Telia TV ja Telia TV sovellus mobiili - yhteiskäyttö

  • 17 January 2018
  • 6 kommenttia
  • 7 katselukertaa

No niin, olen yrittänyt selvittää ja tiedustella sitä, että koska saatte TELIA TV:n ja Telia TV sovellus mobiilin toimimaan siten, että asikaan ei tarvitse kotiin Telia TV palveluun tilaamiaan palveluita maksaa kahdesti, jos haluaa katsella vaikka urheilua esim. matkoilla puhelimen tai tabletin välityksellä?

 

Jos olen maksanut jonkin paketin Telia TV pakettiin niin olisi suotavaa, että saman paketin sisältöä voi katsoa matkoilla omasta mobiililaitteesa. Esim. omasta puhelimesta.

 

Koska tämä toteutuu?

 


6 kommenttia

Kunniamerkki +14

Voisit tarkentaa sen verran, että mistä kanavapaketeista on kyse? Osa paketeistahan toimii juuri noin, että yhdellä maksulla näkyy molemmissa :)

Okei, pitäisikö niiden näkyä aktiivisina sitten mobiilissa?

Esim.Mix M, Ruutu+ viihde + urheilu, Viasat Urheilu, HBO Nordic, CMoret

 

Minulla ainakin nuo ovat aktiivisina vain Telia Tv- laajakaista sovelluksessa ja jos yritän avata ne Telia TV mobiilissa niistä menee uudelleen maksu. Ei ole maksutonta vaihtoehtoa eivätkä ne ole automaattisesti aktiivisena.

 

Annatko kiltti vinkin, muten ne saa aktiivisiksi, ettei niistä maksa kahta maksua. Toista Telia TV -laajakaista puolelle ja toista Telia tv mobiilin puolelle.

 

Tänks juu  =)

Kunniamerkki +14

Tuolla on ohjeistusta, https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/katso-mobiilissa


Eli ne paketit jotka on tilattuna boksille jotka myös saat maksutta sovellukseen, näkyvät tuon ohjeen mukaan 0,00e/kk hintaisena omilla sivuilla kun niitä menet tilaamaan niille sovellus tunnuksille. Telian edustaja voisi tarkemmin ottaa kantaa :)

Juuh, kiitos.

Asia kunnossa. Minulle poloiselle kun vielä viikonloppuna Teliakaupassa sanottiin, ettei ko. peilaus onnistu =)

 

Nyt on hyvä mieli =)

 

Moi @Maisteri! Telia TV:n mobiilisovellukseen on saatavilla seuraavat kanavapaketit: Oma tallennus -palvelu, Surf, C More (Sport & Total), Discovery, Lastenpaketti ja HBO. Lisäksi saat Viasatin ja Ruutu+:n paketit mobiilipuolelle, jos ne on aktivoituna digiboksille tai kaapelikortille.

Näihin kaikkiin pätee sama periaate eli mikäli paketti on jo tilattuna digiboksille tai kaapelikortille, niin saat sen myös maksutta mobiilisovellukseen. Homma onnistuu esimerkiksi ottamalla meihin yhteyttä chatin kautta, joka löytyy kun kirjaudut telia.fi:hin täällä :)

Kuten juttelinkin, niin homma hoidossa =)

Kimmo

Vastaa