Telia TV tallennuspalvelun kytkentä

  • 1 June 2018
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Vihdoin, pitkän odottelun jälkeen, sain maailman hitaimman ADSL-liittymän + Telia TV digiboksi yhdistelmän tilalle mobiililaajakaista+Telia TV digiboksi yhdistelmän. Aiemmin matkapuhelimessa olleessa Telia Tv sovellutuksesta poistettiin hieman ennemmin tallennusmahdollisuus(muka pyynnöstäni, ei pidä paikkaansa) ja nyt nuo rupelihatut eivät saa kytkettyä palvelua uudelleen. Olen soitellut ja chattäittyt. Kukaan ei osaa sanoa mitään aikataulu tms. Eilen 31.5 tuli kirje, jossa kerrottiin, että tallennus olisi käytössä tänään 1.6. Eipä näy toimivan. Taitaa olla edessä palveluntuottajan vaihto.

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.


1 kommentti

En osaa nyt suoraan sanoa mistä mahtaa tässä tapauksessa kiikastaa mutta kyllä tuo ohjelmien tallennus on saatavilla ja tilattavissa Telia TV digiboksilla-palveluun. Kytkentä palvelulle tulee tehdä Telia Asiakaspalvelusta mutta jos tässä on ongelmaa niin häiriöilmoitusta tuosta sitten tietysti tulisi tehdä. Oletko ollut vielä yhteydessä suoraan häiriöilmoituksiin asian tiimoilta joko chatissa tai palvelupyynnöllä?


 


Palvelu on tarjolla ja mainostettu myös meidän nettisivuilla ja Telia TV digiboksin kanavakartta-oppaassa myös.


 


"Telia TV digiboksilla voit katsoa ja halutessasi tallentaa peruskanavien joukosta
suosikkejasi ja samalla sinulle avautuu mahtavien kanavapakettien maailma sekä kattava videovuokraamo." 


 


Tallennuspalvelulla voit tallentaa kotimaisia peruskanavia.
Saat tallennettua ohjelmat aina alusta asti, vaikka
aloittaisit tallenuksen vasta ohjelman viime minuuteilla.
Tallenteet säilyvät 3 kk ajan ja tallennustilaa on 3000 h.
* Huom. Ei sisällä kanavia Nelonen, Jim, Liv ja Hero.

Vastaa