Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Hage6
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV digiboxi tunnukset ei toimi

29.9 ajattelin vuokrata vuokraamosta elokuvan, en muistanut PIN-koodia ja tilasin omien sivujen kautta uuden. Ei toiminut tälläkään PIN-koodilla. Resetoin modeemin ja digiboxin, tämän jälkeen ilmoitti väärästä käyttäjätunnuksesta/salasanasta. Soitin asiakaspalveluun ja sanoivat, että resetoivat koko tunnuksen. Sain uuden salasanan, mutta käyttäjätunnus pysyi samana. Ei päässyt näilläkään sisään. Tilasin vielä omilta sivuilta uuden salasanan, edelleen ilmoittaa vääristä tunnuksista. Katsoin elokuvan sitten tietokoneelta nettiselaimella, jossa Telia TV toimi. Tilanne on nyt se, että digiboxi ei ole toiminut lauantain jälkeen. Olen resetoinut kaiken useampaan kertaan ja nyt loppuu keinot. Kaapeli-tv signaali on niin huono meillä, että digiboxi on pakollinen, jos meinaa katsoa muitakin kuin peruskanavia tv:stä.

2 vastausta
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Hei @Hage6 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Tunnustesi tilanne olisi hyvä tarkistaa Telian häiriöilmoitusten toimesta. Meihin saat yhteyden esim. Telian etusivun chatissä 

Hage6
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Moi, sain avun chatistä ja tunnus resetoitiin jälleen kerran. Nyt pääsi kirjautumaan onnistuneesti. Mystistä, mutta asia ratkaistuHymiö Onnellinen