Tallenteet poistuvat itsestään palvelimelta


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Hei!


Nyt on ilmennyt että tallenteita poisuu palvelimelta itsestään. Esim. toistuvissa tallenteissa aiemmin näkyneet ylen Scott & Bailey tallenteista suurinosa hävinneet. Muitakin jatkuvassa tallennuksessa olleita ohjelmia ei näy.


 


edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi


 


25 kommenttia

Palaa käämit ton onnettoman tallenuksen kans. Ei jaksa edes eritellä mitä kaikkea tekee. Nyt viimisin et ei löydy toistuvia tallennuksia ollenkaan. Kyllä ei pitäs olla amnatilaisella vaikea koodata toimivaa jo vihdoin. Kaveri nauroi kun selitin sille kuin toimii. Hän elisalla asiakkaana ja sano ettei siellä prakaa noin pahasti tallennus.

Edit JoonasLam: Muokattu hieman otsikkoa


Edit MinnaLN: siirretty ketju toiseen samasta aiheesta.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Ikävästä häiriöstä tallennusten suhteen on kyllä kyse. Tästä meillä onkin häiriötiedote olemassa ja tässä kannattaa kokeilla ottaa digiboksista virrat pois ja takaisin, joka voi korjata ongelman. Meillä asian korjaustoimet jatkuvat ja tämä on sen myötä toivottavasti piakkoin kunnossa. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Kyseessä maksullinen lisäpalvelu, ja palvelu on aivan sekaisin! Milloin saadaan hyvitystä?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Vaikutta että uusi ohjelmistopäivitys on aivan "susi".


@rekyl@  kirjoitti:

Hei!


Nyt on ilmennyt että tallenteita poisuu palvelimelta itsestään. Esim. toistuvissa tallenteissa aiemmin näkyneet ylen Scott & Bailey tallenteista suurinosa hävinneet. Muitakin jatkuvassa tallennuksessa olleita ohjelmia ei näy.




Oletko huomannut että nämä ovat sellaisia jaksoja jotka ovat olleet pidempään, kuin 90 vuorokautta tallennettuna. Tämän ajan jälkeen talleenteet poistuvat automaattisesti.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Kyllä olen huomioinut. Aivan muutaman viikon takaiset tallenteetkin ovat poistuneet😥>


@rekyl@  kirjoitti:

Kyllä olen huomioinut. Aivan muutaman viikon takaiset tallenteetkin ovat poistuneet😥>




Telia TV:n tallennuksissa on harmillisesti ilmennyt häiriötä viime aikoina. Telia TV -palvelun verkkotallenteissa voi esiintyä häiriöitä niissä tapauksissa, kun tallennus on tehty MTV -kanavalla (MTV3, Sub ja AVA). Häiriön vuoksi esim. tallenteen nimi tai kuva voi olla toisesta ohjelmasta. Ohjelmia voi jäädä myös tallentumatta. Häiriötä tutkitaan ja se korjataan mahdollisimman pian.

Kanavapaketti ei ota vastaan tallennuksia eikä poista vanhoja.


 


Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman ja siirretty viesti tähän ketjuun.

Käynnistin boxin uudestaan, ja nyt pystyy taas katsomaan pari päivää piilotettuna ollutta ohjelmasarjan jaksoa (Nyrkki MTV3 9/10, eka jakso 8.2. alle 90 vrk sitten, viimeinen jakso 19.4., uusinta 21.4. alle viikko sitten, koko sarja hävisi valikoista)

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Kyllä.

Tallennuksissakin on jatkuvasti

Ongelmia.

Eikö siellä koekäytetä lainkaan näitä järjestelmiä?

Eilen meni taas ilta pilalle, kun piti katsoa Diilin finaali tallennuksista. Ruoatkin oli tilattu valmiiksi.

Eipä löytynyt, eikä löytynyt suurinta osaa muistakaan tallennuksista.

Tilanne jatkuu näköjään vieläkin.

Tämäkään ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta, vaan sama vika on esiintynyt  muutaman kerran aiemminkin!

 

Kiitos jälleen!

 


@An14tero@  kirjoitti:

Kanavapaketti ei ota vastaan tallennuksia eikä poista vanhoja.


 


Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman ja siirretty viesti tähän ketjuun.




Telia TV -palvelussa tallennusten katsomisessa sekä uusien tallennusten asettamisessa on ilmennyt häiriötä. Asiasta on tehty eilen häiriötiedote Telia.fi sivustolle. Häiriön korjausta jatketaan edelleen.


@DUKE74@  kirjoitti:

Kyllä.


Tallennuksissakin on jatkuvasti


Ongelmia.


Eikö siellä koekäytetä lainkaan näitä järjestelmiä?


Eilen meni taas ilta pilalle, kun piti katsoa Diilin finaali tallennuksista. Ruoatkin oli tilattu valmiiksi.


Eipä löytynyt, eikä löytynyt suurinta osaa muistakaan tallennuksista.


Tilanne jatkuu näköjään vieläkin.


Tämäkään ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta, vaan sama vika on esiintynyt  muutaman kerran aiemminkin!


 


Kiitos jälleen!


