Telia TV:n yhdistäminen wifiin


Kunniamerkki +5

Ukkelilta meni vanhahko aris 40..jotain, sain tilalle aris 50..jotain, mutta ei pelitä kunnolla kuva pätkii kaikilla kanavilla.


Olen tehnyt kaiken vinkkien mukaan,ei auta 😫>


Apua ei saa kun ehkä parinviikon päästä, vikailmoitus tehty.


Tv kyselee langattoman yhteyden salasanaa, mistä sen saa? olen yrittänyt syöttää modeemin salasanoja reitittimen ym, ei kelpaa 😫>


Elikkä tuskallista tämä wifi...


 


 


Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.


2 kommenttia

Kunniamerkki +5

Edelliseen lisäys. Sain ongelman ratkaistua ihan ITSE 😇> Tehtyän kaiken mahdollisen  laitteiden resenoitia myöten mietin mitä vielä tekemättä..

Uuden digiboksin ja television välinen hdmi kaapeli oli vanha, vaihdoin sen lähetyksessä tulleeseen uuten, televisio näkyy kaikkine kanavineen moitteetta 😀>

Erästä asiaa kuitenkin ukkeli miettii, tv näyttää EI internet yhteyttä...eikä puhelin löydä telia smart laitteita ??

Olisi mahtavaa saada tieto mistä moinen ?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

@Tino54  kirjoitti:

Edelliseen lisäys. Sain ongelman ratkaistua ihan ITSE 😇> Tehtyän kaiken mahdollisen  laitteiden resenoitia myöten mietin mitä vielä tekemättä..


Uuden digiboksin ja television välinen hdmi kaapeli oli vanha, vaihdoin sen lähetyksessä tulleeseen uuten, televisio näkyy kaikkine kanavineen moitteetta 😀>




Mukava kuulla, että sait ongelman ratkaistua. Harvinaisempaa on tuo HDMI-kaapelissa oleva ongelma mutta hyvä että keksit ratkaisun!


 



@Tino54  kirjoitti:

Erästä asiaa kuitenkin ukkeli miettii, tv näyttää EI internet yhteyttä...eikä puhelin löydä telia smart laitteita ??


Olisi mahtavaa saada tieto mistä moinen ?




Molemmat laitteet toimivat ennen uuden digiboksin asentamista langattomassa verkossasi? Tarkistatko reitittimestä ettei langaton verkko ole mennyt pois päältä tai kokeiletko käyttää sen pois päältä ja laittaa sitten takaisin. Esim Technicolor TG799 Xtream -reitittimessä merkkivalot syttyvät palamaan painamalla i-painiketta lyhyesti. Wifin saa päälle ja pois päältä painamalla pohjaan i-painiketta 2-3 sekuntia.


 


 

Vastaa