Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 685 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Telia TV ja Liiga - Kysy mitä vain maanantaina 10.6. klo 12-15!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

TeliaTV ja Liiga .png


Mitä olet aina halunnut tietää Telia TV:stä ja Liigasta? Heitä kysymyksesi tähän ketjuun, ja asiantuntijamme vastaavat sinulle!
Kaikkien kysymyksen jättäneiden kesken arvomme yhteensä 12 kpl leffavuokrauksia Telia TV -palveluun.

 

Telia TV ja Liiga ovat olleet jo pitkään keskustelluimpia aiheitamme täällä Yhteisössä. Eikä mikään ihme! Telia TV on palveluistamme yksi suosituimmista, ja sitä voit katsella jo niin erillisen boksin, Kaapeli-TV:n, kuin myös sovelluksen sekä selaimen kautta.

 

Meidän televisioimia Liigapelejä päästiin myös ensimmäisen kerran jännittämään ja katselemaan Telia TV:ltä viime vuoden syyskuussa. Kausi saatiin pakettiin toukokuun alussa ja ensimmäisellä kaudellamme tarjosimme Liigan katselijoille paljon uudistuksia niin lähetystekniikan, kuin myös Liigatuotteen sisällön osalta.

 


Mitä sinä olet aina halunnut kysyä Liiga- tai Telia TV -palveluistamme? Onko sinulla herännyt kehitysidea tai palaute näihin liittyen? Jos mieltäsi askarruttaa vaikkapa jokin Telia TV:n ominaisuus, Liigapaketin uudistus, tai kanavapaketin sisältö, nyt sinulla on oiva tilaisuus saada kysymykseesi suora vastaus näiden parissa työskentelevältä tiimiltämme.


Tule mukaan 10.6. klo 12-15 tai heitä kysymyksesi jo etukäteen

 

Tuotepäälliköistä sekä -kehittäjistä koostuva tiimimme on vastailemassa tässä keskusteluketjussa kysymyksiinne maanantaina 10.6. klo 12-15 välisenä aikana.

 

Voit osallistua tapahtumaan myös ennakkoon heittämällä kysymyksesi tähän ketjuun. Kysymyksistä ja vastauksista teemme koosteen tapahtuman jälkeen. Arvomme lisäksi neljälle kysymyksen esittäneelle 3 ilmaista leffavuokrausta Telia TV -palvelun vuokraamoon. Lipukkeet ovat 3kk voimassa.

 

Näet tarkemmat arvontaohjeet klikkaamalla hieman alempaa löytyvää "Paljastus" -painiketta! Hymiö Onnellinen

 

Itse tapahtuma-aikana olet myös enemmän kuin tervetullut seuraamaan ketjua, ja tekemään lisäkysymyksiä jos niitä herääkin mieleen vielä lisää! Hymiö Onnellinen 

 

Lue lisää

Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Kysy ja voita maksuttomia leffavuokrauksia Telia TV -palveluun


Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).

 

Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.

 

Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 21.5.-10.6.2019 kello 15:00 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.

 

Palkinnot
Palkintona arvotaan yhteensä neljä (4) kolmen (3) leffalipun leffapakettia Telia TV -palveluun (arvo 5€ /ilmaislipuke). Yksi (1) leffalippupaketti/voittaja.


Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 

 

Arvontaan osallistuminen

Arvontaan osallistuminen edellyttää voimassa olevaa Telia TV -digiboksipalvelua, tai voimassaolevia Telia TV -sovellustunnuksia. Arvontaan voi osallistua vastaamalla tämän keskusteluketjun kommenttiosioon tässä keskustelussa esitettyyn kysymykseen. 1 kommentti = 1 arpa. 1 arpa/henkilö.

 

Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.

 

Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 11.6. ja voitosta ilmoitetaan yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.

Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.

 

Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja

 

Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.


