Telia TV-sovellus mobiililaitteessa

  • 27 December 2019
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Pitkästä aikaa minulla olisi ollut tarvetta katsella Mix S -pakettini ohjelmaa mobiililaitteella, mutta sitäpä ei sieltä löydy. Siellä on ainoastaan C More, vaikka Minun Telia sivulla olevat kanavapaketit osiosta molemmat löytyvät. Miten saan puuttuvan paketin näkymään?

 

Erilaisten yritysten seurauksena löytyy Minun Telia sivustolta nyt kaksi Telia TV-sovellusta (uusi aktivoimatta). Uutta en aiokaan ottaa käyttöön ja haluaisin sen pois. Onnistuuko se vain ottaamalla yhteyttä asiakaspalveluun?


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Fraude@  kirjoitti:

Pitkästä aikaa minulla olisi ollut tarvetta katsella Mix S -pakettini ohjelmaa mobiililaitteella, mutta sitäpä ei sieltä löydy. Siellä on ainoastaan C More, vaikka Minun Telia sivulla olevat kanavapaketit osiosta molemmat löytyvät. Miten saan puuttuvan paketin näkymään?


 


Erilaisten yritysten seurauksena löytyy Minun Telia sivustolta nyt kaksi Telia TV-sovellusta (uusi aktivoimatta). Uutta en aiokaan ottaa käyttöön ja haluaisin sen pois. Onnistuuko se vain ottaamalla yhteyttä asiakaspalveluun?




Mix S ja Mix M -kanavapaketteja ei sopimussyistä ole harmillisesti saatavilla mobiilisovellukselle. Niiden katselu onnistuu siis vain kaapeli-tv:n tai Telia TV-boksin kautta. Eri alustoilla sisältömahdollisuudet tosiaan saattavat olla hieman toisistaan eriävät, täältä näet vielä tarkemmin mikä kanavapaketti on millekin alustalle aina mahdollinen.


 


Voimme tosiaan asiakaspalvelussa poistaa sinulta tuon ylimääräisen tilin jota ei ole tarkoituskaan ottaa käyttöön. Olemme paikalla vuorokauden ympäri esimerkiksi asiakassivuilta löytyvän chatin kautta, laita ihmeessä sieltä kautta meille viestiä ja päästään tuo katsomaan samantien kuntoon :smileyhappy:

Vastaa