Technicolor-TG799 Xtream kaapeli talouteen

  • 17 October 2018
  • 3 kommenttia
  • 41 katselukertaa

Hei. Vanha modeemi kilahti ja otin myyjän suosituksesta Technicolor-TG799 Xtream laitteen. Käykö tuo kaapeliin kun löysin tiedoista vain ADSL ja vdsl yhteen sopivuuden. Minulla siis kaapeli-tv ja lisäksi yhteys kotiin L 70-100mbit/s.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Hei @Samsoniac ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:


 


Tuo Technicolor-TG799 Xtream ei toimi tosiaan kaapelinetin kanssa. Eli tukee tekniikoita ADSL, VDSL2 ja Ethernet. Sinulla on siis nimenomaan myös kaapelina tuo Yhteys kotiin -liittymäsi? 


Oletko meiltä tuon kyseisen laitteen ostanut? Kaapeli-laajakaistalle näitä ei nimittäin pitäisi olla myynnissä, tällä hetkellä kaapelinettiin taitaa pitkälti aina lähteä ​tämä Technicolor CGA2121 Euro DOCSIS 3.0​.

Hei SannaMKoo. Uusin juuri 2 vuoden määräaikaisen sopimuksen ja tosiaan Telian myyjä tarjosi tuota Technicolor-TG799 Xtream modeemia minulle vaikka sanoin ettei se mielestäni käy.

Asia ratkesi eilen kun soitin uudelleen asiakas palveluun eri ihmiselle ja selitin ettei modeemi mielestäni käy. Hän oli samaa mieltä ja ihmetteli miten oli saanut myytyä tuon kaapelitalouteen. Minulle tulee nyt juuri tuo technicolor cga2121 eli asia kunnossa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Okei, hieno homma että asia lopulta selvisi!


Samaa asiaa myös tuumin että miten se sinulle saatiin tilattua alunperinkään, mystinen homma :smileyhappy: 


Hyvä kuitenkin että olit vielä uudelleen asiasta yhteydessä ja nyt tulossa oikea modeemi kotiin

Vastaa