Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 22.9.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 21.8.2021:
Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta. Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


330 vastausta
LordKhaos
Uusi keskustelija
  • 10 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pieni toivonkipinä minullakin oli palvelun laadun parantumisen suhteen. Päivitin boxin ja nyt tökkii tallennelistat oikein huolella. Näkyy muutama ohjelma listassa, sitten tulee virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe .

Mitähän nyt on rikottu?

Talon väeltä kysyisinkin, mikä on suorin ja kätevin tie tehdä reklamoinnit?

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 756 custom-general.replies
  • 66 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LordKhaos@  kirjoitti:

Pieni toivonkipinä minullakin oli palvelun laadun parantumisen suhteen. Päivitin boxin ja nyt tökkii tallennelistat oikein huolella. Näkyy muutama ohjelma listassa, sitten tulee virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe virhe .

Mitähän nyt on rikottu?

Talon väeltä kysyisinkin, mikä on suorin ja kätevin tie tehdä reklamoinnit?



Olemme havainneet häiriön verkkotallenteissa
, jonka vuoksi osa tallenteista ei näy listauksessa, mutta tallenteet palaa kun digiboksin virtajohtoa käyttää irti 30sek. Tämänkin jälkeen ongelma voi toistua uudelleen. Tätä häiriötä tutkitaan ja korjaamme sen mahdollisimman pian.

Virhe -ilmoituksia ei tähän häiriöön liittyen ole taidettu havaita. Suosittelen kokeilemaan virtajohdon irroitusta digiboksista 30 sek ja tarkistamaan, poistuiko ongelma. Jos ei, niin otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluumme, niin tutkitaan asiaa tarkemmin. Reklamaatiot käsitellään myös meidän asiakaspalvelussamme, niin voit tästä kysyä samalla kertaa.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
panukokko82
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt ei toimi tallentaminen ainakaan verkkosivun kautta lainkaan. Ja kun mainitsin aiemmin sopimusten irtisanomisesta, niin en tarkoittanut ainoastaan tallennuspalvelua vaan kaikkia sopimuksia.

Telia on näyttänyt miten se hoitaa näitä asioita ja en vaan tahdo uskoa että tilanne on parantumassa mitenkään dramaattisesti.

Joten nettiliittymä ja TV-palvelu lähtevät vaihtoon viimeistään sopimuskauden lopussa.

Olisi mukava jos näistä jatkuvista vioista edes saisi jotain kompensaatiota, mutta taitaa olla turha toivo.

 

Edit: Nyt boksi näyttää, että verkkosivuilla tallennukseen valitut ohjelmat olisikin menossa tallennukseen vaikka verkkosivu ilmoitti että tallennus ei onnistu.

Jännä nähdä toimiiko vai ei. Vähän niin kuin veikkausta tekisi.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 756 custom-general.replies
  • 66 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@panukokko82@  kirjoitti:

Nyt ei toimi tallentaminen ainakaan verkkosivun kautta lainkaan. Ja kun mainitsin aiemmin sopimusten irtisanomisesta, niin en tarkoittanut ainoastaan tallennuspalvelua vaan kaikkia sopimuksia.

Telia on näyttänyt miten se hoitaa näitä asioita ja en vaan tahdo uskoa että tilanne on parantumassa mitenkään dramaattisesti.

Joten nettiliittymä ja TV-palvelu lähtevät vaihtoon viimeistään sopimuskauden lopussa.

Olisi mukava jos näistä jatkuvista vioista edes saisi jotain kompensaatiota, mutta taitaa olla turha toivo.

 

Edit: Nyt boksi näyttää, että verkkosivuilla tallennukseen valitut ohjelmat olisikin menossa tallennukseen vaikka verkkosivu ilmoitti että tallennus ei onnistu.

Jännä nähdä toimiiko vai ei. Vähän niin kuin veikkausta tekisi.


Verkkosivujen etätallennuksessa on havaittu häiriö, jonka vuoksi sivusto ilmoittaa virheestä / ongelmasta, mutta tallennus silti tulee asetetuksi. Tämä häiriö tulisi poistua tyhjentämällä selaimesta välimuisti tai kokeilemalla toista selainta. Auttaisiko tämä sinunkin ongelman kohdalla?

Jokainen häiriö palveluissa on epätoivottu ja korjaamme häiriöt mahdollisimman pian. Osa häiriöistä pystytään korjaamaan nopeammin kuin toiset. Aina häiriöstä eniten kärsii käyttäjä. Hyvitykset palvelun häiriön vuoksi käydään aina tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa asiakaspalvelussamme. Eli pyytäisin olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jossa reklamaatio ja hyvitys voidaan katsoa kanssasi läpi. Toivottavasti voimme jatkaa kanssasi myös muiden sopimuksien kanssa.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Wiikari@  kirjoitti:

@Wiikari@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

@Wiikari@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

@Wiikari@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

@Wiikari@  kirjoitti:

Täytyy sanoa että on sekavaa. Tällä hetkellä ohjelmat eivät tallennu joiltain kanavilta (esim Jim). Tallennusten poistaminen hankalaa jos jatkuva tallennus. Tallennuksia häviää, välillä niitä ei näy ollenkaan. Muutenkin ei vaikuta kovin loppuun ajatellulta koko uudistus. Mihin on hävinnyt vanha kansanviisaus, yksinkertainen on kaunista. Turhat kikkailut pois ja monimutkaiset valikot. Varmaan yli 80% katsoo ja valitsee palvelut kaukosäädöllä. Ehdotan tämän uuden systeemin kehittämistä ajatuksella, ja vanhan palauttamista siksi aikaa.


