Telia TV tallennukset eivät näy tietokoneella!?

  • 8 February 2021
  • 7 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!


7 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@holmesNYC@  kirjoitti:

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!




Moikka @holmesNYC ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Onko kyse jostain tietystä ohjelmasta? Tai onko kyse yksittäisestä tallenteesta vai jatkuvan tallenteen tallennuksista? Käytätkö Telia TV -digiboksia myös tämä tietokoneen selainkäytön rinnalla, näkyykö tallenteet siellä?


@HenriLie@  kirjoitti:

@holmesNYC@  kirjoitti:

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!


Moikka @holmesNYC ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Onko kyse jostain tietystä ohjelmasta? Tai onko kyse yksittäisestä tallenteesta vai jatkuvan tallenteen tallennuksista? Käytätkö Telia TV -digiboksia myös tämä tietokoneen selainkäytön rinnalla, näkyykö tallenteet siellä?


Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.


@holmesNYC@  kirjoitti:




Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.




Kyseiset ongelmat ovat meillä selvityksessä. 


@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

@holmesNYC@  kirjoitti:


Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.


Kyseiset ongelmat ovat meillä selvityksessä. 


Mitä siellä TAAS SÄHLÄTÄÄN!! Eilen poistui digiboxin tallenteista toiminto, jossa voit jatkaa tallenteen katsomista siitä mihin viimeksi jäit eli nyt tallenteiden katsominen mahdollista ainoastaan siten, että alkaa aina alusta😡>😡>

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@holmesNYC@  kirjoitti:




Mitä siellä TAAS SÄHLÄTÄÄN!! Eilen poistui digiboxin tallenteista toiminto, jossa voit jatkaa tallenteen katsomista siitä mihin viimeksi jäit eli nyt tallenteiden katsominen mahdollista ainoastaan siten, että alkaa aina alusta😡>😡>


 




Näin tosiaan on käynyt. Myös tämä häiriö on meillä parhaillaan selvityksessä. 

Hei, myös minulla sama ongelma, etten saa läppäriltä kaikkia tallenteita katsottua, muilta laitteilta kyllä. Jostain syystä jotkut tallenteet näkyy, jotkut taas ei. Esim. MTV:n Kymmenen Uutiset jatkuvana tallenteena ei näy. 


@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

Hei, myös minulla sama ongelma, etten saa läppäriltä kaikkia tallenteita katsottua, muilta laitteilta kyllä. Jostain syystä jotkut tallenteet näkyy, jotkut taas ei. Esim. MTV:n Kymmenen Uutiset jatkuvana tallenteena ei näy. 


Kävin rakentavan keskustelun Telia TV:n teknisestä palvelusta vastaavan henkilön kanssa perjantaina - heillä kyseinen vika tiedossa ja yrittävät saada korjattua asap. Seurataan tilannetta!

Vastaa