 




Tämä häiriö on meillä tiedossa. Yhdyn kaikkien kanssa siihen, että tilanne ei ole mitenkään toivottu. Asiaa pyritään kuitenkin parhaillaan selvittämään. Pahoittelut vielä tämän häiriön aiheuttamasta vaikutuksesta palvelun käyttöön.


 

Käytän tallennusten merkintään Omien sivujen ohjelmaopasta. Tänään tallentaminen ei ole lainkaan onnistunut; jokainen uusi merkintä antaa virheilmoituksen, ts. tallennus on MAHDOTONTA. Pyrin myös merkitsemään Telia Tv -sovelluksen kautta, tuolloin ohjelmat NÄYTTÄVÄT kyllä ohjelmoiduilta ("Tallennetaan"-merkintä), mutta EIVÄT ESIINNY tulevien tallenteiden listalla. Ilmeisesti Telia on siis tehnyt kaikkien tulevien ohjelmien mahdottomaksi. VAADIN HÄIRIÖN PIKAISTA KORJAAMISTA! Onneksi varalla on aina luotettava DNA.


 


Edit HannaSu: siirretty viesti tähän ketjuun


@ericrose@  kirjoitti:

Käytän tallennusten merkintään Omien sivujen ohjelmaopasta. Tänään tallentaminen ei ole lainkaan onnistunut; jokainen uusi merkintä antaa virheilmoituksen, ts. tallennus on MAHDOTONTA. Pyrin myös merkitsemään Telia Tv -sovelluksen kautta, tuolloin ohjelmat NÄYTTÄVÄT kyllä ohjelmoiduilta ("Tallennetaan"-merkintä), mutta EIVÄT ESIINNY tulevien tallenteiden listalla. Ilmeisesti Telia on siis tehnyt kaikkien tulevien ohjelmien mahdottomaksi. VAADIN HÄIRIÖN PIKAISTA KORJAAMISTA! Onneksi varalla on aina luotettava DNA.


 


Edit HannaSu: siirretty viesti tähän ketjuun




Siirsin viestisi tähän ketjuun, jossa asiasta on keskusteltu. Tämä häiriö on meillä tiedossa ja selvityksessä.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

HÄIRIÖTIEDOTE!

 

EI innosta häiriötiedotteet, eikä muutkaan *******anjauhamiset. Nytkään ei näe mitkä ohjelmat ovat tulossa tallenteisiin! 

Eli puuttuu se pieni tallennusta merkkaawa pallo. Sittenkun menet painamaan, että "tallennanyt kuitenki" tuo niin sanoo "lopetetaanko tallennus"

Kyllä tätä huonoa tallennuspalwelua on jatkunut pariwuotta,että eiköhän Telia anna meille pelkästä kärsiwällisyydestä wuoden ilmaiset kanawat!?

Minkälaisia koodareita siellä on töissä 

Elisan käyttäjät naurawat partaansa (naiset leukaansa)

Niin, ja missä wiipywät minun 3 videokasettia, kun Suomen Telia ******* minun aika-ajot!??

 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Suomen Telia ilmeisesti hyvittää ISOLLA kädellä, eikä millään kymmenen euron alennuskupongilla?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Minäkin yhdyn siihen, että nämä infernaaliset häiriköinnit saavat loppua.


Ette te @HannaSut ja muutkaan kotona ota niskaan tällaista kaatopaikkakuormaa, kun työpaikkaetuna käytätte näitä palveluja, joista me maxamme.


Onkumma, jos Telia Ruozista ei potki ulos onnettomia koodareita, jotka siellä hääräävät. Vikailmoituksenkin, kun antaa, niin ei helwetti, siellä mennään nukkumaan ja aamulla, kun töihin lähtee, sama tallennuswika on päällä.


Uskon että puhun kaikkien maksavien käyttäjien puolesta. Ärsyttää suunnattomasti. ////:


 



edit katjane: nimimerkki tägitetty

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

@Mano75 !


Kato, sun pitää niellä aina häiriötiedote.


Häiriötiedote kuukausittain on sellainen, että pysytään ruodussa.


Eihän täällä tyhmät juntit tarwi muutaku pahoitteluita ja häiriötiedotteita.


Samat wiat jatkuwat wuodesta toiseen.


Pahoittelija waihtuu. Tälläkertaa joku @HannaSu . Wiis wuotta sitten  oli MattiMaha ja seittemän wuotta sitte Oli Pette, joka on kuollut nykyisin.


15 wuotta ollut Posti- ja Telelaitoksen nykyisin Teliaviihde asiakkaana ja mikään ei ole muuttunut. .


Lupauxet kattawat kuukausimaxun, jota wuodesta toiseen maxamme.


Eikö kuluttajalautakunta puuttuisi pikkuhiljaa tähän asiakkaan laiminlyöntiin??


Missä wiipyy minullekin luwatut 3 wideokasettia. Tuollaisetkin lupauxet owat pelkkää sanahelinää.


 


Yhteen ja erixeen:


Suomen Telian *******amainen toimintakywyttömyys ei missään nimessä ole asiakaspalwelijoiden wika. Te teette äärimmäisen hywää ja ennenkaikkea erittäin waatiwaa työtä! Ruusut teille!