Tallentamisen Jimiltä pitäisi onnistua. Olisiko sinulla antaa esimerkkiä ohjelmasta, jonka tallentaminen ei ole onnistunut? Oletko asettanut tallennuksen, mutta tallennus ei ole ilmestynyt tallennuksiin, vai eikö tallentamisen asettaminen onnistunut ollenkaan?


Kanava Jim ja ohjelma Huutokauppa keisari. Jatkuvan tallennuksen asettaminen ei onnistu. Yksittäisen ohjelman tallennuksen asettaminen onnistuu ja merkintä tallennuksesta näkyy, ohjelma ei kuitenkaan tallennu,


Haasteen selvittely jatkuu. Itsekään en saa huutokauppakeisaria tallennettua, mutta toisilla testaajilla tallentaminen toimii, joten tapaus on melko mystinen. 🤔


Olettaisin että palvelu (Telia Tv) tulee kuluttajille useammalta palvelimelta. Olisiko palvelin yhteinen tekijä tälle virheelle?

 


Todennäköinen juurisyy on löytynyt ja korjattu. Oletko kokeillut uudestaan, toimiiko Huutokauppakeisarin tallentaminen sarjassa nyt? Itselläni Huutokauppakeisari näyttää tallentuvan. 


Tallennus toimii nyt. Kiitos. Vielä kun saatte Heikki Silvennoisen kuvan pois huutokauppa keisarin kuvakkeesta.. Heh, tämä kyllä kaikkein vähäisin huolenaihe.


Ja nyt taas tilanne että huutokauppa keisaria ei saa äänitykseen. Jos tuo todella riippuu siitä onko Silvennooisen kuva, niin laittakaa sitten. Kunhan sais vaan ohjelman äänitykseen.


Minullakin toistuu sama ongelma. Tämä on selvityksessä. 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35@  kirjoitti:

Huomasin, että Telia tv- sovelluksessa on Tallennukset- välilehdellä nyt Jatka katsomista- lista ensimmäisenä, ennen "pian tallennuksessa"- listaa. Olisiko mahdollista saada sama uudistus myös digiboksin Tallennukset- valikkoon?


Jatka katsomista -lista näkyy nyt digiboksin valikossa heti "Alku"-sivulla. 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos palveluiden käytössä ilmenee ongelmia, kannattaa tosiaan olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta saamme ongelmat korjausprosessiin. 
Esimerkiksi verkkotallennusten osalta yksi virhe korjattiin jo, mutta se ei ratkaissut koko ongelmaa, eli selvitys- ja korjaustyöt jatkuvat vielä. 

Japeaa
Vakiokalustoa
  • 36 custom-general.kudos
  • 98 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallenna kaikki jaksot-toiminto.
Miksi tallentamiset pitää pysäyttää, jos haluaa poistaa kaikki jaksot?

Eikö tallennukset voisi jatkua, vaikka edelliset jaksot poistaisi?

Jannen78
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Verkkotallennuksien kelaus on muuttunut todella epäkäytäbnölliseksi. Toimii jostain syystä melkoisella viiveellä. painaessa kelauksen aikana play-painikettaa jatkaa kelaus eteenpäin vielä useita sekunteja, joka normaaliajassa tarkoittaa helposti minuutin tai kaksi. ja toisekseen se jää aina pause-tilaan, josta pääsee jatkamaan play-painikkeella. vika ei liene kaukosäätimessä, koska kaikki muu toimii normaalisti ja viiveettä.

 

Edit SannaMKoo: Siirretty tähän ketjuun, jossa palautteita ja kehitysideoita Telia TV:en

Katti37
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jannen78@  kirjoitti:

Verkkotallennuksien kelaus on muuttunut todella epäkäytäbnölliseksi. Toimii jostain syystä melkoisella viiveellä. painaessa kelauksen aikana play-painikettaa jatkaa kelaus eteenpäin vielä useita sekunteja, joka normaaliajassa tarkoittaa helposti minuutin tai kaksi. ja toisekseen se jää aina pause-tilaan, josta pääsee jatkamaan play-painikkeella. vika ei liene kaukosäätimessä, koska kaikki muu toimii normaalisti ja viiveettä.


Olen huomannut saman, on todella huono juttu. Toivon tähän nopeasti korjausta!

 

Lisäksi viime viikkoina on ollut ongelmana, että varsinkin iltaisin joutuu tallennuksen katsomisen jälkeen käyttämään digiboksin kiinni, jotta tallennelistan saa jälleen näkyviin tai ylipäätään oikein mitään pystyy tekemään. Voi olla, että johtuu meidän hieman kehnosta yhteydestä, jos tämä uudenlainen näkymä vie enemmän kaistaa. On tarkoitus nostaa nopeutta. Jos se ei auta tähän ongelmaan, otan yhteyttä asiakaspalveluun.

 

Edit SannaMKoo: Lisätty lainaus