Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Makke66
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Telia TV -sovellus Google TV:lle

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vihdoinkin Telia TV sovellus myös suoraan Google TV:lle! Mahtavaa. Toimii mainiosti ainakin minun Sony telkkarissa. 
Mutta: miksi ihmeessä pitää tietyt kanavat tallentaa katsomista varten? Käytössä kuitenkin Telian laajakaista. Tämä ominaisuus tulisi korjata mitä pikimmin. Hurjan kätevää elämää ilman erillistä boksia ja kakea!

 

------

Muokkaaja katjane: muokattu hieman otsikkoa 

6 vastausta
AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 206 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Makke66  kirjoitti:

miksi ihmeessä pitää tietyt kanavat tallentaa katsomista varten? Käytössä kuitenkin Telian laajakaista. Tämä ominaisuus tulisi korjata mitä pikimmin. Hurjan kätevää elämää ilman erillistä boksia ja kakea!

 

------

Muokkaaja katjane: muokattu hieman otsikkoa 


 

Tämä on aikalailla puhdas sopimustekninen tilanne. Onko sinulla erikseen tilattuna laajakaista ja Telia TV meiltä? Se osaltaan selittäisi tuota tilannettasi. 

Löydät lisää tietoa tästä kuviosta meidän asiakastukisivuiltamme

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
Makke66
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On molemmat tilattu yhtä aikaa. Talosta löytyy myös ”oikea” digiboxi jossa kaikki pelaa mainiosti.  Tämä ongelma koskee myös esim. Maikkarin kanavia.

Ja niin, samaa häiriötä esiintyy myös Apple TV:llä, samassa talossa, samassa verkossa. 

SakuMik
Moderaattori
Moderaattori
  • 54 custom-general.kudos
  • 191 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Makke66  kirjoitti:

On molemmat tilattu yhtä aikaa. Talosta löytyy myös ”oikea” digiboxi jossa kaikki pelaa mainiosti.  Tämä ongelma koskee myös esim. Maikkarin kanavia.

Ja niin, samaa häiriötä esiintyy myös Apple TV:llä, samassa talossa, samassa verkossa. 


Sopimus syyt löydät linkin takaa. Kanavat näkyvät tosiaan siis ainoastaan digiboksilla, jossa on Telian laajakaistayhteys käytössä.

Makke66
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Arvasin. Eli huonon sopimuksen olette tehneet. Onneksi ne voi aina neuvotella uusiksi, joten terveisiä eteenpäin!

TickaMummu
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko tämä Googleen liittyminen hukannut minun tallennuksistani suurimman osan eikä esim tallentanut ohjelmien uusia jaksoja esim eilen?

Koko sivu on muuttunut suurimmaksi osaksi näyttään vain maksukanavien asioita mitkä ei kiinnosta. 

Kaukosäädinkään ei toimi samalla tavalla kun aiemmin. Boxini on Arris VIP 5305 ja taloyhtiönlaajakaista

Otin chatillä myös yhteyttä asiasta ja neuvoja ei edes kertonut tällaisesta muutoksesta. 

VeraEk
Telialainen
Telialainen
  • 22 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TickaMummu  kirjoitti:

Onko tämä Googleen liittyminen hukannut minun tallennuksistani suurimman osan eikä esim tallentanut ohjelmien uusia jaksoja esim eilen?

Koko sivu on muuttunut suurimmaksi osaksi näyttään vain maksukanavien asioita mitkä ei kiinnosta. 

Kaukosäädinkään ei toimi samalla tavalla kun aiemmin. Boxini on Arris VIP 5305 ja taloyhtiönlaajakaista

Otin chatillä myös yhteyttä asiasta ja neuvoja ei edes kertonut tällaisesta muutoksesta. 


Käytätkö siis Arris digiboksia normaalisti niin kuin aikaisemminkin, vai tarkoitatko että käytät Telia TV sovellusta televisiollasi? Tarkentaisitko millä lailla kaukosäätimesi ei toimi enää samalla lailla?