Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tekstitys pielessä

C Moren Forbrydelse (Rikos) -sarjan 1. kauden 10. jakson tekstitys heittää useita sekunteja. Monissa kohdin ei edes ole selvää, kuka puhuu. En ehkä muuten välittäisi, mutta toinen kotimainenkaan ei juuri auta tanskan ymmärtämisessä. 

9 vastausta
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@ericrose  kirjoitti:

C Moren Forbrydelse (Rikos) -sarjan 1. kauden 10. jakson tekstitys heittää useita sekunteja. Monissa kohdin ei edes ole selvää, kuka puhuu. En ehkä muuten välittäisi, mutta toinen kotimainenkaan ei juuri auta tanskan ymmärtämisessä. 


Lisäys edelliseen: myös 12. jakson tekstitys väärin ajoitettu. Häiritsee muutoin hyvän sarjan seuraamista.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 530 custom-general.replies
  • 48 custom-general.solutions


@ericrose  kirjoitti:

@ericrose  kirjoitti:

C Moren Forbrydelse (Rikos) -sarjan 1. kauden 10. jakson tekstitys heittää useita sekunteja. Monissa kohdin ei edes ole selvää, kuka puhuu. En ehkä muuten välittäisi, mutta toinen kotimainenkaan ei juuri auta tanskan ymmärtämisessä. 


Lisäys edelliseen: myös 12. jakson tekstitys väärin ajoitettu. Häiritsee muutoin hyvän sarjan seuraamista.


Kiitos havainnostasi! Laitetaan kuva ja teksti synkkaamaan. 

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Edelliseen liittyen on syytä jatkaa: ilmeisesti kaikkien Rikos-sarjan 1. kauden jälkipuoliskon jaksojen tekstitys on ajastettu virheellisesti. Tässä muodossa sarjaa on mahdoton järjellisesti seurata. Erittäin harmillista, koska kyseessä on hyvä sarja, jonka mielelläni olisin katsonut vuosien jälkeen uudelleen. Maksan tästä, joten minulla on oikeus odottaa virheetöntä palvelua.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 109 custom-general.kudos
  • 486 custom-general.replies
  • 40 custom-general.solutions

Kiitoksia! Laitoin tämän tiedon asiantuntijoille. Pääset katsomaan näitä sarjoja myös C More -sovelluksen kautta mikäli sinulla on C More -kanavapakettitilaus meidän kautta. 

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitos vastauksesta! Toivottavasti asia korjaantuu piankin. Muuten, katson juurikin mainitun sovelluksen kautta.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 109 custom-general.kudos
  • 486 custom-general.replies
  • 40 custom-general.solutions

Sen verran tarkentaisin vielä, että käytätkö tuota C More -sovellusta meidän digiboksin kautta vai jollakin toisella laitteella?

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Aivan, digiboksin kautta käytän. Ja, selvennykseksi: missään muussa katsomassani ohjelmassa ei tällaista synkronivirhettä ole esiintynyt.

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kokeilun jälkeen on kuitenkin todettava, että selaimessa C More -sivulta tai Telian sovelluksen kautta katsottuna tai PC:ltä TV:hen Chromecastin kautta siirrettynä ajoitusvirhettä ei näytä esiintyvän, joten ilmeisesti digiboksista jollain lailla virhe aiheutuu.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 109 custom-general.kudos
  • 486 custom-general.replies
  • 40 custom-general.solutions

Kiitoksia tarkennuksesta! Tarkistin tilanteen asiantuntijalta ja korjausta on lähdetty tekemään. Tässä voi kuitenkin ilmetä hiukan viivettä. Tässä välissä olisi hyvä käyttää digiboksista virtajohtoa pois paikaltaan hetken aikaa. Sellainen 10 - 20 sekuntia pitäisi riittää.