Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63827
Kirjoituksia 173823

Taloyhtiö irtisanoi Sonera-KaapeliTV:n sopimuksen



Highlighted

Taloyhtiö irtisanoi Sonera-KaapeliTV:n sopimuksen

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Taloyhtiö irtisanoi Sonera-KaapeliTV:n sopimuksen

1/2
Kirjoitan siskoni puolesta. Hän sai Soneralta ilmoituksen, että taloyhtiönsä ja Soneran kaapeli-TV-sopimus loppuu viikon päästä. He ovat katsoneet tähän asti vain ilmaiskanavia. Taloyhtiöltä ei ole tullut mitään ilmoitusta tai ohjetta. Pimenevätkö ilmaiskanavatkin viikon päästä? Miten toimia, kun postitse ei ole mitään ohjeistusta tullut?
0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 312 kpl

2/2
Moi kuukkelino1,

Jos kaapeli-TV verkon vaihtuessa kanavat lakkaavat näkymästä, niin käytössä olevaan digiboksiin/televisioon kannattaa tehdä tehdasasetusten palautus ja tämän jälkeen kanavahaku uudelleen. Joillain laitteilla voi olla automaattisen haun kanssa ongelmaa löytää kanavat uudelleen operaattorin vaihdon jälkeen. Tällöin kannattaa tehdä manuaalinen haku, johon tarvittavat taajudet ja muut arvot löytyvät yleensä esimerkiksi operaattoreiden nettisivuilta.
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.