Telia TV -palvelun virhe tunnus 722


  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia

Hei, en pysty vielään katsomaan tallenteita 16.4.21, Mtv  3 vaan tulee virhekoodi 722.


 


 


Edit HannaSu: täsmennetty hieman otsikkoa


38 kommenttia

Moikka, mulla myös esiintyy aika ajoin tuota pätkimistä livenä ja tallenteissa wifi yhteydellä, joskus kestää muutamia minuutteja kerrallaan ja joskus pätkii koko illan. Modeemi/reititin on samassa huoneessa ja yhteys sama kuin jesse56.


Tätä kestänyt useamman kuukauden, aiemmin mennyt monta vuotta ilman ongelmia. Mistähän nämä nykyiset ongelmat voisi johtua? 

Edit SaJoonas: poistettu allekirjoitus


@Aoaalto@  kirjoitti:

Moikka, mulla myös esiintyy aika ajoin tuota pätkimistä livenä ja tallenteissa wifi yhteydellä, joskus kestää muutamia minuutteja kerrallaan ja joskus pätkii koko illan. Modeemi/reititin on samassa huoneessa ja yhteys sama kuin jesse56.


Tätä kestänyt useamman kuukauden, aiemmin mennyt monta vuotta ilman ongelmia. Mistähän nämä nykyiset ongelmat voisi johtua? 




Tämä viittaisi siihen että siinä langattomassa verkossa esiintyy jonkinlaista häiriötä. Tämän voi aiheuttaa useaki erilainen asia. Siinä voisi kokeilla langattoman verkon kanavan vaihtamista sieltä modeemin asetuksista. Se yleensä auttaa tällaisissa tilanteissa. Meiltä löytyy tarkemmat ohjeet miten tuota kanavaa voi vaihtaa. Tarkka modeemin malli sekä merkki löytyy modeemissa olevassa tarrasta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

@MikaelMu@  kirjoitti:

@Aoaalto@  kirjoitti:

Moikka, mulla myös esiintyy aika ajoin tuota pätkimistä livenä ja tallenteissa wifi yhteydellä, joskus kestää muutamia minuutteja kerrallaan ja joskus pätkii koko illan. Modeemi/reititin on samassa huoneessa ja yhteys sama kuin jesse56.

Tätä kestänyt useamman kuukauden, aiemmin mennyt monta vuotta ilman ongelmia. Mistähän nämä nykyiset ongelmat voisi johtua? 


Tämä viittaisi siihen että siinä langattomassa verkossa esiintyy jonkinlaista häiriötä. Tämän voi aiheuttaa useaki erilainen asia. Siinä voisi kokeilla langattoman verkon kanavan vaihtamista sieltä modeemin asetuksista. Se yleensä auttaa tällaisissa tilanteissa. Meiltä löytyy tarkemmat ohjeet miten tuota kanavaa voi vaihtaa. Tarkka modeemin malli sekä merkki löytyy modeemissa olevassa tarrasta.


Ei onnistu kanavan vaihto,ei ole sellasta kohtaa mistä sitä vaihtaa.108 tuo näyttää.Toi ohjeet sivu on eri näköinen kun mun laitehallintasivu.


@jesse56  kirjoitti:

 


Ei onnistu kanavan vaihto,ei ole sellasta kohtaa mistä sitä vaihtaa.108 tuo näyttää.Toi ohjeet sivu on eri näköinen kun mun laitehallintasivu.

Okei, oletko hankkinut modeemin meidän kautta? Silloin tuo muutos pitäisi olla mahdollista. Mikäli modeemi on muualta hankittu niin silloin siellä firmwaressa voi olla eroavaisuuksia.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Kyllä se on telian kautta.Toi käytössä oleva tuli mulle yhden pilotin kautta.


@jesse56@  kirjoitti:

Kyllä se on telian kautta.Toi käytössä oleva tuli mulle yhden pilotin kautta.




Oletko vielä mukana pilotissa? Tuosta voisi mainita sitä kautta eteenpäin jotta pästään tutkimaan tilannetta tarkemmin.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

En,se pilotti loppui jo aikoja sitten.Noi laitteet TGx2&boksi4302 jäi mulle käyttöön.


@jesse56@  kirjoitti:

En,se pilotti loppui jo aikoja sitten.Noi laitteet TGx2&boksi4302 jäi mulle käyttöön.




Onko sinulla mikä firmware siinä modeemissa tällä hetkellä?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

@MikaelMu@  kirjoitti:

@jesse56@  kirjoitti:

En,se pilotti loppui jo aikoja sitten.Noi laitteet TGx2&boksi4302 jäi mulle käyttöön.


Onko sinulla mikä firmware siinä modeemissa tällä hetkellä?


18.3.0710-2981008-20210218193114

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@jesse56@  kirjoitti:


@MikaelMu@  kirjoitti:


@jesse56@  kirjoitti:

En,se pilotti loppui jo aikoja sitten.Noi laitteet TGx2&boksi4302 jäi mulle käyttöön.




Onko sinulla mikä firmware siinä modeemissa tällä hetkellä?




18.3.0710-2981008-20210218193114




Kiitos, tarkistellaan meiltä vielä tuo firmware, että tulisiko siinä toimia kanavanvaihto/tarviiko päivitystä kanavanvaihdon mahdollistamiseksi. Palaamme tähän vastauksen saatuamme.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@HenriLie@  kirjoitti:


@jesse56@  kirjoitti:


@MikaelMu@  kirjoitti:


@jesse56@  kirjoitti:

En,se pilotti loppui jo aikoja sitten.Noi laitteet TGx2&boksi4302 jäi mulle käyttöön.




Onko sinulla mikä firmware siinä modeemissa tällä hetkellä?




18.3.0710-2981008-20210218193114




Kiitos, tarkistellaan meiltä vielä tuo firmware, että tulisiko siinä toimia kanavanvaihto/tarviiko päivitystä kanavanvaihdon mahdollistamiseksi. Palaamme tähän vastauksen saatuamme.




Tällä kyseisellä, uusimmalla, ohjelmistoversiolla ei ole mahdollista vaihtaa Wi-Fi -verkon kanavaa. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Videopalvelinvirheet ovat yleistyneet, ja pahinta on, että se ei ole satunnainen, vaan se on pysyvä. Tällöin tulee 

aloittaa katselu alusta, kelata vikapaikan ohi ja jatkaa siitä katsomista. Mutta kyllähän tällainen pännii kun se rävähtää

ruutuun koska vaan.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Telia TV-palvelun puolelta @aikuishuvitus on ollut jonkin aikaa häiriöitä, mutta nyt viikon sisään annetaan korjausaikataulu tälle palvelulle. 

Vastaa