Telia TV -palvelun virhe tunnus 722


  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia

Hei, en pysty vielään katsomaan tallenteita 16.4.21, Mtv  3 vaan tulee virhekoodi 722.


 


 


Edit HannaSu: täsmennetty hieman otsikkoa


38 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Hei!


Olen yrittänyt useampaan otteeseen katsoa MTV3 talkennetta (Emmerdale) virhekoodi 722. Muutenkin ohjelmakirjasto on ollut hieman sekaisin. Mtv3:lla. Ainakin eilen.



Edit JoonasLam: täsmennetty otsikkoa

 



@rekyl@  kirjoitti:

Hei!


Olen yrittänyt useampaan otteeseen katsoa MTV3 talkennetta (Emmerdale) virhekoodi 722. Muutenkin ohjelmakirjasto on ollut hieman sekaisin. Mtv3:lla. Ainakin eilen.


 




Meillä on tällä hetkellä häiriö MTV -kanavien ohjelmatiedoissa mistä syystä tämä johtuu. Tätä häiriötä korjataan parhaillaan. Päivitämme tietoa häiriötiedotteeseen.


@KiTaa@  kirjoitti:

Hei, en pysty vielään katsomaan tallenteita 16.4.21, Mtv  3 vaan tulee virhekoodi 722.




Morjesta @KiTaa ja Tervetuloa Yhteisöön!

Meillä on häiriö tällä hetkellä tuolla MTV ohjelmaoppaassa. Tästä syystä tallennukset eivät toimi. Päivitämme tietoa häiriöilmoitukselle tilanteen etenemisestä.

Ei taida olla vika ohi - tekee samaa juuri parhaillaan Subilla, kun koitan Frendejä katsoa alusta. 🙄>

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Piristin@  kirjoitti:

Ei taida olla vika ohi - tekee samaa juuri parhaillaan Subilla, kun koitan Frendejä katsoa alusta. 🙄>




Ohjelmatiedot on nyt korjattu, mutta tallenteissa joita on asettanut tallentumaan / tallentanut 14. - 19.4. välisenä aikana, voi esiintyä vielä häiriöitä. Eilen illalla ainaki 19:30 alkavat Freandit toimi alusta, kun kokeilins SUB -kanavalta. Mutta häiriöitä on siis voinut vielä eilen olla. Toimiiko tänään tulevat ohjelmat jo normaalisti sinulla?

Kunniamerkki +3

Ei toimi ei. 

Pysyvässä tallennuksessa Emmerdale. No ei ole. Eli poistoon ja uudestaan. 

Emmerdale ei tallennu, päivän sää ja mitä tänään syötäisiin siellä oli. 

nyt oikeasti. Teillä oli toimiva hieno tallennusjärjestelmä. Ei ole enää. Vanha takaisin, se toimi. Nyt on ollut pidemmän ajan tämä touhu oikeasti täyttä *******aa. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Mullakin menee kohta hermot. Vanha takaisi. Se pelasi paremmin joskus sekin tosin sekosi.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Luuripulu@  kirjoitti:

Ei toimi ei. 


Pysyvässä tallennuksessa Emmerdale. No ei ole. Eli poistoon ja uudestaan. 


Emmerdale ei tallennu, päivän sää ja mitä tänään syötäisiin siellä oli. 


 








Häiriö kuitattiin 19.4. iltapäivästä korjatuksi, mutta talenteissa on havaittu vielä tämänkin jälkeen häiriöitä uudestaan. Häiriöitä tutkitaan ja korjataan nyt uudestaan, päivitämme tietoa nyt julkaistuun häiriötiedotteeseen korjauksen edetessä.

Kunniamerkki +3

Kiitos asiallisesta vastauksesta, vaikka omani oli kieltämättä aika ärhäkkään oloinen. Pahoittelen. Asia vain ärsytti poikkeuksellisen paljon. 

Mikäli ongelma poistuu ja kaikki sadaan toiminaan, niin hyvä. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

21.4.2021 kello 19.47 vika edelleen päällä. Mtv3: Salkkareiden tämänpäivän tallenne ei toimi. Aiemmin nauhoitetiedoissa näkyi mtv3 seitsemän uutiset jonka alta paljastui Emmerdalen eilinen jakso.😥>😭>😠>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@rekyl@  kirjoitti:

Hei!


Olen yrittänyt useampaan otteeseen katsoa MTV3 talkennetta (Emmerdale) virhekoodi 722. Muutenkin ohjelmakirjasto on ollut hieman sekaisin. Mtv3:lla. Ainakin eilen.



Edit JoonasLam: täsmennetty otsikkoa




Tosiaan kanavilta tallennetuissa ohjelmissa voi edelleen esiintyä häiriöitä. Korjaus tallennusten kuntoon saamiseksi on käynnissä. Tallentuneita ohjelmia ei valitettavasti nykyisen tiedon mukaan saada korjattua, mutta teemme töitä, jotta tulevat ohjelmat tallentuisivat myös näiltä kanavilta normaalisti. 

