Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
vilhelm66
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV katkeilee

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

aika huonosti tämä telia Tv toimii nyt 3 kertaa poikki kuuden kuukauden sisällä

ylensää  se tule takaisin vuorokauden sisällä.ja sitten se vaati kaikki tunnukset uudestan

onneksi saan kuitenkin maksaa sama kuukausi maksu täytyy tarkista jos elisalta tai dnalta

saan parempi liitymä 

 

EDIT katjane: muokattu otsikkoa

1 vastaus
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 911 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@vilhelm66@  kirjoitti:

aika huonosti tämä telia Tv toimii nyt 3 kertaa poikki kuuden kuukauden sisällä

ylensää  se tule takaisin vuorokauden sisällä.ja sitten se vaati kaikki tunnukset uudestan

onneksi saan kuitenkin maksaa sama kuukausi maksu täytyy tarkista jos elisalta tai dnalta

saan parempi liitymä 

 

EDIT katjane: muokattu otsikkoa


Normaalisti digiboksi ei kysele tunnuksia, kuin sen yhden kerran ottaessasi Telia TV-palvelua käyttöön. Eli silloin joko aktivointitunnuksesi on sähköposti tai oma tekemä tunnuksesti tai sitten numeraalinen tunnus, mikä tarkoittaa sitä että sinulla on Telia TV-digiboksi laajakaistalla-palvelu. 

 

Oletko käyttänyt yhteyttä nettikaapelin kanssa vai pelkästään langattomasti?