Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MauAn
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia -TV ja tallentava digiboksi

Hei ! Sonera - viihde vaihtui Telia TV-palveluksi. Pidin tarpeettomana vaihtaa Soneran toimittamaa Arris-digiboksia toiseen ja ilmoitin Telialle silloin. Tietämättömyyden alhossani se oli virhe, sillä nyt Spotify-lakkaa toimimasta vanhoilla bokseilla 30.9. (virhekoodi 704) Kuuntelen Spotify-palvelua mieluiten  TV-välityksellä olohuoneessa.  Toivon, että ehdotatte, mihin toimiin minun tulisi ryhtyä, voidakseni säilyttää Spotifyn kuuntelumahdollisuuden TV_n välityksellä esim. vaihtamalla Telialta pyöreä digiboksi ?

MauAn

 

EDIT: VilleVent 18.9.2017: Sähköposti poistettu näkyvistä tietosuojasyistä.

5 vastausta
tilasto
Kunniajäsen
  • 1083 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Siihen Arris 4302 ei Spotifyä vielä saa, mutta Spofifyä voi kuunnella monilla eri laitteilla. Useisiin smart telkkuihin on saatavissa appi, kuten ps4 ja älypuhelimelle. Myös Tivoli audion osassa malleissa on spotify. Vaihtoehtoja on siis kyllä musan kuunteluun myös telkkarin kajareilla.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

MauAn
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@tilasto kirjoitti:

Siihen Arris 4302 ei Spotifyä vielä saa, mutta Spofifyä voi kuunnella monilla eri laitteilla. Useisiin smart telkkuihin on saatavissa appi, kuten ps4 ja älypuhelimelle. Myös Tivoli audion osassa malleissa on spotify. Vaihtoehtoja on siis kyllä musan kuunteluun myös telkkarin kajareilla.


Hei! (käyttäjätunnukseni (*************) Sain Telia-TV-palvelusta kehotuksen ladata uuden ohjelmaversion tv-palveluun. Sonera vaihtui Telia-TV:ksi keväällä, ja silloin ilmoitettiin ettei vaihdos aiheuta mitään muutoksia aiempaan verrattuna.  En silloin halunnut vaihtaa hyvin toimivaa, Soneran toimittamaa digiboksiani Arris Vip 4302. Viime viikolla palvelu ilmoitti, että Spotify lakkaa toimimasta digiboksissani/televisiossani 30.9.-17. Nyt Telia-Tvn ojelmapäivitykseni jälkeen myös tallennus digiboksiini on loppunut. Saan kehotuksen virhekoodin 704 saattlemana olemaan yhteydessä palveluntarhoajaan.  Tähän digiboksiin ei voi enää tallentaa, koska se ominaisuus poistui ohjelmapäivitykseni jälkeen. 

Mikä neuvoksi ? Televisiossa on joitakin ohjelmia, joiden soisin säilyvän käytettävissäni  kauemmin, kuin verkkotallennuksen 3 kk ja siksi tätä nyt kyselen. Mitä lisäkustannuksia  digiboksitallenus-ominaisuuden palauttaminen aiheuttaa pelkkään verkkotallennusominaisuuteen verrattuna? Pitääkö Telia-TV-palvelusopimukseni  vaihtaa ?

Mau1939An

 

EDIT: piilotettu käyttäjätunnus // TuizeKoo

tilasto
Kunniajäsen
  • 1083 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Sulla siis ollut kovalevy tossa boksissa? Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun asiasta, ja tiedustella kuinka saat kovalevyn uuteenkin boksiin toimimaan.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

jannel84
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minulla on tuo Arris vip4302 boksi jossa on valmikna YouTube. Pystyykö youtubea jotenkin estämään/lukitsemaan kun lapset ovat oppineet laittamaan sen päälle, ja sieltä pompsahtaa välillä mitä sattuu ei lapsille sopivaa ohjelmaa.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2414 custom-general.kudos
  • 3724 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Hei @jannel84!

 

Jos teet asetukset YouTube tilillesi näin : https://support.google.com/youtube/answer/174084

Niin luulisin sen näkyvän samanlailla Arriksessa.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump