Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63175
Kirjoituksia 172448

Telia TV kirjastot



Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 050
21/40

Vs: Telia TV kirjastot

Markkinointia sekin. Vanhan boksin voi tosiaan vaihtaa 4302W-malliseen digiboksiin soittamalla Telian asiakaspalveluun 020 690 400 (mpm/pvm) tai 24/7 chatin kautta Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 120
Kirjautuneena
22/40

Vs: Telia TV kirjastot

Nyt on soitettu. Työntekijälle oli kai uusi asia. Kun esitin vaihtoidean, hän kysyi mikä siinä on vikana, sehän on melko uusikin. Sitten hän siirsi asian häiriöpuolelle. Katsotaan tuleeko se digiboksi vai lisää jankutusta..

Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 050
23/40

Vs: Telia TV kirjastot

Hienoa, että asiasi edistyy siitä huolimatta. Täällä Yhteisön blogissa voi jatkaa keskustelua digiboksin aiheesta:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Uusi-Langaton-Telia-TV-on-taalla/ba-p/135450#comments

 

En meinannut löytää tuota blogia, mutta etsivä löytää Hymiö Erittäin onnellinen

Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎23-03-2017
Kirjoituksia: 63
24/40

Vs: Telia TV kirjastot

Laitettiinhan sinulle uusi digiboksi matkaan? Hymiö Onnellinen Tosissaan automaattisesti noita uusia laitteita ei lähetetä, vaan laitteiden vikaantuessa laitteita uusitaan tai asiakkaan ottaessa yhteyttä. Markkinointiviestinä lähetettiin asiakkaille, joilla oli vanha digiboksi viestiä, että voivat sen veloituksetta uusia, ilmeisesti tämä ei ole sinua tavoittanut? Ymmärrän kyllä pointtisi siitä, että voitaisiin boksit lähettää automaattisestikin, mutta toimivia laitteita nuo vanhemmatkin kuitenkin ovat Hymiö Onnellinen

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 120
Kirjautuneena
25/40

Vs: Telia TV kirjastot

Niin siinä kävi, että telian työntekijöillä oli eri linja kuin tässä ketjussa esitettiin. Minulle lähetettiin toinen samanmerkkinen digiboksi kuin nyt on Arris vip2853. Hohhoijaa..

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 392
26/40

Vs: Telia TV kirjastot


@Baron@  kirjoitti:

Niin siinä kävi, että telian työntekijöillä oli eri linja kuin tässä ketjussa esitettiin. Minulle lähetettiin toinen samanmerkkinen digiboksi kuin nyt on Arris vip2853. Hohhoijaa..


No tuliko sinulle nyt Arris VIP 4302W digiboksi?

Siinä näkyy myös YouTube ja Netflix jos olet tilannut sen.

Itsellä tuo boksi käytössä aIPTV toteutuksena, kun ei ole kiinteää laajakaistaa.

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 120
Kirjautuneena
27/40

Vs: Telia TV kirjastot

Ei vaan minulle tuli vip 2853 joka minulla oli jo. Selitin kyllä asian puhelimessa, että tästä puhelinnumerosta voi kuulemma pyytää uutta parempaa digiboksimallia, mutta se puhelinnumero ei tuntunut oikealta, kun nainen ei lähtenyt lähettämään digiboksia, vaan sanoi että siirtää asian häiriöpuolelle. Sanoin selvästi, että digiboksissa ei ole vikaa, vaan tarvitsen uuden mallin.

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 050
28/40

Vs: Telia TV kirjastot

@Baron:

 

Oho, jokin väärinkäsitys ilmeisesti kyseessä Hymiö Erittäin onnellinen

 

Jos et ole ehtinyt noutamaan postipakettia, niin sen voi jättää noutamatta, jolloin säilytysajan umpeudettua se palautuu takaisin automaattisesti tai nopeammin omailmoituksella verkossa Postille takaisin palautuksesta, niin se ei jää roikkumaan hyllylle. Lopuksi vielä kannattaa täyttää tämä Telian sähköinen perumisilmoitus niin homma selvä.

 

Kannattaa piipahtaa tuossa Telian chatissa tai Facebook chatissa ja laitat vielä viitteeksi tämän kampanjan linkin:

https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi

 

Voit toki jättää halutessasi yhteydenottopyynnön nettilomakkeella, jolloin Telian asiakaspalvelu on yhteydessä muutaman arkipäivän kuluessa.

 

Toivotaan, että saisit asian kerralla ratkaistua ja oikeanlaisen boksitilauksen eli VIP 4302W mallin matkaan! Onhan sitä mukavampi Youtubea ja Netflixiä käyttää samasta boksista 🎬🤩

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 120
Kirjautuneena
29/40

Vs: Telia TV kirjastot

Eihän sen digiboksin malli selvinnyt ennenkuin avasin paketin kotona.

Aloitin sitten chattailun asiadta ja tällä kertaa oli viisaampi työntekijä. Hän lupasi että minulle lähetetään digiboksi  jonka numero alkaa viitosella.

Jälleen huomattiin, että tälläkin foorumilla hyvää tarkoittavat ihmiset jakavat "musta tuntuu" tietoa. Minulle kerrottiin täällä että saan toisen mallisen boksin. Tässä tulevassa on teratavu kovalevy.

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 050
30/40

Vs: Telia TV kirjastot

@Baron, etkö saanut tilausvahvistusta? Niissä on mainittu tämä. Tarkistin ainakin omista sähköpostiviesteistä. No, joka tapauksessa hienoa että sait kinkkisen tapauksen kuntoon ja melko tuliterän VIP 5305 -mallin. Kyseinen malli oli ainoastaan saatavilla Liiga-tilaajille muutama kuukausi sitten kun Liiga pyörähti käyntiin. Huomattavasti enemmän tehoa ja UltraHD-ominaisuudella varustetun kuin VIP 4302W -mallissa. Oijoi, tuo olisi hieno värkki itsellenikin 👍🏼😅

 

0 tykkäystä