Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62913
Kirjoituksia 171932

Telia TV sovelluksesta hävinny kanavia

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎23-06-2020
Kirjoituksia: 6
1/7

Telia TV sovelluksesta hävinny kanavia

Eipä näy Telia TV sovelluksessa kirjautuneena ollessa enää mtv3, ava, nelonen ja sub kanavat...kun kirjautuu ulos niin ilmestyvät sovelluksen kanavaluetteloon ja kirjautuu sisään niin katoavat. Vika toistuu perheen kaikissa iphone-puhelimissa, ipadissa ja tietsikoissa (macbook ja imac). Digiboksin (arris) kautta kyseiset sovelluksesta hävinneet kanavat toimiii hienosti.

B3278F37-6615-4D8E-9BF4-4FF4E8AA92C5.png

Edit JoonasLam: upotettu kuva postaukseen

0 tykkäystä
6 vastausta
Highlighted
Uusi keskustelija
2/7

Vs: Telia TV sovelluksesta hävinny kanavia

Tässä kuva kun ollaan kirjautuneena sovellukseen.

3090F0D7-657D-427C-868D-705E71274E9D.png

Edit JoonasLam: upotettu kuva postaukseen

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 390
Kirjautuneena
3/7

Hei @EMPPICOM ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Jotain hetkellistä häikkää tuossa näkyy olevan. Myös minulla ei näkynyt noita kanavia iPhonessa Telia TV sovelluksessa, hetken päästä kanavat sivu päivittyi ja nuo kanavat ilmestyivät vaikka olin kirjautunut sovellukseen koko ajan.

IMG_20200623_203004.jpg

IMG_20200623_202919.jpg

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
4/7

Juu mulla ei kuulemma ollut tallennuspalvelua tilattuna - nähtävästi se oli vahingossa kytketty päälle ja nyt sitten poistettu. Kamavat näkyivät mökillä juhannuksena ja siksi kysellin. Aikamoista rahastusta et pitää olla tallennuspalvelu tilattuna vaikka ei haluu muuta kuin katsella. No ollaan ilman sitte mökillä - näkyyhän ne tuon digipoksin kautta kaupungissa.

Highlighted
Lady
Lady
Kirjautuneena
5/7

@EMPPICOM  kirjoitti:

Juu mulla ei kuulemma ollut tallennuspalvelua tilattuna - nähtävästi se oli vahingossa kytketty päälle ja nyt sitten poistettu. Kamavat näkyivät mökillä juhannuksena ja siksi kysellin. Aikamoista rahastusta et pitää olla tallennuspalvelu tilattuna vaikka ei haluu muuta kuin katsella. No ollaan ilman sitte mökillä - näkyyhän ne tuon digipoksin kautta kaupungissa.

Onko sinulla Telian tallennuspalvelu digiboksilla? Silloin ei pitäisi maksaa yhtään ylimääräistä jos tilaat tallennuspalvelun myös sovellukseen tietääkseni.

Tallenteiden tekeminen ja katsominen onnistuu saumattomasti myös digiboksin sekä puhelimen, tabletin ja nettiselaimen välillä. Mikäli käytössäsi on Telia TV digiboksi ja siinä tallennuspalvelu sekä Telia TV sovellus, voit tilata tallennuspalvelun sovellukseen ilman lisämaksua kirjautumalla telia.fi:hin.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
6/7

Mulla ei ollut tallennuspalvelua digipoksilla . Sitä tarjottiin myyntitilanteessa mutta ei kerrottu että sovelluksessa ei silloin voi kattoo kuin peruskanavia. 

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Kirjautuneena
7/7

@EMPPICOM  kirjoitti:

Mulla ei ollut tallennuspalvelua digipoksilla . Sitä tarjottiin myyntitilanteessa mutta ei kerrottu että sovelluksessa ei silloin voi kattoo kuin peruskanavia. 

Ok. Silloin voit yrittää katsoa noita kanavia mökillä Ruutu sovelluksen kautta ( 4, Jim jne. )

Ylen kanavat Areena sovelluksen kautta, jos et halua maksaa tallennuspalvelusta.

0 tykkäystä