Telia Finland Oyj
Helsingissä 21.05.2019


Päivitys 25.7. Täällä käydyn keskustelun parhaat palat löytyvät nyt blogista: Te kysyitte - me vastasimme: Kooste Telia TV:n ja Liigan kyselytunnista.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

73 vastausta
LiigaAuki
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sopimus Liigan kanssa tehtiin vähän yli kaksi vuotta sitten mutta tuntuu vieläkin että jotkut perusasiat on kehityksen alla. Esim. Laskutus, äly-tv, viive, koosteet, html5. Kaikkihan piti olla valmista ennen kauden alkua mutta paljon jäi kyllä keskeneräiseksi. Ainakin siihen nähden miten te mainostitte tuotteenne. Mullistusta odotellessa.

Johtava
Kommentaattori
  • 19 custom-general.kudos
  • 29 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Basanooy@  kirjoitti:

@Johtava@  kirjoitti:

Misi Telia-partio ainakin Jatkoaika.com-sivuston palstalla viestii ristiriitaisesti ja miksi suhtautuvat ko. palstalla asiakkaisiin ylimielisesti ja väheksyvästi? Tajuaako kukaan, että kirjoittelunne tuolle palstalle aiheuttaa teille enemmän haittaa kuin hyötyä?


Aivan aluksi pahoittelut jos Jatkoaika.com puolella on jäänyt kuva että suhtautuisimme ylimielisesti ja väheksyvästi. Näin ei missään tapauksessa ole tarkoitus. Mitä tullaan tuohon ristiriitaisuuteen syy on hyvin inhimillinen. Liiga on tuonut niin faneille kuin meille Telialaisillekin todella paljon uutta sisäistettävää. Viittaan itse Liigan TV tuotantoon, Telia TV uudistuksiin ja uusiin ominaisuuksiin, Liigatuotteiden (passit) tuoteominaisuuksiin (tilaus, toimitus, laskutus) jne..

 

Erilaisilla foorumeilla käsitellään kaikkia näitä kulmia sujuvasti ristiin ja Partiollakin tulee olla valmius kommentoida ja vastailla todella isoon skaalaan kysymyksiä (puhumattakaan että Partiolaiset hanskaavat näiden lisäksi vielä aivan järjettömän määrän tietoa muista Telian tuotteista: SIM korteista tukiasemien toimivuuteen ja soittoäänistä eSportsiin Hymiö Onnellinen)

 

Mitä Liigaan tulee, kaikki edellä mainitut kulmat kehittyivät paljon vielä matkan varrella pitkin ensimmäistä kautta. Tiesimme että tuomme matkan varrella uusia ominaisuuksia. Kaikkia ominaisuuksia ei ehkä saatu siinä ajassa, järjestyksessä tai juuri sellaisilla ominaisuuksilla julkaistuksi kuin olimme suunnitelleet, eikä kaikki nämä muuttuneet tiedot ehtineet aina Partion tietoon. Oman suolansa tuo tietysti se että haluaisimme viestiä kaikesta etukäteen ja luvata hyvinkin tarkasti viimeistä speksiä myöten, mutta kun uutta kehitetään, ei kaikki välttämättä toteudu sellaisena kuin ideaalitilanteessa tavoittelemme. Eri foorumeilla lisäksi asiakkaat tuovat esiin asioita ja kysyvät kysymyksiä joihin emme olleet edes varautuneet vastaamaan, joten täytyy nostaa Partiolaisille hattua miten silti tuossa muuttuvassa ympäristössä kuitenkin onnistuivat mielestäni valtavan hienosti. Juuri tuo että asiakkailta tulee kysymyksiä, joihin emme ole etukäteen kyenneet vastausta edes ennakoimaan, taas on foorumien parast antia ja auttaa meitä kehittymään ja kehittämään.


Luulisi, että laskutus olisi asia, jossa ei pitäisi tulla kenellekään mitään epäselvyyksiä. Mutta tämähän on ihan väärä luulo.

 

Se, että olette itse itseenne ja suoritukseenne tyytyväisiä ei toki viestintäänne seuranneelle ole mikään yllätys. Joku voisi kuvitella, että voisitte edes myöntää väärän tiedon levittämisen, mutta olette valinneet asiakkaan väheksymisen. Onnea vain valitsemallanne tiellä.

