Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kuukkelino1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Taloyhtiö irtisanoi Sonera-KaapeliTV:n sopimuksen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kirjoitan siskoni puolesta. Hän sai Soneralta ilmoituksen, että taloyhtiönsä ja Soneran kaapeli-TV-sopimus loppuu viikon päästä. He ovat katsoneet tähän asti vain ilmaiskanavia. Taloyhtiöltä ei ole tullut mitään ilmoitusta tai ohjetta. Pimenevätkö ilmaiskanavatkin viikon päästä? Miten toimia, kun postitse ei ole mitään ohjeistusta tullut?
1 vastaus
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi kuukkelino1,

Jos kaapeli-TV verkon vaihtuessa kanavat lakkaavat näkymästä, niin käytössä olevaan digiboksiin/televisioon kannattaa tehdä tehdasasetusten palautus ja tämän jälkeen kanavahaku uudelleen. Joillain laitteilla voi olla automaattisen haun kanssa ongelmaa löytää kanavat uudelleen operaattorin vaihdon jälkeen. Tällöin kannattaa tehdä manuaalinen haku, johon tarvittavat taajudet ja muut arvot löytyvät yleensä esimerkiksi operaattoreiden nettisivuilta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu