Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
PappaM
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tekstitys pätkii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kun katselen Telian boxilla tallennettuja ohjelmia, tekstitys välillä katkeilee. Tätä on sattunut muutaman viikon ajan. Ei välttämättä kaikissa tallenteissa, mutta ainakin esim. Isä Brownissa ja Grantchetrissä. Vaimon mukaan joissakin muissakin.

Yleensä tekstitys toimii muutaman minuutin. Sitten katoaa. Kun stoppaa tallennuksen ja käynnistää saman tien uudestaan (jatka katsomista -toiminto), tekstit palaavat kadotakseen hetken päästä uudelleen.

Tätä sattuu tommosessa vajaan tunnin ohjelmassa varmaankin noin 10 kertaa. Melko rasittavaa.

Olen päivittänyt ohjelmistoa ja ottanut boxista virrat irti. Ei auta.

Onkohan muilla ollut samanlaista ongelmaa?

4 vastausta
Katdr
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä on ollut noin 3 viikkoa.7.2.22 jo ilmoitettiin että vikaa korjataan.Kauan tuntuu kestävän. Olen käynnistänyt laitteet lukuisia kertoja uudestaan,se ei edes tunnu auttavan.

PappaM
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juu kauan kestää. Viime keväänä ja kesänä muistaakseni noin kolme kuukautta kesti tallennusvika. Siitä täällä yhteisössäkin paljon kirjoiteltiin. Korjausta aina välillä lupailtiin, Mutta kauan se kesti. Itse en tekniikasta paljon ymmärrä, mutta joku sanoi, että maailmassa on paljon monimutkaisempiakin tekniikoita kuin nämä. Että kyllä näiden systeemien täytyy maksaville asiakkaille toimia.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 165 custom-general.kudos
  • 909 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@pappu @Katdr 

Häiriön korjaus on kyllä kestänyt ikävän pitkään, pahoittelut siitä. Korjauksissa on kuitenkin päästy eteenpäin ja vielä tehdään varmistuksia sen toimivuudesta. Valmis korjaus tehdään sopivana ajankohtana digiboksin ohjelmistopäivityksen kanssa, tämän hetken arvion mukaan lähiviikkoina.

Tiedotamme korjauksesta myös häiriötiedotteellamme, suosittelen sitä seuraamaan.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

Ocxid
Vakiokalustoa
  • 40 custom-general.kudos
  • 85 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hieno kuulla, että korjaus alkaa olla olemassa. Ei mitään kiirettä. Varmistakaahan myös, ettei vaan laskutus puolella ole ongelmia...