19-08-2020 15:32
Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂
14-01-2021 20:39
@SalliJf@ kirjoitti:Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂
Telia TV:n HBO:n Discovery of Witchesin kakkoskauden jaksot ovat sekaisin ja ilmeisesti 9. jakso puuttuu kokonaan. Kun katsoo kakkoskauden jaksoja siitä näkymästä missä ne kaikki näkyvät, ensimmäisenä on jakso 9, mikä ei kuitenkaan ole jakso 9... Ja kakkosjakso onkin ykkönen, tai jotain.. Anyway, jaksoon 8 päästiin hakemalla, mutta 9 ja nyt kun hakee, 10 myös puuttuu.
15-01-2021 08:24
@kimlaine@ kirjoitti:
@SalliJf@ kirjoitti:
Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂
Telia TV:n HBO:n Discovery of Witchesin kakkoskauden jaksot ovat sekaisin ja ilmeisesti 9. jakso puuttuu kokonaan. Kun katsoo kakkoskauden jaksoja siitä näkymästä missä ne kaikki näkyvät, ensimmäisenä on jakso 9, mikä ei kuitenkaan ole jakso 9... Ja kakkosjakso onkin ykkönen, tai jotain.. Anyway, jaksoon 8 päästiin hakemalla, mutta 9 ja nyt kun hakee, 10 myös puuttuu.
Kiitos @kimlaine kun kerroit virheestä palvelun sisällössä. Laitetaan tämä korjaukseen. Niin ja tervetuloa puolestani tänne Telia Yhteisön joukkoon!
14-08-2021 21:27
Telia mobiilin kautta olevasta HBO Nordic kirjastosta puutuu Batwoman S2 jakso 14. Jakson nimi "And justice for all".
15-08-2021 12:10
09-09-2021 01:12
huomasin tänään kun aioin katsoa uusimman jakson orange is new black sarjasta että koko sarja ja kaikki tallenteet ovat hävinneet jonnekkin.toistuvissa tallennuksissa oli oma kansio sarjalle ja hävisi kuin tuhka tuuleen....,hienoa..
09-09-2021 08:30
@arttu1971 kirjoitti:
huomasin tänään kun aioin katsoa uusimman jakson orange is new black sarjasta että koko sarja ja kaikki tallenteet ovat hävinneet jonnekkin.toistuvissa tallennuksissa oli oma kansio sarjalle ja hävisi kuin tuhka tuuleen....,hienoa..
Onko sinulla Telia TV -digiboksi käytössäsi? Kokeile vielä ensiapuna digiboksin uudelleenkäynnistystä virtajohtoa seinästä irrottelemalla tai digiboksin resetointia. Auttoiko nämä?
Jos näistä ei ollut apua, meidän olisi hyvä saada tämä tarkemmin tutkittavaksi. Voit täyttää meille häiriöilmoituksen tai olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat
09-09-2021 19:03
joo on boxi kovalevyllä(minne muualle voisin tallentaa?)käytin virtajohtoa irti eikä auttanut,kaipa minä teen sit häiriöilmoituksen..
09-09-2021 21:32
on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...
ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....
miks tämä telian kanssa asiointi tuntuu aina samalta kuin raiskaisi juustoraastimen...
10-09-2021 09:57
@arttu1971 kirjoitti:
on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...
ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....
miks tämä telian kanssa asiointi tuntuu aina samalta kuin raiskaisi juustoraastimen...
No kylläpä tuntuu yksikertainen asia nyt vastustavan tarpeettomasti. Minun Telian kautta vikailmoituksen jättämistä kannattaa kokeilal toisella selaimella.
Voit viasta ilmoittaa myös Minun Telian chatin kautta halutessasi.
Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä.
Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan.
Kirjoitettu
10-09-2021
13:08
Muokattu
10-09-2021
13:39
MinnaLN
@KaPetri kirjoitti:
@arttu1971 kirjoitti:
on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...
ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....
Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä.
Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan.
kyseessä on verkkotallenteet
Edit MinnaLN: lisätty lainaus.