Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
libizz
Uusi jäsen
  • 6 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV -sisällön poisto verkkosivujen kautta ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yritän poistaa liittymältäni Paramount+ -palvelua, mutta kun olen klikannut kohtaa "poista palvelu", niin valinta muuttuu harmaaksi eikä mitään tapahdu. Sivuston päivittämisen jälkeen näyttää edelleen, että palvelu olisi normaalisti käytössä:

 

paramount.PNG

2 vastausta
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuossa tapauksessa irtisanominen pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta. Itselläni sama homma ja chatin kautta lopulta on saanut irtisanotuksi kunhan on ensin pariin kertaan selittänyt, että tuo irtisanomispainike ei toimi, kun aluksi neuvovat irtisanomaan itse juuri tuolta 😄

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kanavapakettien irtisanominen onnistuu samalle päivälle Telia TV -sovelluksesta, mutta digiboksilta näiden poistaminen ei kaikissa tapauksissa onnistu. Lisäehtona on myös se, että paketti on ollut voimassa yli 30 vuorokautta ja ei ole määräaikainen diili kyseessä.

 

Jos kanavien hallinnoimisessa on ongelmaa, niin chatissa tai muissa asiakaspalvelukanavissa voidaan nopeasti auttaa asiassa, kuten @Anonymous tuossa jo hyvin ehdottikin.