Basanooy
Telialainen
Telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LiigaAuki@  kirjoitti:

Sopimus Liigan kanssa tehtiin vähän yli kaksi vuotta sitten mutta tuntuu vieläkin että jotkut perusasiat on kehityksen alla. Esim. Laskutus, äly-tv, viive, koosteet, html5. Kaikkihan piti olla valmista ennen kauden alkua mutta paljon jäi kyllä keskeneräiseksi. Ainakin siihen nähden miten te mainostitte tuotteenne. Mullistusta odotellessa.


Vastasinkin edelliseen kysymykseesi, linkkaamalla erilliseen koosteblogiin, mitä kaikkea uutta olemme nyt jo tuoneet ja mitä on mahdollisesti tulevaisuudessa luvassa. Paljon näistä laskisin itse henkilökohtaisesti kuitenkin katsojakokemusta mullistaviksi tekijöiksi. Viestintä on vaikea laji, se että kahdessa vuodessa olisimme rakentaneet nollista aivan kaiken valmiiksi ennen kauden alkua, oli joko väärin viestitty tai väärin ymmärretty. Tässä vastuu tietenkin viestijällä. Kuitenkin kauden alun ja lopun välissä tapahtui todella paljon kehitystä ja tuotanto parani kierros kierrokselta. Lisäksi yhteensä kuuden vuoden sopimuskaudella tulee varmasti paljon asioita joita mekään emme vielä osaa edes hahmottaa.

sakali79
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi äänimaailma ei ole saatu lupauksista huolimatta KHL tai NHL lähetysten tasolle?
VeeraSu
Telialainen
Telialainen
  • 16 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhaPN@  kirjoitti:

Mitä uutta tulossa tallennuspalveluun?

 

Tässäkin ketjussa on mainittu jo kansioinnin puute sekä luvattoman lyhyt tallenteiden säilytysaika. Lisäisin puutelistaan HD-kuvanlaadun kaikilla ilmaiskanavilla, 50 fps-kuvan, hakusanoihin perustuvat toistuvat tallennukset (siis TeliaTV:llä ilman Telian laajakaistaa/sovelluksella) ja automaattisten tallennuksen automaattiset kansioinnit. Lisäksi toisten operaattorien sovellukset tarjoavat suosittuja ohjelmia tallennettavaksi. TeliaTV tarjoaa etusivulla vain vuokrattavaa tai ohjelmakirjastojen ohjelmia riippumatta onko tilausta tai ei. Joku raja se on mainostamisellakin kun noita ei saa mitenkään edes piiloon...

 

Mikä sitten taas on paremmin kuin muilla... Yhtenäinen kanavanäkymä esim. AppleTV-sovelluksessa, josta voi käynnistää suoran katselun jos siihen on oikeus tai "tallenna&katso" jos lupaa suoraan ei ole. Samat toiminnallisuudet löytyvät myös muilta, mutta tilasin tallennuspalvelun mökillä käytettäväksi pelkästään tuon kanavarivin vuoksi.


Kiitos positiivisesta palautteesta, hyvä että kanavanäkymä on helpottanut käyttöä! Samalla tavalla digiboksille toimme mahdollisuuden aloittaa ohjelman katsomisen alusta yhdellä OK-napin painalluksella, kun tallennuspalvelu on käytössä. 

 

Lisäksi tallennuspalveluun on viimeaikoina tuotu HD-tallennukset suurimmalle osalle kanavista digiboksille, joka toimii Telian laajakaistalla. Tämä on ollut yksi suurimpia palautteen aiheita. Samalla HD-kanavat siirtyivät kanavanumeroinnissa paremmille paikoille, joka parantaa käyttökokemusta myös niille, joilla ei ole tallennuspalvelua käytössä. Vaikka digiboksilla muilla laajakaistoilla ja sovelluksella ei vielä olekaan todellisia HD-tallennuksia, niiden kuvanlaatu on kuitenkin silminnähtävästi parempi kuin SD-laatu digiboksilla Telian laajakaistalla. Valitettavasti osa kanavista jäi uudistuksen ulkopuolelle, koska tästä ei olla päästy sopimukseen kanavayhtiön kanssa. 

