Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei **ketju on lukittu kommenteilta**


Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

Muokkaus 24.1.2024

Keskustelu on lukittu uusilta kommenteilta ja kysymyksiltä. Jos asiasi on kesken niin avaathan uuden aiheen, kiitos :)

Miksi keskustelu on lukittu? Lue täältä lisää.

 

 

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omista ketjuistaan: Arris-digiboksien ohjelmistopäivitykset & SDMC DV8919 -digiboksin ohjelmistopäivitykset. Ketjut on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 20.12.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 

@LuMaria  kirjoitti 20.12.2021
Heipähei, pitkästä aikaa olisi tarjolla väliaikatietoa siitä missä Telia TV:n kehityksessä mennään ja mitä on tulossa. 🙂
Heti alkuun hienoja uutisia - pääsen lopultakin kertomaan, että olemme rakentaneet tuolla kulisseissa jo hyvän aikaa uutta tulevaa Android TV -käyttöjärjestelmään pohjautuvaa Telia TV digiboksia. Android TV -käyttöjärjestelmä tuo mukanaan, kuten tiedättekin, lähes rajattoman sovellusten kirjon sekä kaikkea muutakin uutta ja kivaa.

Alkuperäinen suunnitelmamme oli julkaista uusi digiboksi aivan tämän vuoden lopussa. Päätimme nyt kuitenkin siirtää digiboksin julkaisua alkuvuoteen 2022, sillä löysimme vielä muutamia asioita, jotka pitää hioa kuntoon ennen boksin julkaisua jotta julkaistava digiboksi on käyttäjäkokemukseltaan ensiluokkainen. Palaan siis tarkemman aikataulun osalta vielä asiaan.

Varmasti osaattekin päätellä, että nyt, kun meiltä tulee uusi Android-pohjainen digiboksi niin meiltä tulee saataville myös todella kauan odotettu Telia TV sovellus Android TV:lle. Sovelluksen julkaisu Android Smart TV:ssä tulee tapahtumaan uuden digiboksin julkaisun jälkeen.

Isoja ja kauan odottamianne uudistuksia on siis tulossa.

Android-pohjaisen digiboksin kehitys on ollut syksyllä yksi tärkeimmistä kehityshankkeistamme ja kehittäjämme ovat työskennelleet ahkerasti projektin parissa. Valitettavasti tämä tarkoittaa, että osa keväällä arvioimistani sovellusten julkaisuista olemassa oleville bokseille viivästyy hieman. Julkaisemme kuitenkin kaksi toivomaanne sovellusta (mm. Yle Areenan) Arris 5305-digiboksille alkuvuodesta. Netflix ei valitettavasti tässä yhteydessä ole tulossa Arris 5305-bokseille.

Tähän lopuksi vielä siitä, kun aiemmin kerroin, että tavoitteemme on yhtenäistää Telia TV -palvelua sekä sen käyttökokemusta. Tämä tarkoittaa käytännössä esimerkiksi sitä, että Telia TV:n selainversion marraskuussa julkaistu uusi ilme on lähellä tulevia Android-pohjaisia alustojamme eli uutta digiboksia ja Android TV -sovellusta. Uuden Android-version kehitys näkyy myös Arris-digibokseillamme modernimpana käyttöliittymänä, jota on päivitetty syksyn mittaan.

Telia TV -käyttäjätunnus tulee myös linkittämään tulevan Android TV-pohjaisen digiboksin, selainversion ja sovellukset saumattomaksi kokonaisuudeksi: kun käytät tulevaa Telia TV digiboksia Telia TV -käyttäjätunnuksella, saat samat sisällöt ja tallennukset käyttöön myös esimerkiksi Telia TV mobiilisovelluksella.

Kaikki tämä herättää varmasti paljon kysymyksiä. Tarkempia tietoja esimerkiksi saatavuudesta ja sovelluksista kerromme myöhemmin.


Aihe on suljettu kommenteilta.

772 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@madass  kirjoitti:

Uusi reititin on ZTE MC801A. Ei tullut kuvaa tuon kautta, valikot kuitenkin näkyivät. Narut takaisin kiinni vanhaan Sagencomiin, niin taas näkyy.


