@mikkooks kirjoitti:
Tämä menee nyt vähän jankkaamiseksi taas, mutta ongelma ei ole tuen puute. Eikä ongelma ole sovelluksen ylläpitäminen eri tv malleille, koska kaikille Android TV laitteille - muillekin kuin televisioille - tehdään vain se yksi sovellus. Ongelma on siinä, miten Telialta on asiasta viestitty. Jos siellä tosiaan ollaan asioista perillä, on ihan suoraan valehdeltu. Jos ei olla perillä, on kirjoiteltu asioista vastoin parempaa tietoa. Ongelma, josta tässä kohtaa on puhuttu on siis viestintä, joka on ollut asiakkaita aliarvioivaa.
Noniin, pääsin ongelman ytimeen. Omasta puolestani olen pahoillani, tässä varmaan mennyt nyt puurot ja vellit vähän sekaisin. Pyritään aina vastaamaan uusimman tiedon mukaan ja sen tiedon mukaan mitä tänne meille moderaattoreille valuu. Se miten asioista kerrotaan on tietenkin aina paikka, jossa voi miettiä sanansa paremmin.
Viestinnän ei kuulu olla aliarvioivaa ja varmasti pystymme tässä parantamaan. Otettakoon tämä kehityksen askeleena itse kullekkin.