttää irti, niin kyllä palvelun pitäisi palautua. Tarkista vielä johdon kiinnitys, että se on hyvin molemmista päistään kiinni ja käynnistä tämän jälkeen digiboksi uudelleen virtajohtoa irti käyttämällä. 

peehoopee
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei auttanut virtajohdon irrotus ja päälle takaisin. Eli ei vieläkään toimi. Pähkäilen tässä, mikä neuvoksi. 

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 124 custom-general.kudos
  • 444 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kun buutitkaan eivät auttaneet, niin ottaisitko yhteyttä meihin chatillä Telian etusivun alareunasta, jotta voimme tarkistaa liittymäsi tiedot ja että onhan siellä kaikki kunnossa.