Kiitos tiedosta. Selvittely on vielä kesken, mutta palaan asiaan heti kun tiedän lisää. 🙂>

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@Kissanminttuinen  kirjoitti:

Telia Tv-sovelluksessa mobiililla ei toimi CMore -sarjan jaksoissa tekstitykset eikä niitä pääse valitsemaan mistään?

Kyseessä Youngrr Kausi 7 jaksot 2&3


Tekstityksiä korjattiin tällä viikolla. Oletko huomannut niiden kanssa vielä ongelmia? 🙂>

Tervehdys. Tällainen ongelma tullut uuden laitteen myötä, eli jos haluan katsoa vaikkapa kolmoselta seiskan uutiset, niin miksi *******issä minun pitää tallentaa koko uutislähetys ennen kuin pystyn sen katsomaan? Ja sama ongelma monen muun kanavan kanssa. Miten tuon typerän ominaisuuden saa pois päältä?

Sama vika täällä. Eilen vielä kaikki toimi normaalisti, mutta nyt ei pääse katsomaan ennenkuin ohjelma loppuu. Käytössä on tuo vanhempi pyöreä boksi. Nettisivujen kautta tallenteet toimivat kuten ennenkin. 

Kunniamerkki +6

Eikä tänäänkään pääse katsomaan eilisiä tallennuksia, paitsi tietokoneen kautta. Kuka haluaa katsoa tallenteita 15 tuuma näytöltä kun 55 tuumanen on sohvan edessä. Ja sama juttu, tuo vanha pyöreä boksi

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +4

Jotain mennyt digiboksi reitityksessä eilen rikki teillä (su 22..5.2022)? . Em. viestit kielii samaa kuin täälläkin. 

Digiboksilla ei onnistu nauhoituksen aikana katselu kuten on tähän asti toiminut.

Eikä sen jälkeenkään. Tämä on uusi piirre, jota ei kai ole tilattu?

 

Mutta ei toimi myöskään katselu nauhoituksen jälkeen. Eilis iltaiset Raid jne. kaikki tallenteet voi katsoa muulla paitsi digiboksilla.

Antaa vain ilmoituksen

"TOISTOA EI VOI ALOITTAA"

Tämä in ohjelmoitu, joita ei voi vielä toistaa.

 

Ensi vuonnako voi ?

Tehty kaikki mahdolliset virrat pois tempuista alkaen. Selaimella ja sovelluksella voi toistaa. Eikä vikailmoituskaan saa tehtyä järjellisesti. Ei ainakaan löydy. Joku aloittanut kunnon lakkotoimet?

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@harda1  kirjoitti:

Tervehdys. Tällainen ongelma tullut uuden laitteen myötä, eli jos haluan katsoa vaikkapa kolmoselta seiskan uutiset, niin miksi *******issä minun pitää tallentaa koko uutislähetys ennen kuin pystyn sen katsomaan? Ja sama ongelma monen muun kanavan kanssa. Miten tuon typerän ominaisuuden saa pois päältä?




Lähtökohtaisesti MTV3 ja Nelonen -kanavat vaatii tallentamisen ohjelmien katsomiseksi, mikäli boksi on käytössä muussa kuin Telian nettiyhteydessä. Olemme kuitenkin havainneet häiriön siinä, ettei boksi aina tunnista Telian verkkoyhteyttä, ja vaatii siksi virheellisesti tallentamista. Ohjelmia tulisi silti pystyä katsomaan livenä, vaikkakin kanava vaatii tallennusta. Etkö edelleenkään pääse katsomaan ohjelmia livenä, vaan pelkästään tallenteena? 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@Tommivaan  kirjoitti:

Sama vika täällä. Eilen vielä kaikki toimi normaalisti, mutta nyt ei pääse katsomaan ennenkuin ohjelma loppuu. Käytössä on tuo vanhempi pyöreä boksi. Nettisivujen kautta tallenteet toimivat kuten ennenkin. 




Koskeeko tämä kaikkia kanavia, vai jotain tiettyä kanavaa? 

