Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
panukokko82
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Teidän vikailmoitus ei toimi (kokeiltu kahdella eri selaimella)

Pyytää aina vaan tarkistamaan tiedot.

Joten laitan tätä kautta:

 

Telia TV laajakaistalla

Reititin: Sagemcom Hybrid Router Fast 5370 Air

Arris VIP4302 Digiboxi

 

Tallennukset eivät aina toimi. Tallennuksia katoaa. Tallennussivusto (netissä) ei toimi oikein (ilmoittaa: tallennus ei onnistunut. myöhemmin tallenne ilmestyy boksille) Kelaus alkaa tökkimään yllättäen. Ongelma alkoi päivityksestä jossa tallennusnäkymää muutettiin. Tämä on ollut teillä tiedossa jo kauan. Vaadin hyvitystä toimimattoman palvelun vuoksi. Jos asia ei etene, harkitsen yhteydenottoa kuluttaja-asiamieheen.

 

Se on oikeasti kumma homma miten syvään suohon olette itsenne sotkeneet tämän sekoilun kanssa.

 

3 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 621 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions


@panukokko82  kirjoitti:

Pyytää aina vaan tarkistamaan tiedot.

Joten laitan tätä kautta:

 

Telia TV laajakaistalla

Reititin: Sagemcom Hybrid Router Fast 5370 Air

Arris VIP4302 Digiboxi

 

Tallennukset eivät aina toimi. Tallennuksia katoaa. Tallennussivusto (netissä) ei toimi oikein (ilmoittaa: tallennus ei onnistunut. myöhemmin tallenne ilmestyy boksille) Kelaus alkaa tökkimään yllättäen. Ongelma alkoi päivityksestä jossa tallennusnäkymää muutettiin. Tämä on ollut teillä tiedossa jo kauan. Vaadin hyvitystä toimimattoman palvelun vuoksi. Jos asia ei etene, harkitsen yhteydenottoa kuluttaja-asiamieheen.

 


Pystytkö jakamaan kuvankaappausta siitä häiriöilmoituksen täyttämisestä, mistä tiedoista sivusto herjaa? Jos jaat kuvan sivustosta tiedot täytettynä, muista peittää henkilökohtaiset tiedot (osoitteet, nimet, yhteystiedt, tunnukset jne.).

Telia Yhteisön kautta emme vastaanota häiriöilmoituksia liittymien tai palvelujen toiminnasta, koska emme voi tunnistaa asiakkuuttasi vahvasti täällä. Pyytäsin, että otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun, josta häiriöilmoitus voidaan vastaanottaa.

Mainitsemistasi häiriöistä etätallennuksen sivuston ongelma on tiedossa ja vielä korjauksessa.

 

Muista häiriöistä olemme tehneet jo korjauksia, olethan kokeillut jo käynnistää digiboksin uudelleen sen asetuksien kautta: Menu -> Asetukset -> Järjestelmä -> Uudelleenkäynnistys. Tämä pakottaa digiboksin tarkistamaan, onko tarjolla uusia päivityksiä ja asentaa ne.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
panukokko82
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sivu ei herjaa mistään tietystä kohdasta vaan ilmoittaa sivun ylälaidassa punaisella "tarkista tiedot".

Kaikki kohdat on täytetty ja rastit laitettu.

 

Boksia on pakko käynnistellä vähän väliä uudestaan, että se toimisi edes jotenkin siedettävästi.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 537 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions


@panukokko82  kirjoitti:

Sivu ei herjaa mistään tietystä kohdasta vaan ilmoittaa sivun ylälaidassa punaisella "tarkista tiedot".

Kaikki kohdat on täytetty ja rastit laitettu.

 

Boksia on pakko käynnistellä vähän väliä uudestaan, että se toimisi edes jotenkin siedettävästi.


Jos boksia joutuu muuten kuin tallennusten vuoksi käynnistelemään uusiksi on jotain muuta pielessä.

Testailin omilla tunnuksilla häiriöilmoituksen kirjaamista ja se vaikutti toimivan normaalisti laajakaistan osalta. 

 

Nyt kun et ilmoitusta voi Minun Telian kautta lomakkeella jättää suosittelen vikailmoituksen jättämään meille chattimme kautta tai avoimella lomakkeella.