Moro, mulla samaa ongelmaa ei anna katsoa kaikkia tallenteita 722 koodin takia ja sitten kun joku tallenne näkyy niin sieltä tulee aivan eri ohjelma kuin mitä on tallentanut. Tätä kestänyt reilu pari viikkoa ja varsinkin mtv3, Fox ja sub tv tallenteilla

Hei, mulla edelleen ongelmia tallennusten kanssa. Osa jää näkymättä virhekoodi 722 takia, osa niistä tallennettu vielä eilen 21.4

myös jos on jatkuva tallennus käytössä ohjelmakirjastosta tallentuu samaan aikaanoikea ohjelma joka ei näy ja myös joku random ohjelma samalta kanavalta esim jatkuvana tallenteena schitt’s creek illalla ja ostostevee aamupäivältä! 
Välillä käy myös näin et kun olen tallennuksen tehnyt vaikka baywatch klo 15 ja laitan toiston päälle niin sieltä tuleekin frendit samalta illalta ja tämä kävi 20.4 olevalle tallenteelle. Ohjelmakirjasto on ollut jo useamman viikon sekaisin tiettyjen kanavien kohdalla mtv3, sub ja fox kanava ollut näistä eniten. Nyt on jäänyt jo useampi jakso katsomatta tietyistä sarjoista kun sieltä tuleekin joku muu ohjelma minkä oot tallentanut tai sitten se virhekoodi 722. 
häiriöilmoituskoski teillä oli mutta se ilmoitettiin päättyneeksi 19.4. Minulla ongelmat ainakin edelleen jatkuu ja on ollut ongelmaa jo pitemmän aikaakuin mitä siinä teidän aikaikkunassa. 
Tutkisitteko vielä asiaa siellä teidän päässä, kiitos paljon.

Terv. Arto


@Aoaalto@  kirjoitti:

Moro, mulla samaa ongelmaa ei anna katsoa kaikkia tallenteita 722 koodin takia ja sitten kun joku tallenne näkyy niin sieltä tulee aivan eri ohjelma kuin mitä on tallentanut. Tätä kestänyt reilu pari viikkoa ja varsinkin mtv3, Fox ja sub tv tallenteilla




Tämä häiriö on meillä selvityksessä ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Aiheesta on tehty häiriötiedote Telia.fi sivustolle. Päivitämme Häiriötiedotteet-sivustolle tiedon, kun vika on korjattu.


@Aoaalto@  kirjoitti:

Hei, mulla edelleen ongelmia tallennusten kanssa. Osa jää näkymättä virhekoodi 722 takia, osa niistä tallennettu vielä eilen 21.4


myös jos on jatkuva tallennus käytössä ohjelmakirjastosta tallentuu samaan aikaanoikea ohjelma joka ei näy ja myös joku random ohjelma samalta kanavalta esim jatkuvana tallenteena schitt’s creek illalla ja ostostevee aamupäivältä! 
Välillä käy myös näin et kun olen tallennuksen tehnyt vaikka baywatch klo 15 ja laitan toiston päälle niin sieltä tuleekin frendit samalta illalta ja tämä kävi 20.4 olevalle tallenteelle. Ohjelmakirjasto on ollut jo useamman viikon sekaisin tiettyjen kanavien kohdalla mtv3, sub ja fox kanava ollut näistä eniten. Nyt on jäänyt jo useampi jakso katsomatta tietyistä sarjoista kun sieltä tuleekin joku muu ohjelma minkä oot tallentanut tai sitten se virhekoodi 722. 
häiriöilmoituskoski teillä oli mutta se ilmoitettiin päättyneeksi 19.4. Minulla ongelmat ainakin edelleen jatkuu ja on ollut ongelmaa jo pitemmän aikaakuin mitä siinä teidän aikaikkunassa. 
Tutkisitteko vielä asiaa siellä teidän päässä, kiitos paljon.


Terv. Arto




 


Siirsin viestisi tähän ketjuun, ja vastasin tuohon aiempaan viestiisi. 🙂> Tosiaan tämä on meillä selvityksessä. Pahoittelut häiriön aiheuttamasta vaikutuksesta palvelun käyttöön.

Taidan kohta irtisanoa koko p... n

Ai en voikkaan kun 2 vuoden soppari ?

Harmittaa maksaa joka kuukausi kun ei toimi 😟>Telia voisi kyllä hyvittää tämän jotenkin.


@KiTaa@  kirjoitti:

Harmittaa maksaa joka kuukausi kun ei toimi 😟>Telia voisi kyllä hyvittää tämän jotenkin.




Telia TV -palvelun ohjelmatietojen kohdalla on harmillisesti ilmennyt häiriötä nyt jonkin verran. Tallennus kyllä yleisesti toimii, muttei tällä hetkellä osalla MTV-ohjelmista.


 


Näitä hyvityksiä katsotaan aina tilanne kohtaisesti. Oletko jättänyt meille häiriöilmoitusta tästä? Häiriöilmoituksen voit jättää kirjautuneena Minun Telia -sivustolta. Kirjatun häiriöilmoituksen pohjalta voidaan sitten katsoa myös mahdollisia hyvityksiä, kun vika on saatu korjattua ja sen kesto rajattua.

