Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
holmesNYC
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV tallennukset eivät näy tietokoneella!?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!

7 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 756 custom-general.replies
  • 66 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@holmesNYC@  kirjoitti:

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!


Moikka @holmesNYC ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Onko kyse jostain tietystä ohjelmasta? Tai onko kyse yksittäisestä tallenteesta vai jatkuvan tallenteen tallennuksista? Käytätkö Telia TV -digiboksia myös tämä tietokoneen selainkäytön rinnalla, näkyykö tallenteet siellä?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
holmesNYC
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HenriLie@  kirjoitti:

@holmesNYC@  kirjoitti:

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!


Moikka @holmesNYC ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Onko kyse jostain tietystä ohjelmasta? Tai onko kyse yksittäisestä tallenteesta vai jatkuvan tallenteen tallennuksista? Käytätkö Telia TV -digiboksia myös tämä tietokoneen selainkäytön rinnalla, näkyykö tallenteet siellä?


Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 532 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@holmesNYC@  kirjoitti:


Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.


Kyseiset ongelmat ovat meillä selvityksessä. 

holmesNYC
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

@holmesNYC@  kirjoitti:


Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.


Kyseiset ongelmat ovat meillä selvityksessä. 


Mitä siellä TAAS SÄHLÄTÄÄN!! Eilen poistui digiboxin tallenteista toiminto, jossa voit jatkaa tallenteen katsomista siitä mihin viimeksi jäit eli nyt tallenteiden katsominen mahdollista ainoastaan siten, että alkaa aina alusta😡😡

 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 835 custom-general.kudos
  • 1196 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@holmesNYC@  kirjoitti:


Mitä siellä TAAS SÄHLÄTÄÄN!! Eilen poistui digiboxin tallenteista toiminto, jossa voit jatkaa tallenteen katsomista siitä mihin viimeksi jäit eli nyt tallenteiden katsominen mahdollista ainoastaan siten, että alkaa aina alusta😡😡

 


Näin tosiaan on käynyt. Myös tämä häiriö on meillä parhaillaan selvityksessä. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
VAHAKIVELI
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, myös minulla sama ongelma, etten saa läppäriltä kaikkia tallenteita katsottua, muilta laitteilta kyllä. Jostain syystä jotkut tallenteet näkyy, jotkut taas ei. Esim. MTV:n Kymmenen Uutiset jatkuvana tallenteena ei näy. 

holmesNYC
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

Hei, myös minulla sama ongelma, etten saa läppäriltä kaikkia tallenteita katsottua, muilta laitteilta kyllä. Jostain syystä jotkut tallenteet näkyy, jotkut taas ei. Esim. MTV:n Kymmenen Uutiset jatkuvana tallenteena ei näy. 


Kävin rakentavan keskustelun Telia TV:n teknisestä palvelusta vastaavan henkilön kanssa perjantaina - heillä kyseinen vika tiedossa ja yrittävät saada korjattua asap. Seurataan tilannetta!