Moi @allunlaatikko ja onnittelut yhteisöön liittymisestä!
Oletko MAC koneellesi tuon Chrome-selaimen asentamisen lisäksi ladannut Telia TV-lisäosan mikä vaaditaan palvelun käyttöä varten?
Jos sinulla on käytössä erillinen Telia TV Digiboksi laajakaistalla niin nämä kanavaerot voi johtua ettei molempiin palveluihin ole lisätty sinulle kuuluvia kanavia käyttöön. Tämä korjaantuu tuon häiriöilmoituksen kautta. Onko häiriöilmoitus milloin jätetty? Näistä soitellaan n. 2 arkityöpäivän kuluessa.
tuli vaan tekstiviesti jossa pyydetään käynnistämään laitteet uudelleen ja vika korjattu. todellisuudessa mitään ei muuttunut ja lähetin häiriö XXXXXXX , mutta ei ainakaaan vielä ole kukaan soittanut.
Eli olet vastaillut siihen optioon mikä on jätetty häiriöilmoitukselta, hyvä juttu. Niissä voi olla hieman viivettä mutta verkonhallinnan kaveri on sinuun asiasta yhteydessä.
Google Chrome ja MAC toivoton viritys, poistin kaikki Chrome ja lisäosat ekella kerralla uudelleen asennus auttoi, mutta nyt ei auta. no pitää mennä kauppaan ja irtisanoa koko tv palvelu.
Eikö tuo yhdistelmä toimi toisellakaan koneella / laitteella sinulla? Jos ongelma on yhdellä laitteella niin siellä voi olla nyt jokin muukin tekijä mikä rampauttaa tuon yhdistelmän toiminnan. Näillä perustiedoilla tietenkin hankala yhteisön kautta sanoa mikä se voisi olla, tuliko häiriöilmoituksen puolelta mitä suosituksia / diagnoosia tästä?
Tosiaan jos AdBlockin päältä pois ottaminen tai Chromen lisäosan uudelleenasennuksen jälkeen ei lähde toimimaan, kannattaa melkeimpä jättää häiriöilmoitusta tästä meille tarkoin tiedoin, niin laitetaan asia selvitykseen.
Vastaa
0
tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää?
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi
osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.