Kiitos viestistäsi, toivotaan että saatte viat korjattua mahdollisimman pian 🙂>

on tämä kyllä s***ana...maksat ittes kipeeks tämmösestä ja mikään ei toimi 24.4.-21.tallenteet pätkii ja heittelee koodia 722. sitten kun vielä kattoo suoraa lähetystä telkusta nii sekin pätkii ja tökkii. aina loppuvkoa kohden kiihtyy vaan, alkuvkosta ei välttämättä ole mitään. 😠>😠> ja tätä on jatkunu jo pitkään ja tää teidän nykyinen tallennus systeemi on ihan sieltä ja syvältä. miksi pitää toimiva hyvä systeemi muuttaa?!? PRKL😠>😠>😠>😠>

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@mattopiiska@  kirjoitti:

on tämä kyllä s***ana...maksat ittes kipeeks tämmösestä ja mikään ei toimi 24.4.-21.tallenteet pätkii ja heittelee koodia 722. sitten kun vielä kattoo suoraa lähetystä telkusta nii sekin pätkii ja tökkii. aina loppuvkoa kohden kiihtyy vaan, alkuvkosta ei välttämättä ole mitään. 😠>😠> ja tätä on jatkunu jo pitkään ja tää teidän nykyinen tallennus systeemi on ihan sieltä ja syvältä. miksi pitää toimiva hyvä systeemi muuttaa?!? PRKL😠>😠>😠>😠>




Terve @mattopiiska ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tallenteiden osalta MTV kanavien tallenteissa on havaittu häiriötä,tästä olemme tiedottaneet häiriötiedotteessamme. Päivitämme tähän tiedotteeseen tiedon korjauksesta.

Tuosta pätkinnästä live lähetyksissä ei ole mitään laajempaa häiriötä tiedossa, tätä olisi hyvä tutkia tarkemmin. Oletko yhdistnyt digiboksin langattomasti Wi-Fi -yhteydellä vai verkkokaapelilla? Oletko mitannut netin nopeutta silloin, kun ohjelmat pätkii? Yleisin syy pätkintään tai kuvanlaadun heikentymiseen on nettiyhteden hidastuminen tai pätkintä.

Digiboksi on yhdistetty Wi-fillä. teidän päästä on pätkinnän aikana katottu yhteyksiä pätkinnän aikana ja on ollut hyvät. voiko vika olla digiboksissa koska meillä on kaksi erillaista ja vahemmalla toisessa tvssä ei ole moisia ongelmia. eikä meidän tallenne ongelmat ole vain mtvn ohjelmissa...ongelma esiintyy kaikissa tallenteissa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@mattopiiska@  kirjoitti:

Digiboksi on yhdistetty Wi-fillä. teidän päästä on pätkinnän aikana katottu yhteyksiä pätkinnän aikana ja on ollut hyvät. voiko vika olla digiboksissa koska meillä on kaksi erillaista ja vahemmalla toisessa tvssä ei ole moisia ongelmia. eikä meidän tallenne ongelmat ole vain mtvn ohjelmissa...ongelma esiintyy kaikissa tallenteissa.




Onko meiltä katsottu laajakaistan yhteys, että se on hyvä vai katsottiinko yhteyden laatu digiboksille asti? Onko vanhempi digiboksi kytketty verkkokaapelilla, joka toimii paremmin? Suosittelen testaamaan verkkokaapelilla tässä pätkinnästä kärsivällä digiboksilla myös, jos mahdollista.

Digiboksi on todella harvoin syy pätkintään, varsinkaan uudemmat. Jos digiboksissa itsessään on häiriö, niin ruudulla ei yleensä tapahdu mitään tai digiboksi ei käynnisty lainkaan.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Tallennukset on tainnu korjaantua,itsellä on ainaki nyt toiminut.

Mulla esiintyy kans tota pätkimistä,livenä sekä tallenteita,wifi yhteydellä katsottuna.Piuhan kun laittaa kiinni ni ei se sit pätki.

Mitäs hyötyä tästä wifistä jos se ei kuitenkaan toimi?

Mulla on laajakaista 100&boxi4302.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@jesse56@  kirjoitti:

Tallennukset on tainnu korjaantua,itsellä on ainaki nyt toiminut.


Mulla esiintyy kans tota pätkimistä,livenä sekä tallenteita,wifi yhteydellä katsottuna.Piuhan kun laittaa kiinni ni ei se sit pätki.


Mitäs hyötyä tästä wifistä jos se ei kuitenkaan toimi?


Mulla on laajakaista 100&boxi4302.




Heikko Wi-Fi yhteys voi johtua monesta eri syystä, yleensä se signaalin voimakkuus on heikko. Signaalin voimakkuuden voi tarkistaa digiboksin asetuksista myös. Signaalia voi kokeilla parantaa vaihtamalla digiboksin sijaintia avarammalle paikalle ja jos mahdollista, niin siirrä myös Wi-Fi-yhteyttä jakava modeemi/reititin samaan huoneeseen. Wi-Fi yhteyksien ongelmatilanteista voit lukea lisää asiakastukemme ohjeista.

Vastaa