Telia TV -sovelluksen irtisanominen


Hei.


 


Otin kokieiluksi mobiili viiteen käyttöön puhelimeen, mutta päädyin sulkemaan, mutta silti olette jo neljä kertaa laskuttanut käytöstä mikä olen pyytänyt poistamaan tunnukseni mutta sitä  ei ole tapahtunut. Jos tätä kautta olis mahdista että asialle tehtäisiin jotain koska muute joudun miettimään että suljen kaikki mitä mulla on teijän kautta ja siirryn jonnekin muualle.

Edit RaMaria: Otsikko


13 kommenttia

Kunniamerkki +6

Oletko vain poistanut sovelluksen, vai oletko ollut yhteydessä Teliaan tilauksen päättämiseksi?


Jos olet pelkästään poistanut sovelluksen, ei tämä riitä palvelun päättämiseksi, joten sinun tulisi olla yhteydessä Teliaan.


 


En ole itse varma, saako palvelun tilauksen purettua omille sivuille kirjautumalla etusivulta. Mutta jos ei onnistu, voit olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Yhteydenottokanavat löytyvät täältä, chat on mielestäni kaikista helpoin ja nopein tapa saada yhteys.


 


Tämän Telia Yhteisön kautta tilauksen päättäminen ei onnistu. Täällä Yhteisössä me käyttäjät voimme neuvoa toisiamme ja Telialaisetkin täällä käyvät, mutta he eivät pysty näkemään asiakastietoja, joten yhteyttä on otettava Telia.fi-sivun kautta.

Jos TV-sovellusta ei ole aktoivoinut, tarviiko sitä irtisanoa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@peuralento@  kirjoitti:

Jos TV-sovellusta ei ole aktoivoinut, tarviiko sitä irtisanoa?




Ei tarvitse, eikä vaikka olisikin aktivoinut. Jos et ole tilannut maksukanavia tai oma tallennusta Telia TV sovellukseen, niin se on täysin maksuton. Siellä on silloin maksutta katsottavissa Telian omia ohjelmia mm. Heiluta huuliasi ;)

Nyt sitten tuli lasku tästä, 30.39€ enkä ole kertaakaan käyttänyt enkä aktivoinut koko sovellusta. Kannataisiko miettiä mitä ohjeita jakelee..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@peuralento@  kirjoitti:

Nyt sitten tuli lasku tästä, 30.39€ enkä ole kertaakaan käyttänyt enkä aktivoinut koko sovellusta. Kannataisiko miettiä mitä ohjeita jakelee..




Asian selvittämiseksi on syytä kääntyä aina Telian asiakaspalveluun esim. chatin kautta asian hoitamiseksi kuntoon. Valitettavasti täällä julkisella keskustelupalstalla ei voi käsitellä asiakastietoja vaativia juttuja @peuralento. Kerrohan ihmeessä myöhemmin millaiseen loppuratkaisuun pääset :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Sekunti@  kirjoitti:


@peuralento@  kirjoitti:

Nyt sitten tuli lasku tästä, 30.39€ enkä ole kertaakaan käyttänyt enkä aktivoinut koko sovellusta. Kannataisiko miettiä mitä ohjeita jakelee..




Asian selvittämiseksi on syytä kääntyä aina Telian asiakaspalveluun esim. chatin kautta asian hoitamiseksi kuntoon. Valitettavasti täällä julkisella keskustelupalstalla ei voi käsitellä asiakastietoja vaativia juttuja @peuralento. Kerrohan ihmeessä myöhemmin millaiseen loppuratkaisuun pääset :smileyhappy:




Eikä pelkästä Telian TV sovelluksesta voi tulla laskua https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/katso?gclid=Cj0KCQjwx43ZBRCeARIsANzpzb_pxepkEBQjNoLRBI_MKFoSx9oKoiwVCyGcC3c7KSjWStEe1DCXoeoaAlovEALw_wcB, kannattaa selvittää tosiaan asiakaspalvelusta mistä lasku koostuu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67@  kirjoitti:


@Sekunti@  kirjoitti:


@peuralento@  kirjoitti:

Nyt sitten tuli lasku tästä, 30.39€ enkä ole kertaakaan käyttänyt enkä aktivoinut koko sovellusta. Kannataisiko miettiä mitä ohjeita jakelee..




Asian selvittämiseksi on syytä kääntyä aina Telian asiakaspalveluun esim. chatin kautta asian hoitamiseksi kuntoon. Valitettavasti täällä julkisella keskustelupalstalla ei voi käsitellä asiakastietoja vaativia juttuja @peuralento. Kerrohan ihmeessä myöhemmin millaiseen loppuratkaisuun pääset :smileyhappy:




Eikä pelkästä Telian TV sovelluksesta voi tulla laskua https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/katso?gclid=Cj0KCQjwx43ZBRCeARIsANzpzb_pxepkEBQjNoLRBI_MKFoSx9oKoiwVCyGcC3c7KSjWStEe1DCXoeoaAlovEALw_wcB, kannattaa selvittää tosiaan asiakaspalvelusta mistä lasku koostuu.




Oli miten sitten päin tahansa, niin Telia TV -sovellus ja käyttäjätunnukset ovat oletuksena 0€. Tilatusta sisällöstä ainoastaan maksetaan (esim. C More -kanavakirjasto ja Telia Oma Tallennus). Voisiko olla, että olet huomaamatta puhelimitse tilannut kanavakirjaston käyttöön esim. 1 kuukauden kokeilujaksolla muttet ole irtisanonut sitä @peuralento? Tämähän on vain villi veikkaus. Toivottavasti olet saanut ratkaistua! :smileyhappy:

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Telia-TV:n jutut ovat aika vaikeita purkaa.

