Telia TV myyntitapahtuma

  • 7 May 2018
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Taannoin innokas myyjä, jolle kerroin, että
- meillä ei juuri TV:tä edes katsella,
- meillä on huono yhteys,


- mellä ei ole modeelmille paikkaa lähellä TV:tä ja että


- minä en maksa mistään, mitä hän tarjoaa


sai minut vakuuttuneeksi, että mitään hintaa ei tule muuta kuin paketin toimituksesta, saan ilmaisia kanavia hyvän läjän ja langattoman tekniikan, jolla modeemiyhteys saadaan paranemaan edes vähän sinne päin, mitä on luvattu. (Täällähän on muka-valokuitu, joka siis tulee kellariin, mutta kellarista huoneistoon tulee 70-luvun kuparilanka.)


Kilin Vi**u! 


Sieltä alkoi pukata toista sataa euroa alkulaskua ja päälle kympin kuukausimaksua ja vielä paperisena, vaikka minulla on voimassa aoleva e-laskusopimus! Ja tämä kaiken *******an kanssa olen kaksi vuotta naimisissa, kun en heti tajunnut, että aikovat laskuttaa.


Samalla tämä ylen innokas myyjä huomasi, että minulla on toinen peruspuh.liittymä, jonka olin laittanut päättymään, koska sen hintaa oltiin nostamassa. Hän kysyi, että jos hinta pidetään samana, niin voidaanko sen olemassa oloa jatkaa. Sanoin, että ilman muuta ja näin sovittiin.
No eipä se niin sitten mennytkään. Jätkä ei jatkanutkaan sopimusta, vaan tuo kakkospuhelinliitymäni haihtui omia aikojaan kuin pieru saharaan.
"Voi voi, olen pahoillani."

Kun sain käsittämättömän suuren laskun näistä TV-bull*******eista, koetin soittaa, mutta eihän sieltä päässyt läpi. Minkäänlasita sähköpostia, johon voisi laittaa viestiä, ei löytynyt. Laitoin sitten sen palautelomakkeen kautta 5.4. viestiä. Joku oli sittemmin yrittänyt soittaa työaikanani, joten en voinut vastata ja sitten tulikin sähköposti, johon EI voinut vastata: "En päässyt katsomaan tietojasi, koska et ole kirjautuneena Teliatunnuksellasi. Palataan."
WTF??? Pitäisikö minun tietää, milloin joku hemmo Teliassa yrittää katsoa tietojani ja rientää kirjautumaan, jotta hän pääsee jonnekin heidän systeemissään...? Haloo?


Odotan yhä hänen "palaamistaan".

Koetin samalla netissä edes jakaa tuon laskun kahtia, jotta saan aikaa selvittää, missä mennään.

No, äskettäin tuli paperinen karhulasku siitä, jonka olin siirtänyt, mutta jota Teliassa ei oltu edelleenkään saatu yhdistettyä e-laskusopimukseeni. Ja MINULTA otetaan jokaisesta paperilaskusta rahaa, vaikka minulla on sopimus.
Soitin hteki sitten asiakaspalveluun. Mitä sanoo "palvelija"? "Voi voi. Olen pahoillani, että olet saanut heikosti infoa. Et pääse tästä kahteen vuoteen eroon."
Eli itke ja maksa, mutta mitään emme aio asialle tehdä. Voi voi. Olen pahoillani.

Myöskin laskutus, jonka olen pyytänyt yhtenä laskutuksena kuun alkuun, tulee nyt näköjään keskellä kuukautta ja kolmena eri päivänä... Siis kaksi laskua menee e-laskuna ja yksi, jollaista ei pitänyt edes olla, rynnii paperisena... Uiddu, mitä *******aa.

Eli puhtaasti *******usta ja sähläystä, mokia ja myyjien hyökkäyksiä.


Vaihdoin Soneraan / Teliaan siksi, että asiakaspalvelu vaikutti toimivammalta kuin Saunalahdella. Nyt voin sanoa, että olin väärässä. Olin todella väärässä ja maksan siitä kaksi vuotta oppirahoja.


 


Voitte vain arvata, että kun kaksi vuotta menee umpeen, olenko yhä asiakas...


 


1 kommentti

Meidän toimintatapoihin ei missään tapauksessa kuulu huijaaminen tai muu vastaava toiminta. Tokihan sovituista asioista pitää pitää kiinni. 
Onko yhteydenotoissa ollut kanssasi puhetta että kuunneltaisiin tuo puhelu tuosta myyntitilanteesta?  Päästäisiin siten tarkistamaan mitä on kanssasi sovittu ja tämän pohjalta voitaisiin tarvittaessa tehdä toimenpiteitä.

Tähän asiaan en täällä Yhteisössä pääse tarkemmin perehtymään, mutta mikäli haluat että katsotaan asiaa vielä kanssasi läpi, suosittelen että laitat meille palvelupyynnön tulemaan. Voit vaikka liittää mukaan linkin tähän kirjoitukseesi. 
Täällä Yhteisössä voimme auttaa yleisellä tasolla kyllä. Lisätietoa Yhteisöstä löydät täältä

Vastaa