Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 22.9.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 21.8.2021:
Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta. Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


330 vastausta
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Katti37@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

@Katti37@  kirjoitti:

Olisiko tallenteisiin mahdollista saada poistumisaika näkyviin. Aiemmin ne näkyivät, mutta nyt vain tallennuspäivä ja alkamisaika.

 

Mihin on hävinnyt asetuksista mahdollisuus valita, minkä alueen Ylen paikallisuutiset näkyvät? Asetuksissa vain Uusimaa sekä joku toinen eteläisen Suomen alue. Ei paljon innosta täällä Pohjois-Pohjanmaalla.


Huomasitko tämän ketjun, johon lisäsin pari maistiaiskuvaa siitä, miltä tallenteiden selailu voisi tulevaisuudessa näyttää? Olisiko kuvissa esitetty tapa hyvä selkiyttämään tallenteiden poistumisaikaa?

 

Paikallisuutisten valintamahdollisuutta ei ole rajattu pelkästään Etelä-Suomeen, vaan sinun pitäisi pystyä valitsemaan oman alueesi paikallisuutiset kuten ennenkin. Olethan siis yhteydessä asiakaspalveluun ongelman selvittämiseksi. 🙂


@LuMariaKaipailen ihan kellonaikaa (ja päivämäärää), milloin tallenne poistuu. Nyt Saatavilla-tieto kerrotaan päivissä, tunneissa ja minuuteissa sitä mukaa kun poistumisajankohta lähestyy. Koska tallenteet säilyvät niin lyhyen ajan (90 vrk), niin tarkka poistumisaika olisi hyvä nähdä ilman että tarvitsee alkaa itse laskeskella, milloin se on

 

Paikallisuutisten valinta toimi aiemmin ihan normaalisti, tilanne on muuttunut ehkä parin viikon sisällä. Ilmoittelen asiakaspalveluun.


Kiitoksia! Pistin toiveesi tallenteiden poistumisaikaan liittyen muistiin ja katsomme voisiko tämän toteuttaa. 🙂

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Selvitämme asiaa. 🙂

Käyttöjärjestelmiä on monia, ja kaikile alustoille ei voi tehdä omaa sovellusta. Oliko mielessäsi jokin tietty TV-käyttöjärjestelmä, jolle haluaisit sovelluksen?

Poksuvau
Vakiokalustoa
  • 76 custom-general.kudos
  • 80 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LuMaria@  kirjoitti:

Selvitämme asiaa. 🙂

Käyttöjärjestelmiä on monia, ja kaikile alustoille ei voi tehdä omaa sovellusta. Oliko mielessäsi jokin tietty TV-käyttöjärjestelmä, jolle haluaisit sovelluksen?


Android TV:stä lienee helpoin aloittaa koska Android-sovellus teiltä jo löytyykin.

minttukoko
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Päivityksen jälkeen laite toiminut normaalisti eikä ongelmaa ole esiintynyt ainakaan omassa laitteessani. 

madass
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Guide ei toimi nettisivuilla ja kun yrittää tehdä häiriöilmoitusta, niin ei toimi sekään. Hienoa. Kehitetään tässä nyt sitten.

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@madass@  kirjoitti:

Guide ei toimi nettisivuilla ja kun yrittää tehdä häiriöilmoitusta, niin ei toimi sekään. Hienoa. Kehitetään tässä nyt sitten.


Kertoisitko vähän tarkemmin ohjelmaoppaan toimimattomuudesta? Aukeaako ohjelmaopas normaalisti? Saatko jonkin virheviestin, ja jos saat, niin missä vaiheessa? Millä selaimella käytät ohjelmaopasta?

Minkälaiseen ongelmaan törmäsit häiriöilmoitusta tehdessä? Häiriöilmoituksia voi tehdä asiakaspalveluumme myös esimerkiksi puhelimitse. 

madass
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Guidessa kun painaa sitä ärrää, että tallenna, niin yläreunaan pamahtaa orassi palkki, jossa lukee, että tallennus ei onnistu. Aivan sama kaikilla kanavilla ja selain on chrome. Häiriöilmoituskaavakkeen ongelmassa en enää muista mitä se herjasi.

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@madass@  kirjoitti:

Guidessa kun painaa sitä ärrää, että tallenna, niin yläreunaan pamahtaa orassi palkki, jossa lukee, että tallennus ei onnistu. Aivan sama kaikilla kanavilla ja selain on chrome. Häiriöilmoituskaavakkeen ongelmassa en enää muista mitä se herjasi.


Kiitos lisätiedoista. Olemme tunnistaneet tämän tallennusongelman. Pyrimme korjaamaan etätallennuksen ongelmia parhaamme mukaan, mutta nykyistä etätalennussivua ei kuitenkaan enää kehitetä. 

Haluatko tallentaa ohjelmat nimenomaan digiboksin kovalevylle? Jos tämä ei ole välttämätöntä, kannattaa kokeilla Telia TV sovellusta tallenteiden asettamiseksi. Sovellus löytyy iOS- ja Android-laitteiden sovelluskaupoista, ja tarvittaessa saat Telia TV käyttäjätunnuksen sovelluksen käyttöä varten ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Taitaa olla heinäsirkan soittoa, mikä kuuluu kehitysosaston oven takaa?

jarkko35
Konkari
  • 335 custom-general.kudos
  • 556 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuten arvasin, tämä koko keskustelu Telia tv:n kehittämisestä on pelkkää huuhaata ja sanahelinää. Koko palvelu on saatu sekaisin. Tallenteita katoaa itsestään, C More- kirjasto on tuhottu digiboksilla (monista sarjoista puuttuu jaksoja/samoja jaksoja on moneen kertaan)... Tallenteiden säilymisaikaa ei osata nostaa 3kk ylöspäin - Telialla tallenteet säilyvät lyhimmän ajan mitä kilpailijoilla. Myöskään uusia sovelluksia ei saada tuotua digiboksin asiakkaille käyttöön, kuten Netflix ja Yle Areena. Kehitys ei näy missään. Ei ihme, että Telia menettää joka vuosi tv-asiakkaita kilpailijoilleen. Miksi Telialta puuttuu intohimo ja arvostus, ja halu kehittää tv- palveluaan?