 

Lisää tallennuspalvelusta voit lukea myös Lotan vastauksesta täällä https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Telia-TV-ja-Liiga-Kysy-mita-vain-maanantaina-10-6-klo-12-15/m-p...

 

Mitä tulee muihin tallennuspalvelun ominaisuuksiin, lyhyesti sanottuna nämä tarpeet on tiedostettu ja toivottavasti pystymme tuomaan näitä tulevaisuudessa. 

 

Listoilla odottaa seuraavana tallennuspalvelun HD-tallennukset myös sovellukseen ja digiboksille, joka toimii valitsemallasi laajakaistalla. Näillä näkymin osa kanavista pystytään tuomaan parempaan laatuun lomien jälkeen, mutta tämä aikataulu odottaa vielä vahvistumista. Tilanne saattaa siis vielä elää, mutta toivottavasti pystymme tuomaan lisää HD-kuvaa kaikkien saataville.

 

Kysymys 50 fps osalta liittyy myös siihen, mitä laatua meille on kyseisestä kanavasta tarjolla. Tallennettavien peruskanavien osalta tällaista laatua ei ole tarjolla. Jos 50 fps yleistyy myös peruskanavilla, tämä tuodaan siinä vaiheessa uudelleen pohdintaan.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5511 custom-general.kudos
  • 5121 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Amatoori@  kirjoitti:

@VeeraSu@  kirjoitti:

@Amatoori@  kirjoitti:

Minkä takia tuohon uhd:hen pakkonaitetaan tuo digiboksi? Väitteistänne huolimatta mitään teknisiä syitä sille ei ole vaan CC Ultra on kykenevä vastaanottamaan sitä. Jos haluatte enemmän rahaa niin laittakaa vaikka isompi hinta sille uhd-paketille.


Olemme lähteneet Ultra HD:n osalta liikkeelle niistä tekniikoista, joissa siitä on eniten hyötyä, eli ison ruudun ratkaisuista kaapeli-TV ja digiboksi meidän laajakaistalla. Digiboksi myös muiden operaattoreiden laajakaistalla on seuraava looginen askel, sillä vaadittava kehitys on kohtuullinen tähän, ja tuo mahdollisuuden kaikille kiinnostuneille nähdä Liigaa uudella tarkkuudella. UHD-kuva, joka tulee jaettavaksi näihin digibokseihin, ei sellaisenaan ole käytettävissä muiden valmistajien laitteille. Meidän digiboksi on meidän näkökulmasta tunnettu ympäristö, muiden valmistajien laitteiden osalta tulee taas uudet tekijät kyseeseen. Otamme siis asian kerrallaan ja seuraavaa askelta arvioidaan kunhan seuraavan kauden Ultra HD -lähetykset saadaan liikenteeseen.


Ja boxin voi vuokrata vaikka kuukaudeksi kerrallaan ensi syksynä? 




Palaamme tähän myöhemmin. Pahoittelut, ettemme kerenneet vastata tilaisuuden aikana 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Basanooy
Telialainen
Telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@sakali79@  kirjoitti:
Miksi äänimaailma ei ole saatu lupauksista huolimatta KHL tai NHL lähetysten tasolle?

Liikun vähän hataralla pohjalla kun kommentoin NHL teknisiä ratkaisuja, enkä ole juurikaan perillä KHL systeemeistä, mutta olen ymmärtänyt, että NHL:ssä ainakin joissain halleissa on mikrofoneja lisätty suoraan kaukalon rakenteisiin hyvin lähelle jään tasoa. Sen lisäksi maalitolpat on ainakin tietyissä peleissä mikitetty vielä erikseen. On luonnollista että lähellä olevat mikit taltioivat ääntä aivan eri tavalla. Liigahalleissa tämä ei ole valitettavasti mahdollista. Lisäsimme kuitenkin jokaisen Liigahallin mikrofonimäärää merkittävästi ja mikrofoneja on asennettu kiinteästi mm. hallien kattorakenteista roikkumaan. Jokainen halli taas on äänimaailmaltaan hyvin erilainen ja näiden mikrofonien säätöjä on tehty aina kun kyseisestä hallista on otteluita kuvattu. Sanoisin että äänimaailma on parantunut merkittävästi Liigassa totuttuun, mutta emme ole NHL tasolla. Mullistimme Liigan äänimaailman, mutta emme koko jääkiekon.

