Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pahistamiini
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV:n ongelmat päivityksen jälkeen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään päivityksen jälkeen TeliaTV kysyi tunnuksia ja kun kirjauduin sisään niin en pysty valitsemaan HD kanavia? Yritin luoda uutta kanavalistausta mutta HD kanavat olivat hävinneet kokonaan? Onko muilla tapahtunut päivitysten jälkeen tällaista?

3 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 209 custom-general.kudos
  • 869 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@pahistamiini@  kirjoitti:

Tänään päivityksen jälkeen TeliaTV kysyi tunnuksia ja kun kirjauduin sisään niin en pysty valitsemaan HD kanavia? Yritin luoda uutta kanavalistausta mutta HD kanavat olivat hävinneet kokonaan? Onko muilla tapahtunut päivitysten jälkeen tällaista?


Hei @pahistamiini ja kiva kun löysit meidän Telia Yhteisön- Tervetuloa kanssamme keskustelemaan. 

 

Kysyikö TeliaTV tunnuksiasi numeraalisia tunnuksia? Eli tarkistan sen, ettei kysynyt TeliaTV -sovelluksen tunnuksia (itsesi tekemät). Kokeilepa ottaa töpseli boxista pois seinästä 5sek ja laita takaisin, muuttuuko tilanne? Sen pitäisi kysyä numeraalisia tunnuksia, jos kysyy ollenkaan niitä (ei pitäisi sitäkään tehdä päivityksen jälkeen). 

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 209 custom-general.kudos
  • 869 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@pahistamiini@  kirjoitti:

Tänään päivityksen jälkeen TeliaTV kysyi tunnuksia ja kun kirjauduin sisään niin en pysty valitsemaan HD kanavia? Yritin luoda uutta kanavalistausta mutta HD kanavat olivat hävinneet kokonaan? Onko muilla tapahtunut päivitysten jälkeen tällaista?


Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön Hymiö Onnellinen Kiva kun löysit meidät täältä 

 

Ensin kysäisen sinulta, että kysyikö se numeraalisia tunnuksia?

Käynnistä palvelureititin uudelleen siten, että painat reset-painiketta (10sek rei´ästä) ja sinä aikana digiboxi on seinästä pois kokonaan. Kun palvelureititin on ns. valmiustilassa, niin laita digiboxi takaisin kiinni seinään. Kestää hetken aikaa kun se lataa päivityksiä ja sen jälkeen pitäisi aueta ihan normaalisti kanavat. 

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@pahistamiini@  kirjoitti:

Tänään päivityksen jälkeen TeliaTV kysyi tunnuksia ja kun kirjauduin sisään niin en pysty valitsemaan HD kanavia? Yritin luoda uutta kanavalistausta mutta HD kanavat olivat hävinneet kokonaan? Onko muilla tapahtunut päivitysten jälkeen tällaista?


Morjesta @pahistamiini ja Tervetuloa Yhteisöön!

Tässä tapauksessa suosittelen käyttämään digiboksista virtajohtoa irti muutaman minuutin ja laittamaan takasin paikalleen. Tämä yleensä auttaa. Joko sait kanavat näkyviin?