Kirjoitettu
29-06-2018
21:27
Muokattu
02-07-2018
11:28
IlariJR
Miksi TeliaTV:tä (sen mobiiliversiota) markkinoidaan palveluna josta voi katsoa kaikki tilaamansa maksukanavat? Voisiko myyjille antaa ohjeeksi että oikaisisivat kun huomaavat että asiakas luulee saavansa kaikki tilaamansa maksukanvat mobiililaitteeseen.
19-02-2019 21:16
Kiitos havannostasi! Laitoin häiriön tutkintaan Omat Sivut-palvelun kanavien valinnasta. Sieltä tosiaan puuttuvat nuo mainitsemasi kolme Ruotsin kanavaa: TV3, TV4 ja TV6. Asiakaspalvelussamme voidaan vaihtaa kanavat Omat Sivut häiriön aikana esimerkiksi Telia.fi-etusivulta löytyvän chatin kautta.
20-02-2019 11:53
@AnneAn@ kirjoitti:
Kiitos havannostasi! Laitoin häiriön tutkintaan Omat Sivut-palvelun kanavien valinnasta. Sieltä tosiaan puuttuvat nuo mainitsemasi kolme Ruotsin kanavaa: TV3, TV4 ja TV6. Asiakaspalvelussamme voidaan vaihtaa kanavat Omat Sivut häiriön aikana esimerkiksi Telia.fi-etusivulta löytyvän chatin kautta.
Tähän on nyt tullut myös korjaus eli MIX-paketteihin on taas valittavissa myös itsepalvelussa TV3, TV4 ja TV6 🙂
Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*