Telia TV sovellus ja peruskanavat

  • 19 July 2020
  • 3 kommenttia
  • 103 katselukertaa

Kunniamerkki +4

Mulla on Telia TV, entä tämä Telia TV sovellus, voiko sillä katsoa tabletilla peruskanavia, tuolla perusteella kun on tuo Telia TV, vai pitääkö samasta palvelusta maksaa uudelleen että sen saisi tablettiin? Jos jälkimmäinen, niin en ymmärrä. Asensin sen Telia TV sovelluksen, kun kirjauduin sinne, peruskanavia ei näy, vain joku ihme extra ja joku toinen. Minä en kyllä ymmärrä sellaista, kun maksan Telia TV:stä normi peruskanavat TV:ssä ja tallennuksesta, niin voidakseni edes normi kanavia katsoa tabletilla pitäisi maksaa jotakin vielä lisää? Haiskahtaa rahastukselta. Homman pitäisi olla niin että kun yhteen laitteeseen (TV), olet hommannut peruskanavat ja tallennuksen, noita kumpiakin (peruskanavat ja tallennukset) pitäisi tuohon samaan hintaan pystyä katselemaan myös tabletilta. Muuten on pelletouhua. Ainakin peruskanavat pitäisi pystyä katsoa ilman mitään maksua. 


 


Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Delenn70@  kirjoitti:

Mulla on Telia TV, entä tämä Telia TV sovellus, voiko sillä katsoa tabletilla peruskanavia, tuolla perusteella kun on tuo Telia TV, vai pitääkö samasta palvelusta maksaa uudelleen että sen saisi tablettiin? Jos jälkimmäinen, niin en ymmärrä. Asensin sen Telia TV sovelluksen, kun kirjauduin sinne, peruskanavia ei näy, vain joku ihme extra ja joku toinen. Minä en kyllä ymmärrä sellaista, kun maksan Telia TV:stä normi peruskanavat TV:ssä ja tallennuksesta, niin voidakseni edes normi kanavia katsoa tabletilla pitäisi maksaa jotakin vielä lisää? Haiskahtaa rahastukselta. Homman pitäisi olla niin että kun yhteen laitteeseen (TV), olet hommannut peruskanavat ja tallennuksen, noita kumpiakin (peruskanavat ja tallennukset) pitäisi tuohon samaan hintaan pystyä katselemaan myös tabletilta. Muuten on pelletouhua. Ainakin peruskanavat pitäisi pystyä katsoa ilman mitään maksua. 




Tarvitset Tallennuspalvelun myös sovellukselle, jos haluat katsoa peruskanavia esimerkiksi puhelimen kautta. Tallennuspalvelu on maksuton sovellukselle, jos olet jo tilannut digiboksille kyseisen Tallennuspalvelun.

Oletko jo kokeillut kirjautua Telia.fi -sivuille ja katsonut, että Telia TV -sovelluksen tiliin on kytketty peruskanavien katseluun vaadittava Tallennuspalvelu? Voit myös itse tilata maksuttoman Tallennuspalvelun kirjautumalla sisään Telia.fi -sivuille ja avaamalla "Liittymäni ja palveluni" -välilehden. 


 


Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa palvelun kytkennässä.

Kunniamerkki +4

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Delenn70@  kirjoitti:

Mulla on Telia TV, entä tämä Telia TV sovellus, voiko sillä katsoa tabletilla peruskanavia, tuolla perusteella kun on tuo Telia TV, vai pitääkö samasta palvelusta maksaa uudelleen että sen saisi tablettiin? Jos jälkimmäinen, niin en ymmärrä. Asensin sen Telia TV sovelluksen, kun kirjauduin sinne, peruskanavia ei näy, vain joku ihme extra ja joku toinen. Minä en kyllä ymmärrä sellaista, kun maksan Telia TV:stä normi peruskanavat TV:ssä ja tallennuksesta, niin voidakseni edes normi kanavia katsoa tabletilla pitäisi maksaa jotakin vielä lisää? Haiskahtaa rahastukselta. Homman pitäisi olla niin että kun yhteen laitteeseen (TV), olet hommannut peruskanavat ja tallennuksen, noita kumpiakin (peruskanavat ja tallennukset) pitäisi tuohon samaan hintaan pystyä katselemaan myös tabletilta. Muuten on pelletouhua. Ainakin peruskanavat pitäisi pystyä katsoa ilman mitään maksua. 


