Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
SalliJf
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 25 custom-general.kudos
  • 129 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

Telia TV - puuttuvat jaksot ja sarjat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
62 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@arttu1971  kirjoitti:

@KaPetri  kirjoitti:

@arttu1971  kirjoitti:

on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...

ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....


Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä. 

Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan. 


kyseessä on verkkotallenteet


Olemme havainneet, että osa verkkotallenteista voi poistua. Tämä häiriö on tosiaan ikävä ja tutkimme häiriön syytä koko ajan ja korjaamme sen mahdollisimman pian. Tästä kokonaisen sarjan poistumisesta kysyisin vielä, oletko sattumoisin lopettanut tai muokannut sarjatallennusta? Ne kaikki sarjatallennuksena tehdyt tallenteet voi helposti poistaa vahingossa, koska digiboksin sarjatallennusta lopettaessa se kysyy, poistetaanko kaikki jaksot myös.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 77 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En muokannut tai poistanut mitään,ihan omatoimisesti katosivat.juuri tarkastin niin on hävinnyt myös automaattinen tallennus.laitoin uudestaan tallenna kaikki jaksot,saa nähdä voiko tuohon luottaa ollenkaan,eikä se varmaan tuo takaisin kadonneita.

hassua että tein häiriöilmoituksen toissapäivänä eikä ole vielä kuulunu mitään,on ihan dissattu olo,näin meillä telialla…

 

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 398 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@arttu1971  kirjoitti:

En muokannut tai poistanut mitään,ihan omatoimisesti katosivat.juuri tarkastin niin on hävinnyt myös automaattinen tallennus.laitoin uudestaan tallenna kaikki jaksot,saa nähdä voiko tuohon luottaa ollenkaan,eikä se varmaan tuo takaisin kadonneita.

hassua että tein häiriöilmoituksen toissapäivänä eikä ole vielä kuulunu mitään,on ihan dissattu olo,näin meillä telialla…

 


Uudelleen tallennuksen päälle laittaminen ei palauta aiempia tallennuksia vaan tallentaa ainoastaan tallennusajasta eteenpäin tallenuksia.

Häiriöilmoitusten käsittelyssä on pientä jonoa mutta sinuun ollaan yhteydessä, kun ilmoituksesi tulee käsittelyyn.