Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
SalliJf
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 25 custom-general.kudos
  • 129 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

Telia TV - puuttuvat jaksot ja sarjat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
73 vastausta
kimlaine
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SalliJf@  kirjoitti:

Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂


Telia TV:n HBO:n Discovery of Witchesin kakkoskauden jaksot ovat sekaisin ja ilmeisesti 9. jakso puuttuu kokonaan. Kun katsoo kakkoskauden jaksoja siitä näkymästä missä ne kaikki näkyvät, ensimmäisenä on jakso 9, mikä ei kuitenkaan ole jakso 9... Ja kakkosjakso onkin ykkönen, tai jotain.. Anyway, jaksoon 8 päästiin hakemalla, mutta 9 ja nyt kun hakee, 10 myös puuttuu.

 

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 153 custom-general.kudos
  • 800 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kimlaine@  kirjoitti:

@SalliJf@  kirjoitti:

Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂


Telia TV:n HBO:n Discovery of Witchesin kakkoskauden jaksot ovat sekaisin ja ilmeisesti 9. jakso puuttuu kokonaan. Kun katsoo kakkoskauden jaksoja siitä näkymästä missä ne kaikki näkyvät, ensimmäisenä on jakso 9, mikä ei kuitenkaan ole jakso 9... Ja kakkosjakso onkin ykkönen, tai jotain.. Anyway, jaksoon 8 päästiin hakemalla, mutta 9 ja nyt kun hakee, 10 myös puuttuu.

 


Kiitos @kimlaine kun kerroit virheestä palvelun sisällössä. Laitetaan tämä korjaukseen. Niin ja tervetuloa puolestani tänne Telia Yhteisön joukkoon!

Hyyry89
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia mobiilin kautta olevasta HBO Nordic kirjastosta puutuu Batwoman S2 jakso 14. Jakson nimi "And justice for all".

SalliJf
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 25 custom-general.kudos
  • 129 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Hyyry89  kirjoitti:

Telia mobiilin kautta olevasta HBO Nordic kirjastosta puutuu Batwoman S2 jakso 14. Jakson nimi "And justice for all".



Moi @Hyyry89 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂 Kiitos, kun ilmoitit, pistetäämpä tuo tutkintaan! 

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

huomasin tänään kun aioin katsoa uusimman jakson orange is new black sarjasta että koko sarja ja kaikki tallenteet ovat hävinneet jonnekkin.toistuvissa tallennuksissa oli oma kansio sarjalle ja hävisi kuin tuhka tuuleen....,hienoa..

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 458 custom-general.kudos
  • 855 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@arttu1971  kirjoitti:

huomasin tänään kun aioin katsoa uusimman jakson orange is new black sarjasta että koko sarja ja kaikki tallenteet ovat hävinneet jonnekkin.toistuvissa tallennuksissa oli oma kansio sarjalle ja hävisi kuin tuhka tuuleen....,hienoa..


Onko sinulla Telia TV -digiboksi käytössäsi? Kokeile vielä ensiapuna digiboksin uudelleenkäynnistystä virtajohtoa seinästä irrottelemalla tai digiboksin resetointia. Auttoiko nämä?

 

Jos näistä ei ollut apua, meidän olisi hyvä saada tämä tarkemmin tutkittavaksi. Voit täyttää meille häiriöilmoituksen tai olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme

 

 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

joo on boxi kovalevyllä(minne muualle voisin tallentaa?)käytin virtajohtoa irti eikä auttanut,kaipa minä teen sit häiriöilmoituksen..

arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...

ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....

miks tämä telian kanssa asiointi tuntuu aina samalta kuin raiskaisi juustoraastimen...

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 153 custom-general.kudos
  • 800 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@arttu1971  kirjoitti:

on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...

ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....

miks tämä telian kanssa asiointi tuntuu aina samalta kuin raiskaisi juustoraastimen...


No kylläpä tuntuu yksikertainen asia nyt vastustavan tarpeettomasti. Minun Telian kautta vikailmoituksen jättämistä kannattaa kokeilal toisella selaimella. 

Voit viasta ilmoittaa myös Minun Telian chatin kautta halutessasi.

 

Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä. 

Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan. 

arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KaPetri  kirjoitti:

@arttu1971  kirjoitti:

on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...

ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....


Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä. 

Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan. 


kyseessä on verkkotallenteet

Edit MinnaLN: lisätty lainaus.