Tervehdys.

Live katsominen ei onnistu. Aina kun siirtyy kolmoselle, neloselle, tai mitä näitä muita kanavia onkaan, niin ensin pitää tallentaa, että voi katsoa, ja sen jälkeen ohjelma alkaa aina alusta. Esim eilen, kun aloin katsomaan seiskan uutisia noin klo 19.10, niin piti tallentaa, ja lähetys alkaa sitten aivan alusta.

Ongelma oli ainakin YLE1, 2, MTV3 ja Nelonen -kanavilla. Aamun testeissä huomasin, että eilen ajastetut tallennukset eivät auenneet vielä tänäänkään. Tuli vain viesti, että kyseessä on ajastettu tallennus eikä katselua voi vielä aloittaa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Kiitos kaikille ilmoituksista koskien häiriötä tallentamisessa ja Aloita alusta-toiminteessa! Häiriö on nyt korjauksessa, ja asiasta on kirjoitettu Telia.fi tiedote.


@VeraEk  kirjoitti:


@harda1  kirjoitti:

Tervehdys. Tällainen ongelma tullut uuden laitteen myötä, eli jos haluan katsoa vaikkapa kolmoselta seiskan uutiset, niin miksi *******issä minun pitää tallentaa koko uutislähetys ennen kuin pystyn sen katsomaan? Ja sama ongelma monen muun kanavan kanssa. Miten tuon typerän ominaisuuden saa pois päältä?




Lähtökohtaisesti MTV3 ja Nelonen -kanavat vaatii tallentamisen ohjelmien katsomiseksi, mikäli boksi on käytössä muussa kuin Telian nettiyhteydessä. Olemme kuitenkin havainneet häiriön siinä, ettei boksi aina tunnista Telian verkkoyhteyttä, ja vaatii siksi virheellisesti tallentamista. Ohjelmia tulisi silti pystyä katsomaan livenä, vaikkakin kanava vaatii tallennusta. Etkö edelleenkään pääse katsomaan ohjelmia livenä, vaan pelkästään tallenteena? 




 


Täysin sama vika täälläkin.


Ei voi katsoa kanavia suorana vaan vaatii aina tallennuksen.


Todella harmillista. Voisitteko korjata vian asap.


 


--


Muokkaus TeroRe: Lisäsin lainauksen mukaan niin nähdään, että mihin kommenttiin nyt vastattiin

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@madass  kirjoitti:

Uusi reititin on ZTE MC801A. Ei tullut kuvaa tuon kautta, valikot kuitenkin näkyivät. Narut takaisin kiinni vanhaan Sagencomiin, niin taas näkyy.


Olen selvitellyt asiaa eri asiantuntijoiden kanssa, mutta ei ole selvinnyt mitään mikä selittäisi tuon virhetilanteen. Pahoittelen tästä aiheutunutta harmia. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@Whistl3r  kirjoitti:

@VeraEk  kirjoitti:

@harda1  kirjoitti:

Tervehdys. Tällainen ongelma tullut uuden laitteen myötä, eli jos haluan katsoa vaikkapa kolmoselta seiskan uutiset, niin miksi *******issä minun pitää tallentaa koko uutislähetys ennen kuin pystyn sen katsomaan? Ja sama ongelma monen muun kanavan kanssa. Miten tuon typerän ominaisuuden saa pois päältä?


Lähtökohtaisesti MTV3 ja Nelonen -kanavat vaatii tallentamisen ohjelmien katsomiseksi, mikäli boksi on käytössä muussa kuin Telian nettiyhteydessä. Olemme kuitenkin havainneet häiriön siinä, ettei boksi aina tunnista Telian verkkoyhteyttä, ja vaatii siksi virheellisesti tallentamista. Ohjelmia tulisi silti pystyä katsomaan livenä, vaikkakin kanava vaatii tallennusta. Etkö edelleenkään pääse katsomaan ohjelmia livenä, vaan pelkästään tallenteena? 


 

Täysin sama vika täälläkin.

Ei voi katsoa kanavia suorana vaan vaatii aina tallennuksen.

Todella harmillista. Voisitteko korjata vian asap.

