Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
arttu1971
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Telia TV sovellus selaimessa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

koska mobiilisovellukset eivät suostu toimimaan puhelimessa eikä tabletissa niin ajattelin että katson selaimen kautta mikä toimii läppärissäni,poistin sovellukset laitteista ja kirjauduin selaimella palveluun,hyvältä vaikutti kun pystyin laittamaan ajastuksen sieltä mutta taas uusi este,kun koitan aloittaa jotain toistoa tulee teksti että avaa sovelluksessa........?siis eikö tätäkään kautta voi katsoa mobiili tv tä?uskomaton taistelu tämä mobiili tv..

 

Edit MinnaLN: täsmennetty otsikkoa ja siirretty ketju toiseen osioon.

11 vastausta
MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 122 custom-general.kudos
  • 451 custom-general.replies
  • 26 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Millä laitteella koitat katsoa Telia TV:tä selaimella? Sovellusta ei ole pakko ladata, vaan kuitenkin ainakin iOS:in suhteen on sellainen juttu, että saa olla aika ripeänä painamassa täppää "jatka käyttöä selaimessa" tai muutoin se sovelluksen lataamisnappula jää siihen selaimeen tielle. Olisiko tuosta voinut olla kyse?

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

arttu1971
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

iphonella ja ipadilla ,molemmista poistin sovelluksen mutta silti sanoo et avaa sovelluksessa.täytyypä katsoa uudestaan tuleeko "jatka käyttöä selaimessa" täppä,en ole aiemmin huomannut jos tulee..

arttu1971
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ei tule minun selaimella muuta kuin avaa sovellus tai peruuta vaihtoehdot,eli iphonen selaimella ei voi katsoa ja sovellus ei toimi niin taitaapi mobiili tv olla siinä..

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 672 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@arttu1971@  kirjoitti:

ei tule minun selaimella muuta kuin avaa sovellus tai peruuta vaihtoehdot,eli iphonen selaimella ei voi katsoa ja sovellus ei toimi niin taitaapi mobiili tv olla siinä..


Telia TV sovelluksen käyttö on parempi vaihtoehto ja sitä suosittelen käyttämään. Millainen ongelma sinulla on sovelluksen käytön aikana, antaako sovellus jotain virheilmoitusta?

Kertoisitko myös puhelimen ja tabletin mallin ja ohjelmistoversion, kiitos.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
arttu1971
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

iphone ja ipad ios 14,siis ei toimi kummassakaan ollenkaan,kun yritän katsoa jotain tulee "odottamaton virhe" teksti...,eli jos omenavehkeissä ei voi katsoa selaimen kautta niin johan on perrr,olkoon koko mobiili...,huono ja liian rajoitettu se on muutenkin,pitäisi olla täysin samat palvelut ja kanavat kuin norm koti tv ssä eli kaikki mitä olet tilannut koti teeveeseen pitäisi näkyä myös mobiilissa....

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 814 custom-general.kudos
  • 1105 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@arttu1971@  kirjoitti:

iphone ja ipad ios 14,siis ei toimi kummassakaan ollenkaan

Kerrotko siis mikä iPhone malli sinulla on käytössä? Omassa taloudessa on iPhone7 malli tällä hetkellä vanhimmasta päästä ja siinä ainakin Telia TV -sovellus toimii normaalisti. Lataaminen ja katselu onnistuu. 

Oletko siis saanut ladattua Telia TV -sovelluksen puhelimelle, mutta kun alat katselemaan sieltä ohjelmia niin tulee tuo virheilmoitus? 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
arttu1971
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

iphone 6 plus,sovellus asennettu ja tilille kirjauduttu mutta ei voi katsoa mitään,aina sanoo että odottamaton virhe...

arttu1971
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ja siis koska ei toiminut poistin sovelluksen ja yritin katsoa selaimen kautta mutta herjaa aina että avaa sovellus eikä voi katsoa selaimenkaan kautta...

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 262 custom-general.kudos
  • 584 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Applen mobiililaitteilla ei pysty katselemaan Telia TV-sovelluksella selaimen kautta ohjelmia ja sen vuoksi selaimen kautta kehoittaa katsomaan sovellukselta. Tässä kannattaa koittaa asentaa Telia TV-sovellus uudelleen puhelimellesi sekä tabletillesi ja kokeilemaan tätä vielä uudelleen. On myös hyvä varmistaa, että Telia TV -sovelluksen käyttäjätunnuksella on jokin aktiivinen kanavapaketti, jotta pääset sisältöä katsomaan. Esimerkiksi peruskanavien katselu vaatii myös Tallennuspalvelu -nimisen kanavapaketin, jotta katselu onnistuu. Jos Telia TV Digiboksilla on jokin kanavapaketti tilattuna, sen saa maksutta myös Telia TV -sovellukseen, mutta se pitää muistaa tilata erikseen sovelluksen käyttäjätunnukselle näkyviin. Voit tarkistaa Telia TV -sovelluksellasi näkyvät sisällöt ja tarvittaessa tilata kanavapaketteja Telia TV -sovellukselle kirjautumalla Minun Teliaan ja siellä on myös 24/7 chat-palvelumme apuna, joka voi tarvittaessa jeesata näiden tarkistuksessa. Jos sisältö on kuitenkin jo kunnossa eikä uudelleenasennuksesta ole apuja, kannattaa jättää tästä häiriöilmoitus asiakapalveluumme, jotta pääsemme tutkimaan tätä tarkemmin.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*