 

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5511 custom-general.kudos
  • 5121 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Wau, kiitos kaikille hyvistä kysymyksistä ja kommenteista. Tämä oli hieno "AMA", vai mitä olet mieltä?

 

Yksi kysymys jäi tosiaan vielä ilman vastausta, palaamme siihen myöhemmin. Ja kuten tuolla oli puhetta jatkosta niin tämän ensimmäisen tilaisuuden jälkeen mietimme jatkoa joten jos haluaisit nähdä vastaavia Kysy mitä tahansa -tapahtumia jatkossakin niin paina peukkua tälle viestille 🙂

 

TV- ja Liiga-poppoon puolesta, kiitos vielä kerran 🙂

 

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

JuhaPN
Vakiokalustoa
  • 44 custom-general.kudos
  • 82 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos tämän päivän aktiivisesta vuorovaikutuksesta asiakkaiden kanssa! Nyt tarvitaan enää tekoja tähän perään. Aika monessa vastauksessa oli ymmärrettävästi ”tulossa”, ”tarkentuu”, ”ensi kauden aikana”...

 

Vaikka kotoa Telian UHD-boksi löytyykin, niin muistakaa myös älytelkkarit ja mediatoistimet. Ainakin omassa käytössä operaattorin boksi suljetulla käyttöjärjestelmällä on jäänyt kakkoseksi ja lähes kaikki mediasisältö (myös TeliaTV) tulee katsottua AppleTV:n kautta. TeliaTV on valunut Liiga-kauden päätyttyä kakkosriville. Nostetaan se taas aitiopaikalle yläriviin...

 

7A13A5AE-8087-44E8-A305-322E0989F356.jpeg

 

4958D733-041D-4C7C-9D3F-CD9C60DD299B.jpeg

 

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 169 custom-general.kudos
  • 259 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@VeeraSu@  kirjoitti:

@mikkooks@  kirjoitti:

Mikä on ihan oikea syy siihen, ettei Android TV sovellus ole edes suunnitelmissa?

 

Vähän turha kysymys toisaalta... Vastaus: saattaisi vaikuttaa negatiivisesti omien tv-boksien myyntiin.


Meillä on käynnissä selvitys seuraavasta stepistä uusien tuettujen alustojen osalta, kärkenä äly-TV sovellukset. Toivottavasti pystymme laajentamaan tukea lähitulevaisuudessa. Äly-TV markkina on kuitenkin vielä pirstaloitunut ja tavoitteena on varmistaa, että uusi laitetuki palvelee mahdollisimman monia. Android TV on yhtenä tässä selvityksessä mukana. Android TV sovellus on kuitenkin oma asiansa, vaikka meillä Android sovellus tänä päivänä onkin. Android TV sovelluksen tuominen vaatii kehitystä ja sovelluksen tekemistä osittain uudelleen.


Jos älytv-markkina on pirstaloitunut, miksi ei panosteta edes vähää siihen geneeriseen alustaan, joka käytössä monissa televisioissa ja muissa laitteissa? Eikä kannata ihan kauheasti viserrellä mitään Android ja Android TV eroista. Siltä osin viestisi on totta, että käyttöliittymää joutuu rustaamaan uusiksi lähes nollasta, mutta muuten moni asia on lähes sellaisenaan vietävissä. Kun näitä alustoja edes auttavasti tuntee, ei syy Android TV sovelluksen puuttumiseen ole vieläkään tullut Telian suunnalta rehellisesti kerrottua. Näin suurelle organisaatiolle Android TV sovellus olisi hiekanjyvä Saharassa. Että voi sitten sapettaa tuollainen - tekisi mieli sanoa valehtelu, mutta sanotaan - kiertely asian suhteen. Missä se asiakkaan arvostus nyt sitten on?