Telia All Stars -passi

  • 18 February 2019
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Minulle tarjottiin uutta reititintä  ( Telia Zone hybrid-reititin ) viime vuoden lopulla ja mieshenkilö joka tätä tarjosi sanoi että se on OTETTAVA siihen,Telia All Stars -passi, mikäli haluan nopean yhtyden. Siis  Telia All Stars –passi, tivasin että miten niin otettava, hän sanoi että en saa reititintä jos en ota kyseistä ohjelmaa, olin kiireinen ja sanoin että laita tulemaan koska nykyinen yhteyteni ei toimi kunnolla.

 Valitin eräälle henkilölle että oli pakko ottaa toi passi vaikka en katso lainkaan jääkiekkoa, kaveri tuntee kuluttajansuoja-asioita ja sanoi, ettei ole missään nimessä pakko ottaa kyseistä ohjelmaa.     Soitin Telialle ja henkilö siellä sanoi että perutaan toki. No koska tänään luin laskuni tiedot niin siellähän toi passi oli edelleen! Soitin Telialle tänään 18.2.2019 ja siellä sanottiin ettei tuosta uudesta puhelusta, missä peruin passin, ole heillä mitään tietoa ???

  Hän sanoi että tarkastavat tuon nauhan, missä minun väitetään tilanneen kyseisen passin, hyvä niin mutta jotenkin nyt tuntuu kus…ksen maku.

 Siis vielä miksi maksaisin palvellusta jota en ole koskaan käyttänyt enkä käytä. Niinpä kysyn onko muilla vastaavia kokemuksia.

 Voi olla että tämä foorumi on väärä tälle kysymykselle mutta aloitan nämä tidustelut täältä.


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Hei @turup ja tervetuloa Yhteisöön!

Kuulostaa kieltämättä hieman oudolle tilanteelle. Joihinkin laajakaistakampanjoihin saattaa sisältyä kanavapaketti, mutta tottakai tuote on mahdollista tilata myös ilman. Tätä kautta en näe tarkemmin sinun tilannettasi, koska en pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta voisin tarkistaa minkälainen tilaus siellä on takana. Hyvä, että olet ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluun, niin saadaan hommaa eteenpäin :smileyhappy:

Vastaa