Telia TV kehitys


Kutsun kaikki foorumin käyttäjät jotka ovat sitä mieltä että telia tv palvelua olisi kehitettävä eteenpäin ja että niitä luvattuja appseja ja uusia toimintoja vihdoin rupeaisi tulemaan.... tykkää jos olet samaa mieltä.


10 kommenttia

Olen tänne muiden lisäksi aktiivisesti kirjoitellut asiasta sekä antanut myös asakaspalvelun (chat ja puhelimitse) kehityksestä, aina sama vastaus, viedään eteenpäin. No on ilmeisesti viety jonnekkin mappi ö:hön ja mitään ei tapahdu. Samaa kuraa kuukaudesta toiseen.

 

Nyt sentään myöntyivät 30 euron hyvitykseen kahden liiga peli ongelman sekä elokuusta jatkuneen tallenteiden pausettamisongelman vuoksi.

 

Olen jo luovuttanut näiden kehityshommien suhteen. Naurettavinta on kun aIPTV boksin kanavakartassa lukee että kehitämme digiboksia ilman laajakaistaa jatkuvasti. No ei ole kesäkuun 2018 jälkeen nähty muutakuin että voi tallentaa kanavaa heti painamalla ok ja liiga kanavat ilmestyneet. 

 

H e l v e t i n moista kehitystä sanon minä.

Asia viedään eteenpäin, mutta lähitulevaisuudessa emme pysty mitään lupaamaan... Perus kommentti

Ymmärrän, että tilanne turhauttaa. On kuitenkin niin, ettei ole kyse mistään pienistä muutoksista. Useisiin muutoksiin saatetaan tarvita vielä lupa joltain kolmannelta osapuolelta. Tämä tilanne koskee juurikin niitä uusia sovelluksia Telia TV -digiboksi palveluun. Kanavien jakeluoikeudet ovat pitkien neuvottelujen tulos ja joskus kanavayhtiöillä tai operaattoreilla saattaa olla vaatimuksia, joihin toinen osapuoli ei pysty vastaamaan. Myös muutokset softaan tai kokonaan ulkonäön muuttaminen, tekstin lisääminen tai painikkeen lisääminen voi olla pitkän prosessin takana. Jokainen ehdotus täältä viedään eteenpäin mutta se ei tarkoita sitä, että voisimme nopeuttaa prosessia. Otamme edelleen kehitysehdotuksia mielellämme vastaan. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Itse laitoin toivetta et Telia lisäisi valikoimiin Disneyn suoratoistopalvelun. Saa nähä tekeekö ne asialle mitään vai tunaroiko ne sen.


@Antsa92@  kirjoitti:

Itse laitoin toivetta et Telia lisäisi valikoimiin Disneyn suoratoistopalvelun. Saa nähä tekeekö ne asialle mitään vai tunaroiko ne sen.




Disneyn suoratoistopalvelusta ja sen julkaisuajankohdasta odotamme innolla lisäuutisia :smileyhappy: aika näyttää, miten tuo tulee toteutumaan. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

itseäni kiinnostaisi(spotifyä ei ole kuulunut takaisin ) deezerin lisäys valikkoon ja myös muita streming appeja,nykyisellään musiikin streamaus vaatii lisälaitteita ja olisi kätevää laittaa soimaan suoraan telia tv stä..,paras olisi appi jonka sisällä tärkeimmät musiikkipalvelut(spotify,deezer,tidal ja mitä näitä onkaan)niin ei rajaisi käyttöä vain jonkun palvelun käyttäjille..

vaan jos joku painikkeen tai tekstin tekeminen softaan on jo aikaa viepä urakka niin tämän toteutuminen on varmaan "mission impossible"..?

Netflix...kovalevytallennus...spotify...yms.. kanavat samalle tasolle telia tv ja telia tv ilman laajakaistaa. Ainut vastaus on että laitamme viestiä eteenpäin...toiveet on kuultu....kehitämme palvelua mutta nyt ei ole kerrottavaa.. Näitä foorumeita lukiessa tämä sama vastaus on tullut usein esille... Tämä on työn alla mutta vielä ei voi kertoa tarkkaa aikataulua. Esim HD verkkotallennus. Huh huh mitä te siellä telialla oikein teette sitten jos vuosia näihin asioihin menee????

Kunniamerkki +6

No huh!

Kannattasikohan harkita laitealustan vaihtamista ja joustavamman systeemin hankintaa, jos @ReOlivian sanoin tekstin muutos tai painikkeen lisäys on pitkän prosessin takana.

Mitenhän hankalaa sitten on todellisten uudistusten teko?

Niin hankalaa ettei niitä tehdä...

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@EssiJn@  kirjoitti:

@Antsa92@  kirjoitti:

Itse laitoin toivetta et Telia lisäisi valikoimiin Disneyn suoratoistopalvelun. Saa nähä tekeekö ne asialle mitään vai tunaroiko ne sen.


Disneyn suoratoistopalvelusta ja sen julkaisuajankohdasta odotamme innolla lisäuutisia :smileyhappy: aika näyttää, miten tuo tulee toteutumaan. 


Tuoko oli Disneyn vastaus @EssiJn ? Eli asiasta pääsee neuvottelee vasta sit ku palvelu on julkaistu? Miksi sitä ei voi julkaista myös Telian valikoimiin samoihin aikoihin kun palvelu julkastaan?

Tämä oli ihan minun oma ajatukseni aiheeseen, sillä Disney-fanina odotan tuon palvelun avaamista :smileyhappy: Ihan hirveästihän tuosta ei vielä speksejä ole julki, eli vielä tässä vaiheessa en oikein voi muuta kuin spekuloida. Huhtikuussa saadaan varmasti lisää infoa aiheesta, kun sijoittajat pääsevät ensimmäisen kerran kurkistamaan miltä palvelu tulee näyttämään

Vastaa