Esimiehillenne, jotka muutoinkin nostavat korkeaa palkkaa, kehottaisinkazomaan peiliin ja ehkäpä potkaisemaan izeänne persssaukisille. Mitä koodareihin tulee...


En löydä sanoja 


 


 


edit katjane: nimimerkit tägitetty


 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

@Mano75 :n  "En jaxa edes eritellä, mitä kaikkea tekee" kuwastaa mielestäni kaiken sen pettymyxen mitä minä olen kokenut ja varmasti moni muukin.


Ikinä ei tiedä kuinka pilalle ilta menee, kun yrität hakea "warman tallennuxen".


Pitsat ehkä tilattu ja alatte heruttaa. Myöskin  vaikka Diilin finaalia tai F1-aika-ajoja. Yhtäkkiä c(bull*******)moresta löytyy ennakkotunnelmat ja wtunjälkihöyryt ja omista tallennuxista löytyy 5kpl jotain tulewaa tallennusta.


On ilta kertoimineen perheessä. Lapsetkaan eiwät kiiku seinille.


Annetaan koirille pitsat. Lähden autotalliin.


Onko mahdollista, että koodaajanne siellä jatkavat vielä muutamia wuosia?


Entäpä kymmenen wuotta??


 


Laitanko samanlaista palautetta (turhaan) wielä kymmenenkin wuoden päästä?


 


Haen teille töihin. Testaan ja koekäytän näitä teidän järjestelmiä ja annan WIIWANA palautetta, jos jokin tökkii.


Samalla tawalla, kuin Björn Borg textasi tennispalloa.


 


Kunnioittaen,


LVI-Koodari


 


 


edit katjane: nimimerkki tägitetty


 


 


 


 


 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

On ilmennyt raakalaismaista laiminlyöntiä maxawien asiakkaiden suhteen.


Asiakaspalwelijat on ohjattu kohauttelemaan niskoja ja hokemaan: "Kylläkyllä, häiriösitä" Heidät on laitettu ikäwään wälikäteen. Syyttäwä sormi osoittaa kuitenkin esimiehiin ja heidän suojelemiin ammattitaidottomiin


koodareihin, joka ei ole heidän wika. He ehkä eiwät hallize vielä tämäntasoista koodausta. Heillä on tulewaisuus kuitenkin riittävän harjoittelun jälkeen. Ehkä jossain muualla. Waikkapa Elisalla. (Siellä ei järjestelmät töki jatkuvasti).


Nämä esimiehet Suomen Telialla,  tosin voisivat miettiä aikaansaannoxiaan ja ehkäpä arpoa 50% säännöllä poistumisen Telia Suomesta sensijaan, että varjelevat toistensa työpaikkoja! 


Osakkeenomistajana haluaisin nimenomaan aikaansaamattomat herrat (myös rouvat tasanimessä) ulos sieltä kopperoista ja kokouksista istumasta.


Teidän suuri palkkanne ja tyhjänpäiväinen aikaansaamattomuutenne hidastaa nimenomaan asiakaspalvelua, aiheuttaa ammattitaidottomuutta ja pilaa kaikenlaisen kehitystyön, mitä osaakkeenomistajat emme halua. 


Lisäxi, teidän *******athousuissa istuminen siellä hidastaa digitaalisen yhteisömme kehittymisen ja haittaa ammattitaitoisten ihmisten työelämää. Hidastaa kilpailumme.


Rohkaisen, teitä tyhjänpanttina istujia ottamaan izeänne waikka niskasta kiinni ja hakeutumaan muihin tehtäviin 


 


Korotetaan osakkeen hintaa poistamalla tyhjänpäiväiset istujat.



edit katjane: poistettu viestin lopusta tyhjää tilaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Ymmärrän hyvin mielipahasi sekä tuskastumisen tässä tilanteessa, mikä onkin nyt todella valittettava. Asian selvittämisen eteen tehdään kuitenkin kaikki voitavamme, tottakai on myös meidän etu että palvelu toimii niinkuin pitääkin. Pahoittelut voivat tuntua ja kuulostaa sanahelinältä, mutta olemme ehdottomasti aidosti pahoillamme ja pyrimme saamaan tilanteen kuntoon niin pian kuin se vain mahdollista on. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Pahoittelut myös, että maxamme huonosta palwelusta. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Mikä ihmeen "Häiriö"?

En ole hawainnut muita häiriöitä Telian osalta kuin luki- ja ymmärtämishäiriön.

Palveluhäiriö häiriö tulee myös mieleen.

Miten olisi "Laskutushäiriö"?

"Meillä on täällä laskutushäiriö, emne walitettawasti woi laskuttaa teitä."

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Hywitys tulee warmasti.

Siinä lukee: "Häiriö "

 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

@Katjane,


 


Ei ole wikasi 


Wiat owat sywemmällä Suomen Telian infrastruktuurissa.


Sinä teet hywää työtä. Jatka samaan malliin. Työniloa!


 


Edit SannaMKoo: Lisätty käyttäjätägi

Vastaa