 

--

Muokkaus TeroRe: Lisäsin lainauksen mukaan niin nähdään, että mihin kommenttiin nyt vastattiin


Onko tämä virhetilanne edelleen kohdallasi päällä myös kun käytät digiboksia Telian nettiyhteydellä? Mikä digiboksi sinulla on käytössäsi? 

Koko ajan on virhetilanne päällä.

Käytän ainoastaan Telian langattomalla nettiyhteydellä SDMC DV8919X Black digiboksia. Onko jokin päivitys tehnyt tämän ongelman?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

@Whistl3r  kirjoitti:

Koko ajan on virhetilanne päällä.

Käytän ainoastaan Telian langattomalla nettiyhteydellä SDMC DV8919X Black digiboksia. Onko jokin päivitys tehnyt tämän ongelman?


Kokeile: Asetukset/Järjestelmän asetukset/Laitteen asetukset/Käynnistä uudelleen

Olen tehnyt, ei ole vaikutusta.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

@Whistl3r  kirjoitti:

Olen tehnyt, ei ole vaikutusta.


Viimeinen keino on boksin uudelleenasennus eli Asetukset/Järjestelmän asetukset/Laitteen asetukset/Tietoja/Nollaus.

Hei

Tämä keino toimi. 

Kiitokset.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Huomasin ikävä kyllä seuraavan asian: Jos katsoo V Film- kirjaston sisältöjä selaimella, niin tekstitykset toimii kuten pitääkin, mutta puhelimella tai digiboksilla tekstitykset puuttuvat jos puhuja ei ole kuvassa - eli jos keskustelu tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Joten jotain on pielessä puhelimen ja digiboksin sovelluksissa, kun kerran selaimella katsoessa kaikki on ok.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@jarkko35  kirjoitti:

Huomasin ikävä kyllä seuraavan asian: Jos katsoo V Film- kirjaston sisältöjä selaimella, niin tekstitykset toimii kuten pitääkin, mutta puhelimella tai digiboksilla tekstitykset puuttuvat jos puhuja ei ole kuvassa - eli jos keskustelu tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Joten jotain on pielessä puhelimen ja digiboksin sovelluksissa, kun kerran selaimella katsoessa kaikki on ok.




Vastailin sinulle tähän toiseen ketjuun Viasat Filmin tekstityksen tilanteesta, eli jatketaan juttua tuossa ketjussa. Olen tosiaan välittänyt viestisi eteenpäin, ja otetaan tämä pikaiseen selvitykseen! Pahoittelut vielä häiriöstä! 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

Telia TV:llä on ollut aika vauhdikas alkuvuosi, ja nyt onkin hyvä kerrata mitä kaikkea onkaan tapahtunut. Olemme tehneet lukuisia päivityksiä, joten en käy niitä kaikkia läpi, mutta nostan esiin muutamia valittuja paloja.   

 

Jo viime kesänä annoin vihjeitä, että Telia TV tulee uudistumaan isosti, ja palvelu yhtenäistyy uudistuksien myötä. Lokakuussa uudistimme Telia TV:n selainversion kohti uudenlaista TV-alustaamme. Joulukuun kirjoituksessa jouduin kuitenkin toteamaan, että muiden suunnitelmiemme toteutus eteni toivotusta aikataulusta jäljessä, ja siirsimme loppuvuodelle suunnittelemamme uuden digiboksin julkaisun vuodenvaihteen yli. Digiboksia odotellessa uusimme kuitenkin Apple TV:n sovelluksemme. Applen mobiililaitteiden päivityksen vuoro oli 2022 alussa ja kauan odotettu digiboksi näki ensimmäiset asiakkaansa helmikuun alussa. DV8919-digiboksin julkaisun jälkeen olemme saaneet teiltä valtavan paljon palautetta, jonka perusteella olemme kehittäneet boksia eteenpäin, ja kehitystyö jatkuu yhä.  