Tarvitset Tallennuspalvelun myös sovellukselle, jos haluat katsoa peruskanavia esimerkiksi puhelimen kautta. Tallennuspalvelu on maksuton sovellukselle, jos olet jo tilannut digiboksille kyseisen Tallennuspalvelun.

Oletko jo kokeillut kirjautua Telia.fi -sivuille ja katsonut, että Telia TV -sovelluksen tiliin on kytketty peruskanavien katseluun vaadittava Tallennuspalvelu? Voit myös itse tilata maksuttoman Tallennuspalvelun kirjautumalla sisään Telia.fi -sivuille ja avaamalla "Liittymäni ja palveluni" -välilehden. 

 

Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa palvelun kytkennässä.


Kirjauduin, ilmeisesti ei ole kytketty, en löytänyt "liittymäni ja palveluni" kohdasta sitä mistä voisin tilata. En myöskään ole varma missä pitäisi näkyä onko kytketty. Klikkailin niitä liittymiäni auki, en tullut hullua hurskaammaksi. Telia tv-sovellusta

siellä näkyy olevan kaksilla tunnuksilla/salasanoilla. Klikkailin niitäkin auki, en tullut hullua hurskaammaksi. En tiedä sitten johtuuko nuo kahdet tunnukset kun täällä kesälomapaikassa ainakin Telian liittymät toimii tosi huonosti. Tabletilla ei kannata yrittää edes kirjautua Telia.fi:hin, kestää monta minuuttia ennenkö pääsee tai ei pääse ollenkaan, pätkäsee poikki kesken yrityksen, onko tämän takia siellä nyt kahdet tunnukset. Kun ei tiennyt onnistuiko kirjautuminen vai ei. Vai mistä johtuu. Tänne yhteisöönkin olen joskus herra ties koska kirjautunut, varmaan jonkun Sonera klaanin aikaan, niillä en päässyt enää tänne enkä muuttamaan mitään ja jotenkin tuohon liittyen minun piti kun tein tunnukset niin laittaa sähköpostikseni työsähköposti, mun pp.inet.fi -sähköpostiani yritin jankkasi vain "sinulla on jo tunnukset", mikään vaihtaminen ei onnistunut ja en tiedä mitkä on vanhat tunnukset kun klaanin tunnuksiakin yritin muttei nekään käyneet. Täältä siis tulee työsähköpostiini ilmoitus kun viestiin reagoidaan, ei tähän pp.inet.fi, kun sitä ei annettu laittaa siihen johonkin missä sähköpostia kysyi. Mutta ilmeisesti tämä on sen luokan ongelma jotta on paras jonotella puoli päivää sinne teidän asiakaspalveluun.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää huomenta @Delenn70! Telia TV -digiboksi asiakkaille on maksutta saatavilla samat paketit ns. peilauksena Telia TV mobiilipalvelun puolelle. Lisätiedot Telia TV mobiilipalvelun aktivoimiseen löytyy täältä:


https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/katso-mobiilissa


 


Telian chatissä voi välillä olla ruuhkaa, mutta voit jättää Telialle kirjallisen viestin tällä lomakkeella:


https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2


 


Asia lähtee käsittelyyn parhaiten ja saat vastauksen 1-5 päivän sisällä.


 


 


 


Sonera Klaanin aikaan varmaan loit erillisen nimimerkin. Oletko palauttanut Yhteisön nimimerkin salasanan siihen pp.inet.fi-sähköpostiosoitteesi käyttämällä "Unohtuiko tunnukset"-lomakkeella?


 



 


 


Jos haluat sulkea vanhan käyttäjänimesi, niin kannattaa olla yhteydessä tällä viikolla moderaattoriin @ReOlivia. Elokuussa voi jälleen olla yhteydessä tuttuun tapaan Yhteisömanageriin nimimerkillä TeroRe ja kertoa yksityisviestissäsi, että haluat lopettaa Yhteisön käyttämisen kyseisellä käyttäjänimellä. Ylläpito sulkee tunnuksesi puolestasi. Samoin sähköpostiosoitteen vaihtaminen onnistuu vain tällä tavalla toistaiseksi.


 


Lisätiedot: https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage


 


Esimerkiksi loin Yhteisön käyttäjänimeni Telia-tunnukseni alle, niin pystyy helposti kirjautumaan yhteiso.telia.fi ja telia.fi sivuston välillä :smileyhappy:

Vastaa