Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu


Telia tv ilmoittaa että sitä on käytetty 5 laitteessa. EI pitäisi olla sisäänkirjautuneena kuin yhdessä. Silti herjaa samaa.


 


EDIT. 24.5.2017 VilleVent: otsikkoa muokattu


7 kommenttia

Terve @Jackal80!

Onpas omituista. Sinun kannattaisi jättää tästä esim. palvelupyyntö tai olla yhteydessä chat -palveluumme kirjautumalla sivuillemme http://bit.ly/2rLmiYB. SItä kautta päästään tarvittaessa ns. nollaamaan tilanne ja sen jälkeen käytön pitäisi taas onnistua.

Sama juttu mullakin. Eilen meni ihan totaalisesti hermot tohon "5 laitetta käytössä" ilmoitukseen. Kaikki oli valmiina elokuvailtaan mutta enpä saanut leffaa näkymään millään vehkeellä. Jos samalla läppärillä käyttää TV palvelua eri selaimella, niin jokainen selain lasketaan eri laitteeksi?! HALOO!! Heittäkää nyt hemmettiin tollaset naurettavat rajoitukset!! Vattu että vatuttaa tällanen psk!


kirjoitti:

Sama juttu mullakin. Eilen meni ihan totaalisesti hermot tohon "5 laitetta käytössä" ilmoitukseen. Kaikki oli valmiina elokuvailtaan mutta enpä saanut leffaa näkymään millään vehkeellä. Jos samalla läppärillä käyttää TV palvelua eri selaimella, niin jokainen selain lasketaan eri laitteeksi?! HALOO!! Heittäkää nyt hemmettiin tollaset naurettavat rajoitukset!! Vattu että vatuttaa tällanen psk!


Hei r0uta! Telia TV mobiilissa voi tulkita saman laitteen toiseksi laitteeksi jos olet tyhjentänyt tietokoneelta silverlightin rekisterit(CC-cleaner ja vastaavat). Myöskin se, että jos olet ajanut Telia TV:tä samalla koneella sovelluksen kautta ja sitten Chromella, niin ne tulkitaan myös erillisiksi laitteiksi. Voimme nollata laitetiedot täältä käsin jos tulet käymään chatissa tai jätät meille palvelupyynnön www.telia.fi/kirjaudu

Kävin jo chatissä eikä laitteiden nollaus onnistunut. Pitäköön tunkkinsa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@r0uta Otatko uudelleen yhteyttä meihin joko soittamalla puh. 020 690 400 (mpm/pvm) tai sitten Chat-palveluumme. Huomioithan, että vain Häiriöilmoitusten puolelta voidaan resetoida tilanne.

 

Olemme paikalla arkisin klo 8-19:30 Chatin ääressä ja puhelimitse meidät saa kiinni klo 20 asti. Viikonloppuisin olemme Chatin ääressä klo 9-16:30.


kirjoitti:

@r0uta Otatko uudelleen yhteyttä meihin joko soittamalla puh. 020 690 400 (mpm/pvm) tai sitten Chat-palveluumme. Huomioithan, että vain Häiriöilmoitusten puolelta voidaan resetoida tilanne.

 

Olemme paikalla arkisin klo 8-19:30 Chatin ääressä ja puhelimitse meidät saa kiinni klo 20 asti. Viikonloppuisin olemme Chatin ääressä klo 9-16:30.


En ota. Vatuttaa vieläkin sen verran paljon että ei tee mieli koskea tähän pskaan pitkällä tikullakaan. nimim. "5 laitteen rajoitus"... aaarghhhh

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tervehdys, @r0uta!


 


Valitettavasti tähän kiperään tilanteeseen ei ole muuta ratkaisua. Voit jättää myös laitteiden nollaamisen pyynnön oheisella lomakkeella:


https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2


 


Tuolloin sinun ei tarvitse jonottaa kun asiallasi ei näytä olevan kiirettä. Lähtökohtaisesti nämä laiterajoitukset ovat ensisijaisesti sopimuksien vuoksi ja toisena tulee tietoturvaan liittyvät seikat. Olen toivonut Telialta laitehallinnan asetusvalikkoa, jossa asiakas voi itse muokata listaa esimerkiksi kuten OP-Mobiilissa tai Googlessa. Toivottavasti joskus lähitulevaisuudessa tuo toiveeni toteutuisi :)


 


 


Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-mobiilissa/kaytto-tilanteet-tvm

Vastaa