 

Uudistuksien myötä Telia TV:n eri alustat ovat alkaneet muistuttaa enemmän toisiaan. Nyt siis uusi digiboksi, iOS- ja Android-sovellukset sekä nettiversiomme ovat kaikki niin sanotusti samasta puusta veistettyjä: taustalla käytetään samoja rakennuspalikoita, ja käyttöliittymä on yhtenäisempi kuin aiemmin, toki eri kokoisten ruutujen asettamissa raameissa. Jatkamme edelleen töitä alustojen yhtenäistämisen parissa, ja syksyllä kerromme lisää seuraavista askeleista.  

 

Mitä vähän pienempiin kehityksiin tulee, viimeisen vuoden aikana julkaisimme mm. seuraavia päivityksiä:  

  • Toimme Arriksille Ylen Areenan ja Lasten Areenan sekä MTV Katsomon 
  • Mylläsimme Arristen valikoita siirtämällä ne ylälaidasta vasempaan laitaan. Samalla yhdistelimme erillisiä sivuja Asetuksissa.  
  • Selainversioon toimme katselijaprofiilit, jotta lapsilla on oma rajoitettu profiilinsa 
  • Nyt voit kirjautua selainversion asetuksien kautta keskitetysti ulos kaikilta laitteilta, joilla käytät samaa Telia TV -käyttäjätunnusta. Saat myös sähköposti-ilmoituksen, kun kirjaudut Telia TV -käyttäjätunnusta käyttäen uudelle laitteelle.  
  • Uudistimme sisäänkirjautumisen kaikilla digibokseilla 
  • Lisäsimme Safarin Telia TV:n tuettujen selainten listaan 
  • Lisämme 5.1 äänien tuen DV8919-digiboksille, ja lisää 5.1 sisältöä on tiedossa loppuvuoden aikana 

 

Mitä toiveitanne olemme seuraavaksi toteuttamassa? Kuten kerroin aiemmin, teemme töitä DV8919:n alueuutisten parissa, mutta olemme vielä selvitysvaiheessa.  

Lupasin myös, että uusi ohjelmaopas tulisi uusille digibokseille ennen kesää. Löysimme siitä kuitenkin virheitä, jotka korjataksemme siirsimme julkaisun kesälomien yli.  

Uutta digiboksia on myös kiusannut parikin nettiyhteyteen liittyvää ongelmaa: joillain asiakkaista verkkopiuhalla yhdistäminen ei toimi, ja toisten boksit luulevat olevansa jonkun muun kuin Telian verkossa. Olemme työstäneet korjauksia molempiin vikoihin, ja julkaisimmekin jo joitain parannuksia.

Olette myös toivoneet vaihtoehtoista kaukosäädintä, ja ainakin osalle kovalevytallennus olisi mieluinen lisä. Molemmat ovat isoja projekteja, koska niihin liittyy laitehankintoja, mikä on aina astetta mutkikkaampaa kuin ”pelkän” koodin ja bittien järjestely. Emme kuitenkaan unohda näitä toiveita, vaan selvitämme toteutusmahdollisuuksia.  

Arriksiakaan emme ole unohtaneet! Arriksia löytyy todella monista olohuoneista, joten jatkamme niiden kehitystä jatkossakin. 🙂>  

 

Toivotan teille kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista kesää! Telia TV:n kehitys on kesätauolla, ja minäkin hyppään nyt lomamoodiin. Elokuussa palaamme jälleen asiaan. ☀️>

pahoittelen että postaan tännekin. hankala saada teliaan yhteyttä ja koska puhelin palvelu on vain 17:00 asti tavoitettavissa, ei töiden vuoksi sitä pysty käyttämään.

AndroidTV ja sen taustajärjestelmä (backend) näyttää kärsivän pahoista ohjelmistokehitys ja tuotanto ongelmista.

