19-08-2020 15:32
Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂
10-09-2021 15:30
@arttu1971 kirjoitti:
@KaPetri kirjoitti:
@arttu1971 kirjoitti:
on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...
ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....
Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä.
Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan.
kyseessä on verkkotallenteet
Olemme havainneet, että osa verkkotallenteista voi poistua. Tämä häiriö on tosiaan ikävä ja tutkimme häiriön syytä koko ajan ja korjaamme sen mahdollisimman pian. Tästä kokonaisen sarjan poistumisesta kysyisin vielä, oletko sattumoisin lopettanut tai muokannut sarjatallennusta? Ne kaikki sarjatallennuksena tehdyt tallenteet voi helposti poistaa vahingossa, koska digiboksin sarjatallennusta lopettaessa se kysyy, poistetaanko kaikki jaksot myös.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
11-09-2021 19:23
En muokannut tai poistanut mitään,ihan omatoimisesti katosivat.juuri tarkastin niin on hävinnyt myös automaattinen tallennus.laitoin uudestaan tallenna kaikki jaksot,saa nähdä voiko tuohon luottaa ollenkaan,eikä se varmaan tuo takaisin kadonneita.
hassua että tein häiriöilmoituksen toissapäivänä eikä ole vielä kuulunu mitään,on ihan dissattu olo,näin meillä telialla…
11-09-2021 20:34
@arttu1971 kirjoitti:
En muokannut tai poistanut mitään,ihan omatoimisesti katosivat.juuri tarkastin niin on hävinnyt myös automaattinen tallennus.laitoin uudestaan tallenna kaikki jaksot,saa nähdä voiko tuohon luottaa ollenkaan,eikä se varmaan tuo takaisin kadonneita.
hassua että tein häiriöilmoituksen toissapäivänä eikä ole vielä kuulunu mitään,on ihan dissattu olo,näin meillä telialla…
Uudelleen tallennuksen päälle laittaminen ei palauta aiempia tallennuksia vaan tallentaa ainoastaan tallennusajasta eteenpäin tallenuksia.
Häiriöilmoitusten käsittelyssä on pientä jonoa mutta sinuun ollaan yhteydessä, kun ilmoituksesi tulee käsittelyyn.
Kirjoitettu
09-12-2021
20:20
Muokattu
10-12-2021
08:59
ReOlivia
Oli suosikeissa tai siis on edelleenkin Gold Rush ja Gold Rush - White water, ja viimeksi tiistaina 7.12.2021 tuli uusimmat jaksot peräikkäin, ja nyt minulla on vain ilmoitus: "Gold Rush kirjastossa ei ole sisältöä tällä hetkellä" !!!!
Ja sama koskee Gold Rush - White Water jaksoja.
Ja viime viikkoina kun on kahtonut suosikki listojen jaksoja, niin kuva pikselöityy vähän väliä, tai ääni pätkii.
Edit ReOlivia: Siirretty ketjuun, jossa voi ilmoitella puuttuvista jaksoista
10-12-2021 09:58
@Massabanaani kirjoitti:
Oli suosikeissa tai siis on edelleenkin Gold Rush ja Gold Rush - White water, ja viimeksi tiistaina 7.12.2021 tuli uusimmat jaksot peräikkäin, ja nyt minulla on vain ilmoitus: "Gold Rush kirjastossa ei ole sisältöä tällä hetkellä" !!!!
Ja sama koskee Gold Rush - White Water jaksoja.
Ja viime viikkoina kun on kahtonut suosikki listojen jaksoja, niin kuva pikselöityy vähän väliä, tai ääni pätkii.
Edit ReOlivia: Siirretty ketjuun, jossa voi ilmoitella puuttuvista jaksoista
Kiitos tästä huomiosta. Häiriö on korjauksen alla.
10-12-2021
10:40
Muokattu
10-12-2021
10:42
Taitaa olla c moressa se vika eikä teliassa?.Noissa on se että jotkut palvelut ostaa noita yksinoikeudella ja muut sitten joutuu poistamaan ne palvelustaan sitä mukaa miten sopimukset tehdän.Hyvä esimerkki on esim Star Trek Discovery joka oli netflixissä,nyt sen neloskausi on yksinomaan näkyvissä Paramount+:ssa.
10-12-2021 10:50
@arapahoe kirjoitti:
Taitaa olla c moressa se vika eikä teliassa?.Noissa on se että jotkut palvelut ostaa noita yksinoikeudella ja muut sitten joutuu poistamaan ne palvelustaan sitä mukaa miten sopimukset tehdän.Hyvä esimerkki on esim Star Trek Discovery joka oli netflixissä,nyt sen neloskausi on yksinomaan näkyvissä Paramount+:ssa.
Tarkennatko mistä C Moren viasta tarkalleen on kyse?
10-12-2021 11:12
Sitä ettei siellä ole jotain roban ykköskautta?.Missä muodossa kaapelimodeemin mac osoite pitää laittaa omassa teliassa kun vaihdetaan laitetta eli aabbccddee vai aa:bb:cc:dd:ee?.
10-12-2021 13:23
@arapahoe kirjoitti:
Sitä ettei siellä ole jotain roban ykköskautta?.Missä muodossa kaapelimodeemin mac osoite pitää laittaa omassa teliassa kun vaihdetaan laitetta eli aabbccddee vai aa:bb:cc:dd:ee?.
Millä laitteella katsot C Morea?
Kaapelimodeemin mac-osoitteen voit laittaa muodossa aabbccddee
26-12-2021 15:24
En tiedä kuuluuko varsinaisesti tälle osastolle, mutta kun kahtoo Fox kanavaa, niin äänenvoimakkuus seilaa vähän väliä, välillä kuuluu kovempaa, ja toisinaan hiljempaa, ja varsinkin puhe meinaa hävitä kokonaan, ja kun laittaa ääntä lisää, niin hetken kuluttua kuuluu vielä kovempaa, ja taas pienentyy.
Tekeeköhän muilla näin ? Ja tämä tapahtuu vain Fox kanavalla.