Heillä on erittäin surkea asiakaspalvelu, ollut kautta vuosikymmenten.

Meitä on paljon jotka haluaisivat purkaa Telia-TV sopimukset !

Onko Telia ryöstävä yritys ?

Minä olen naimisissa Telia-TV digibox:in kanssa 2 vuotta.

Samoin olen naimisissa 6 kk kahden kanavapaketin kanssa.

Kanavapaketit ovat surkeita !

Telia-TV digibox on erittäin hankala käyttää.

Koekäyttöaika pitäisi olla 6 kk, 1 kk:den sijaan !

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@eeriikki@  kirjoitti:

Telia-TV:n jutut ovat aika vaikeita purkaa.


Heillä on erittäin surkea asiakaspalvelu, ollut kautta vuosikymmenten.


Meitä on paljon jotka haluaisivat purkaa Telia-TV sopimukset !


Onko Telia ryöstävä yritys ?


Minä olen naimisissa Telia-TV digibox:in kanssa 2 vuotta.


Samoin olen naimisissa 6 kk kahden kanavapaketin kanssa.


Kanavapaketit ovat surkeita !


Telia-TV digibox on erittäin hankala käyttää.


Koekäyttöaika pitäisi olla 6 kk, 1 kk:den sijaan !




Määräaikaista sopimusta ei ikävä kyllä voi purkaa noin vain. Sopimusta tehdessä on hyvä kiinnittää huomiota siihen, onko sopimus määräaikainen, kuinka pitkä sopimuksen kesto on ja mitä se sisältää. Nämä perusasiat toki käydään myyntitilanteessa ja verkkokaupan tilaussivulla myös läpi. 

Minkälaisia muutoksia toivoisit Telia TV -digiboksiin, jotta sinun olisi helpompi käyttää sitä?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Olen palauttanut laitteeni Telia Jyväskylä Seppälä; Arris VIP5305W UHD-digiboksi, mutta siitä huolimatta se näkyy laiteluettelossani ? Miksi sitä ei ole poistettu sieltä? Haluan purkaa sopimuksen jatkuvien sopimusrikkomusten vuoksi ! Esim. lopetettu kanavapaketin ohjelman poisto ei anna tilalle mitään, ei ohjelmaa, ei hyvitystä! Minulla on pakkosopimus voimassa vielä 1 v ja Vastaus Telialta on maksa vuoden maksu, niin sopimus irtisanotaan.


Hienoa, mutta me asiakkaat äänestetään teidän "hienolle" käytöksellenne jaloilla.


Elikkä, emme halua olla tekemisissä Telian eli entisen Soneran kanssa.


Nimen vaihtaminen Teliaksi ei muuttanut asiakaspalvelua miksikään!

Edit SaJoonas: poistettu boldaus

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@eeriikki@  kirjoitti:

Olen palauttanut laitteeni Telia Jyväskylä Seppälä; Arris VIP5305W UHD-digiboksi, mutta siitä huolimatta se näkyy laiteluettelossani ? Miksi sitä ei ole poistettu sieltä? Haluan purkaa sopimuksen jatkuvien sopimusrikkomusten vuoksi ! Esim. lopetettu kanavapaketin ohjelman poisto ei anna tilalle mitään, ei ohjelmaa, ei hyvitystä! Minulla on pakkosopimus voimassa vielä 1 v ja Vastaus Telialta on maksa vuoden maksu, niin sopimus irtisanotaan.


Hienoa, mutta me asiakkaat äänestetään teidän "hienolle" käytöksellenne jaloilla.


Elikkä, emme halua olla tekemisissä Telian eli entisen Soneran kanssa.


Nimen vaihtaminen Teliaksi ei muuttanut asiakaspalvelua miksikään!




Sinulla on siis määräaikainen sopimus Telia TV:ssä, mutta olet silti palauttanut digiboksin vai onko laite vaihdettu jostain syystä toiseen? Mitä tulee kanavapakettiin, niin mikäli jokin tietty kanava poistuu esimerkiksi Mix-paketin valikoimasta, niin tilalle voi valita toisen kanavan. Tarkennatko vielä hieman, mistä kanavasta on kyse? Täällä Yhteisössä emme pääse katsomaan asiakastietojasi, josta näkisimme käytössäsi olevat palvelut ja laitetiedot.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +3

Ihan yksinkertaisesti sen pitäisi ensinäkin toimia niin kun asiakkaalle on sopimusta tehdessä informoitu. Voiko Telia olla toteutamatta palvelua ja olla sitoutumatta omalta osaltaan sopimimukseen, mutta asiakas ei voi purkaa sopimusta toteutumattoman palvelun vuoksi silloin kun haluaa? Kuulostaa ihan reilulta ...vai? "Telia TV reilu peli toimii kun tykkää"


@motr_@  kirjoitti:

Ihan yksinkertaisesti sen pitäisi ensinäkin toimia niin kun asiakkaalle on sopimusta tehdessä informoitu. Voiko Telia olla toteutamatta palvelua ja olla sitoutumatta omalta osaltaan sopimimukseen, mutta asiakas ei voi purkaa sopimusta toteutumattoman palvelun vuoksi silloin kun haluaa? Kuulostaa ihan reilulta ...vai? "Telia TV reilu peli toimii kun tykkää"




Mikä palvelu Telia TV:ssä ei ole toteutunut vai uupuuko siitä ehkä mielestäsi jokin ominaisuus? Esimerkiksi häiriö ei ole peruste purkamaan mahdollista määräaikaista sopimusta.

Vastaa