- "tapahtui DRM virhe" - kun yritetään kutsua backend apia joka ilmeisesti yrittäisi resolvata CDN linkin striimiin katsottavan kanavan valitsemisen jälkeen.
- java paketti heittää GraphQL:ään liittyvän virheen (on muuten uskomattoman heikko ajatus käyttää graphQL:ää tämän luontoisessa palvelussa taustajärjestelmässä. Jos osaaminen heikkoa graphQL varmistaa että järjestelmä ei kestä kuormaa tai ohjelmaoppaan queryt on monimutkaisia. tällainen api jossa tulee requesteja aina kun ihmiset vaihtavat kanavaa tai katsovat EPG:tä kannataisi toteutta vaikka elasticsearchilla tms..)
- tällä hetkellä 15.8.2022 kello 21:00 taustajärjestelmän ohjelmaopas api ei vastaa tai sillä kestää liian kauan vastata. On kokeiltu telian nettiliittymällä sekä Elisa 5G liittymällä.
- Taustajärjestelmä ei joko kykene palvelemaan järkevillä latensseilla tai se ei kestä kuormaa.
-AndroidTV projektissa ongelma näyttää olevan että ohjelmistoa ei pystytä testaamaan ja käyttäjät kokee merkillisiä tiloja cachen ja muiden suhteen. Laitteen joutuu nollaamaan kohtuu usein tehdas asetuksiin.

tämä palvelu ei vastaa palvelusopimusta (SLA) ja tietäisikö joku email osoitteen josta voisi pyytää hyvitystä?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

@samiabcd  kirjoitti:

pahoittelen että postaan tännekin. hankala saada teliaan yhteyttä ja koska puhelin palvelu on vain 17:00 asti tavoitettavissa, ei töiden vuoksi sitä pysty käyttämään.

AndroidTV ja sen taustajärjestelmä (backend) näyttää kärsivän pahoista ohjelmistokehitys ja tuotanto ongelmista.

- "tapahtui DRM virhe" - kun yritetään kutsua backend apia joka ilmeisesti yrittäisi resolvata CDN linkin striimiin katsottavan kanavan valitsemisen jälkeen.
- java paketti heittää GraphQL:ään liittyvän virheen (on muuten uskomattoman heikko ajatus käyttää graphQL:ää tämän luontoisessa palvelussa taustajärjestelmässä. Jos osaaminen heikkoa graphQL varmistaa että järjestelmä ei kestä kuormaa tai ohjelmaoppaan queryt on monimutkaisia. tällainen api jossa tulee requesteja aina kun ihmiset vaihtavat kanavaa tai katsovat EPG:tä kannataisi toteutta vaikka elasticsearchilla tms..)
- tällä hetkellä 15.8.2022 kello 21:00 taustajärjestelmän ohjelmaopas api ei vastaa tai sillä kestää liian kauan vastata. On kokeiltu telian nettiliittymällä sekä Elisa 5G liittymällä.
- Taustajärjestelmä ei joko kykene palvelemaan järkevillä latensseilla tai se ei kestä kuormaa.
-AndroidTV projektissa ongelma näyttää olevan että ohjelmistoa ei pystytä testaamaan ja käyttäjät kokee merkillisiä tiloja cachen ja muiden suhteen. Laitteen joutuu nollaamaan kohtuu usein tehdas asetuksiin.

tämä palvelu ei vastaa palvelusopimusta (SLA) ja tietäisikö joku email osoitteen josta voisi pyytää hyvitystä?




Ei mitään! Ilman muuta saa laittaa kommenttia. @VeraEk olikin vastannut sinulle tänne tähän liittyen 😁>

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Onkoos tietoa, tuliko tämän Telia-tv-digiboxi -päivityksen..

Päivitys 16.8.2022

Päivitys versioon 8.7

..mukana joku uusi versio YLE Areenasta? (Päivitysketjun ko. päivitysinfo-postaus ei mainitse tuosta mitään)

 

Näköjään Areenan ohjelmat ei suostu nyt menemään suosikeiksi, eikä poispäinkään...

(Muinaisdigiboxi Samsungissa muinainen Areena-sovellus pelaa tuon osalta ihan ok).

Muutenkin Areena-sovelluksessa näköjään kummallisia uudistuksia: Esim. käynnissä oleva ohjelma ei enää stoppaa STOP-nappulasta, vaan vain BACK-namiskasta...

 

Nämä ehkä Ylen juttuja tietysti, mutta Areenan päivityksen voisi päivitysinfossa mainita, jos siihen on tullut säätöjä....