Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64989
Kirjoituksia 176673

Telia TV ja laajakaista hinnat



Highlighted

Telia TV ja laajakaista hinnat

Poistettu käyttäjä
 
Viestejä 0 kpl

Telia TV ja laajakaista hinnat

1/12

Hei. Olen katsonut Telia TV ja laajakaista hintoja verkkosivuilta. Kovin on kirjavaa tietoa siihen verrattuna , mitä taas Chatissa ja puhelinpalvelussa saan. Vaikea on verrata ja tehdä päätöksiä, kun jopa asiakaspavelijoiden kesken on eri hintatiedot.

Haluaisin tilata Telia TV ja laajakaistapalvelut + tietoturvan (+ mahdollisen sähköpostin mikä ei ole ihan pakollinen.) mutta kyllä Telia tekee tämän äärimmäisen vaikeaksi.

 

ja tuli tunne että ei asiakaspalvelijoitakaan voisi vähempää kiinnostaa.

 

Kun sanoin että niin pitää ostaa ensin sika säkissä ja katsoa sitten mitä saa.
Asiakaspalvelija sitten että "nii-i". Sopimuksen voi sitten 14 vuorokauden irtisanomiajan puitteissa purkaa , jos se ei olekaan sitä mitä on luvattu. ja myöhemminkin määräaikaisenkin jos se sopimus ei ole sellainen kun on luvattu.  sen puhelun voi aina sitten tarkistaa. "
miten on chattipalvelussa tehtyjen sopimuksen kanssa ?

Näinkö teillä mennään että ensin hutkitaan ja sitten tutkitaan.

 

Minulla on kuluttajavirastossa nykyisen operaattorini sopimusrikkomukset niin en jaksa sellaisia operaattoreita jotka jo tarjouskyselyissä tuo esille että ne voi sitten riitauttaa ne sopimukset ja irtisanoa jos ei ole sitä mitä on luvattu. voihan kiesus.

 

sitten kun kysyin että missä on verkossa se osoitteellani oleva tarjous mitä sekin puhelimessa kertoi. hän vähän aikaa etsi. sitten sen täytyi myöntää että ei löydä. niinpä.  on jotain liigapaketteja, C-more paketteja. millä ei tee yhtään mitään. kun haluaa vaan  yksinkertaisesti Telia TV palvelut + kiinteän laajakaistan. ilman mitään ylimääräisiä lisukkeita.  piste. onko vaikeaa ymmärtää.

 

verkossa vertailu eri operaattoreiden kesken on mahdotonta, koska siellä on aivan eri hinnat kun puhelimessa tarjotaan. vaikka verkossakin kysellään osoitetta ensin, mihin laajakaistan ja TV palvelut haluaa. Silti näitä hintatietoja ei oikeita tule.

 

Olisin halunnut siirtää kaikki liittymät ja palvelut Telialle. mutta täytyy miettiä peruutanko tuon numeronsiirronkin, kun en saa luotettavia hintatietoja Telia TVstä ja laajakaistasta niin on aika mahdotonta tilata.

Vastaa
11 vastausta
Highlighted

Konkari
Viestejä 711 kpl

11/12

 i@kiisseli67  kirjoitti:

Käytän enimmäkseen mobiililaiteita eikä niihin voi laittaa kuin yhden pankkisovelluksen kutakin pankkia ja mobiililaitetta kohti.


iOS? Android 4.4 tai vanhempi? Vähintään Android 5.0?

 

Kahdessa ensiksi mainitussa tapauksessa näin todellakin on. Kolmannessa tapauksessa oletko tehnyt puhelimeen useita käyttäjätunnuksia ja sen jälkeen ottanut pankkisovelluksen käyttöön kullakin puhelimen käyttäjätunnuksella pankin eri asiakkuuksille?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 448 kpl

12/12

@irritus  kirjoitti:

 i@kiisseli67  kirjoitti:

Käytän enimmäkseen mobiililaiteita eikä niihin voi laittaa kuin yhden pankkisovelluksen kutakin pankkia ja mobiililaitetta kohti.


iOS? Android 4.4 tai vanhempi? Vähintään Android 5.0?

 

Kahdessa ensiksi mainitussa tapauksessa näin todellakin on. Kolmannessa tapauksessa oletko tehnyt puhelimeen useita käyttäjätunnuksia ja sen jälkeen ottanut pankkisovelluksen käyttöön kullakin puhelimen käyttäjätunnuksella pankin eri asiakkuuksille?


Hmmm en ole tehnyt useita käyttäjätunnuksia vaan minun puhelimessa tai kahdessa puhelimessa on kahden eri pankin sovellukset ja ne ovat vain minulle. 

Niinkuin tuossa aiemmin sanoin että hoidan isän pankkiasioita myös mutta pankin verkkosivulla Telian turvaselaimessa puhelimessani. Aiemmin pidin mukanani läppäriä, mutta puhelin kun on aina mukana ja netti siinä helposti saatavana 😉

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.