Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
rekyl
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 35 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Tallenteet poistuvat itsestään palvelimelta

Hei!

Nyt on ilmennyt että tallenteita poisuu palvelimelta itsestään. Esim. toistuvissa tallenteissa aiemmin näkyneet ylen Scott & Bailey tallenteista suurinosa hävinneet. Muitakin jatkuvassa tallennuksessa olleita ohjelmia ei näy.

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

 

25 vastausta
Mano75
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palaa käämit ton onnettoman tallenuksen kans. Ei jaksa edes eritellä mitä kaikkea tekee. Nyt viimisin et ei löydy toistuvia tallennuksia ollenkaan. Kyllä ei pitäs olla amnatilaisella vaikea koodata toimivaa jo vihdoin. Kaveri nauroi kun selitin sille kuin toimii. Hän elisalla asiakkaana ja sano ettei siellä prakaa noin pahasti tallennus.

Edit JoonasLam: Muokattu hieman otsikkoa

Edit MinnaLN: siirretty ketju toiseen samasta aiheesta.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 257 custom-general.kudos
  • 557 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ikävästä häiriöstä tallennusten suhteen on kyllä kyse. Tästä meillä onkin häiriötiedote olemassa ja tässä kannattaa kokeilla ottaa digiboksista virrat pois ja takaisin, joka voi korjata ongelman. Meillä asian korjaustoimet jatkuvat ja tämä on sen myötä toivottavasti piakkoin kunnossa. 

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

jarkko35
Konkari
  • 298 custom-general.kudos
  • 515 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyseessä maksullinen lisäpalvelu, ja palvelu on aivan sekaisin! Milloin saadaan hyvitystä?

rekyl
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 35 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Vaikutta että uusi ohjelmistopäivitys on aivan "susi".

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions


@rekyl  kirjoitti:

Hei!

Nyt on ilmennyt että tallenteita poisuu palvelimelta itsestään. Esim. toistuvissa tallenteissa aiemmin näkyneet ylen Scott & Bailey tallenteista suurinosa hävinneet. Muitakin jatkuvassa tallennuksessa olleita ohjelmia ei näy.


Oletko huomannut että nämä ovat sellaisia jaksoja jotka ovat olleet pidempään, kuin 90 vuorokautta tallennettuna. Tämän ajan jälkeen talleenteet poistuvat automaattisesti.

rekyl
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 35 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Kyllä olen huomioinut. Aivan muutaman viikon takaiset tallenteetkin ovat poistuneet😥

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 113 custom-general.kudos
  • 379 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions


@rekyl  kirjoitti:

Kyllä olen huomioinut. Aivan muutaman viikon takaiset tallenteetkin ovat poistuneet😥


Telia TV:n tallennuksissa on harmillisesti ilmennyt häiriötä viime aikoina. Telia TV -palvelun verkkotallenteissa voi esiintyä häiriöitä niissä tapauksissa, kun tallennus on tehty MTV -kanavalla (MTV3, Sub ja AVA). Häiriön vuoksi esim. tallenteen nimi tai kuva voi olla toisesta ohjelmasta. Ohjelmia voi jäädä myös tallentumatta. Häiriötä tutkitaan ja se korjataan mahdollisimman pian.

| Telia Yhteisön moderaattori |
An14tero
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kanavapaketti ei ota vastaan tallennuksia eikä poista vanhoja.

 

Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman ja siirretty viesti tähän ketjuun.

tolen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Käynnistin boxin uudestaan, ja nyt pystyy taas katsomaan pari päivää piilotettuna ollutta ohjelmasarjan jaksoa (Nyrkki MTV3 9/10, eka jakso 8.2. alle 90 vrk sitten, viimeinen jakso 19.4., uusinta 21.4. alle viikko sitten, koko sarja hävisi valikoista)