Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60954
Kirjoituksia 167355

Telia TV jatkuvat tallennukset ja mitä ei voi tallentaa



Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 96
11/16

Vs: Telia TV jatkuvat tallennukset ja mitä ei voi tallentaa

Ralf1 esitti pari kysymystä. 

Kyllä Telia menettää asiakkaita jo sillä, että lähettää foorumille työntekijöitä, jotka eivät vastaa asiakkaiden huoliin. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 212
12/16

Vs: Telia TV jatkuvat tallennukset ja mitä ei voi tallentaa

Kehitystyön tuloksista ja sen jatkumisesta vielä jos puhutaan, niin jatkuvan tallennuksen ominaisuus tulee päivittymään Telia TV -palveluun myöhemmin, mutta tarkemmin en pysty sanomaan ajankohtaa. Kehitystyö itsessään tuskin tällä alalla lakkaa koskaan. Mitä puolestaan Liigaan tulee, niin tokikaan se ei ole meidän ainoa kehityskohteemme, vaan yksi tuotteistamme / palveluistamme muiden joukossa. 

 

Ymmärrän turhautumisen, kun vaihdettuaan uuteen palveluun kaikki toiminnot eivät ole samanlaisia kuin aiemmin totutussa, ja jos kaikista ominaisuuksista kuten nyt puhutusta jatkuvan tallentamisen rajallisuudesta ei ole ostotilanteessa ollut puhetta, ja sen mahdollinen puute on tullut yllätyksenä. 

 

 

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-01-2020
Kirjoituksia: 4
13/16

Vs: Telia TV jatkuvat tallennukset ja mitä ei voi tallentaa

Yhteisöä kun selaa aiheesta niin tämä sama vastaus ja kehitystyö on jatkunut jo monta vuotta

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-01-2020
Kirjoituksia: 4
14/16

Vs: Telia TV jatkuvat tallennukset ja mitä ei voi tallentaa

Samalla voisin mainita että kun telia tv palvelun otin niin ketään ei maininnut että samalla jo olemassa oleva telia nettiyhteyteni uusiutuisi taas 24kk määräaikaiseksi.

 

Parempi vaan laittaa telia boksi kaappiin ja nöyränä soitella Elisalle takaisin....

 

Säälittävää

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 186
15/16

Vs: Telia TV jatkuvat tallennukset ja mitä ei voi tallentaa


@Ralf1  kirjoitti:

Samalla voisin mainita että kun telia tv palvelun otin niin ketään ei maininnut että samalla jo olemassa oleva telia nettiyhteyteni uusiutuisi taas 24kk määräaikaiseksi.

 


Palvelun tilausvaiheessa käydään asiakkaan kanssa läpi mitä tuote tai sopimus pitää sisällään, myös määräaikaisesta sopimuksesta tulee kertoa. Tilauksen jälkeen lähetämme tilausvahvistukset, joissa nämä ehdot myös kerrotaan. Pahoittelen kovasti, jos asiaan on jäänyt epäselvyyttä.

Olitko ollut meihin puhelimitse yhteydessä kun Telia TV:tä sinulle tilattiin? Tallennamme kaikki yhteydenotot ja tämä on ilman muuta mahdollisuus tarkistaa, mikäli myyntitilanteessa ei ole kaikki mennyt niinkuin pitäisi.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-03-2015
Kirjoituksia: 15
16/16

Vs: Telia TV jatkuvat tallennukset ja mitä ei voi tallentaa

Tämä keskustelu tuo hyvin esiin jo vuosia kestäneen ongelman Telia TV -palvelussa. Palvelusta puuttuu oleellisia perustoiminnallisuuksia joita uusi käyttäjä pitää itsestäänselvyytenä. Pidempään palvelua käyttäneet ovat kyselleet niitä vuosia ja saaneet aina saman vastauksen: ovat kehityksessä, mutta aikataulua ei valitettavasti tiedetä.

 

Aina välillä iskee pienoinen optimisti. Palvelua on kehitetty niin pitkään ja hartaasti että varmasti kohta Telia räväyttää ja julkaisee huikeasti kehittyneen palvelun joka lyö kilpailijat maan rakoon. Sitten iskee realismi ja ymmärrys että ei ehkä kannata turhaan odottaa...

 

Toivottavasti kuitenkin joskus...