Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ZiorZio
Uusi keskustelija
  • 13 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV tallennusten näkymä

No nyt - käytössä Arris VP2853 digiboksi ja nyt Telia TV tallennukset eivät enää näy listana vaan kuvakkeina, iso fail.

 

Aiemminkin välillä tökkinyt tallennusten selaus meni nyt aivan mahdottomaksi. Kovalevyllä olevat tallennukset näkyy yhä listana. Verkossa olevat tallennukset ja tulevat tallennukset näkyvät vain kuvakkeina ja niiden selaaminen on todella hidasta, hankalaa ja tökkivää.

 

Palauttakaa nyt ihmeessä entiselleen, tai sitten asetuksista valittavaksi miten ne haluaa näkyviin. Tuli sen luokan heikennys käytettävyyteen ettei mitään mieltä.

64 vastausta
panukokko82
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Pakko oli tulla antamaan itsekin palaute tästä tallennusnäkymän uudistuksesta.

Vanhaan verrattuna käytettävyys laski huomattavasti.

Miksi ei ole mahdollista itse valita minkälaista näkymää käyttää?

Avopuolisollani on näkövamma ja hän ei näe lukea tallenteiden kuvauksia enää ollenkaan.

Miksi ei ole mahdollista valita fontin kokoa?

Miksi ajatte väkisin läpi uudistuksen johon ihmiset eivät ole tyytyväisiä?

 

Alan selvittämään mitä kilpailijoilla on tarjolla.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 260 custom-general.kudos
  • 571 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions


@panukokko82  kirjoitti:

Pakko oli tulla antamaan itsekin palaute tästä tallennusnäkymän uudistuksesta.

Vanhaan verrattuna käytettävyys laski huomattavasti.

Miksi ei ole mahdollista itse valita minkälaista näkymää käyttää?

Avopuolisollani on näkövamma ja hän ei näe lukea tallenteiden kuvauksia enää ollenkaan.

Miksi ei ole mahdollista valita fontin kokoa?

Miksi ajatte väkisin läpi uudistuksen johon ihmiset eivät ole tyytyväisiä?

 

Alan selvittämään mitä kilpailijoilla on tarjolla.


Telia TV:n käyttöliittymässä ei ole mahdollisuutta itse valita tai muokata näkymää tai fonttia. Ne ovat vakioita, jotka on määritelty käyttöliittymään ja näillä näkymin niiden muokattavuutta ei ole tulossa saataville. Jotkut ovat olleet tyytyväisiä uudistukseen ja on toki ymmärrettävää, että tästä on eri mielipiteitä. Kaikki palautteet ja mielipiteet ovat kuitenkin ihan tervetulleita ja niitä saa laittaa tulemaan jatkossakin 🙂 

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@JoonasLam  kirjoitti:

@panukokko82  kirjoitti:

Pakko oli tulla antamaan itsekin palaute tästä tallennusnäkymän uudistuksesta.

Vanhaan verrattuna käytettävyys laski huomattavasti.

Miksi ei ole mahdollista itse valita minkälaista näkymää käyttää?

Avopuolisollani on näkövamma ja hän ei näe lukea tallenteiden kuvauksia enää ollenkaan.

Miksi ei ole mahdollista valita fontin kokoa?

Miksi ajatte väkisin läpi uudistuksen johon ihmiset eivät ole tyytyväisiä?

 

Alan selvittämään mitä kilpailijoilla on tarjolla.


Telia TV:n käyttöliittymässä ei ole mahdollisuutta itse valita tai muokata näkymää tai fonttia. Ne ovat vakioita, jotka on määritelty käyttöliittymään ja näillä näkymin niiden muokattavuutta ei ole tulossa saataville. Jotkut ovat olleet tyytyväisiä uudistukseen ja on toki ymmärrettävää, että tästä on eri mielipiteitä. Kaikki palautteet ja mielipiteet ovat kuitenkin ihan tervetulleita ja niitä saa laittaa tulemaan jatkossakin 🙂 


Kun jotkut ovat olleet tyytyväisiä, niin sekö tarkoittaa, että päivitys on ollut onnistunut? Ja mielipiteitä saa laittaa, mutta ne ei aiheuta toimenpiteitä?

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 260 custom-general.kudos
  • 571 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions


@Ocxid  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

@panukokko82  kirjoitti:

Pakko oli tulla antamaan itsekin palaute tästä tallennusnäkymän uudistuksesta.

Vanhaan verrattuna käytettävyys laski huomattavasti.

Miksi ei ole mahdollista itse valita minkälaista näkymää käyttää?

Avopuolisollani on näkövamma ja hän ei näe lukea tallenteiden kuvauksia enää ollenkaan.

Miksi ei ole mahdollista valita fontin kokoa?

Miksi ajatte väkisin läpi uudistuksen johon ihmiset eivät ole tyytyväisiä?

 

Alan selvittämään mitä kilpailijoilla on tarjolla.


Telia TV:n käyttöliittymässä ei ole mahdollisuutta itse valita tai muokata näkymää tai fonttia. Ne ovat vakioita, jotka on määritelty käyttöliittymään ja näillä näkymin niiden muokattavuutta ei ole tulossa saataville. Jotkut ovat olleet tyytyväisiä uudistukseen ja on toki ymmärrettävää, että tästä on eri mielipiteitä. Kaikki palautteet ja mielipiteet ovat kuitenkin ihan tervetulleita ja niitä saa laittaa tulemaan jatkossakin 🙂 


Kun jotkut ovat olleet tyytyväisiä, niin sekö tarkoittaa, että päivitys on ollut onnistunut? Ja mielipiteitä saa laittaa, mutta ne ei aiheuta toimenpiteitä?


Oletan, että ne jotka ovat tyytyväisiä uudistukseen, pitävät sitä onnistuneena ja päin vastoin. Tänne Yhteisöönkin kuitenkin useampi on kommentoinut olevansa tyytymätön uuteen näkymään, joten tehtävää vielä on. Palvelun kehitys jatkuu ja palautteet ovat sitä varten hyviä sekä toivottujakin. Mitä tulee tämän näkymän päivitykseen niin tämän hetken tilannetiedolla vanhaan ei olla sellaisenaan palaamassa, mutta palautteet on kuitenkin viety oikealle taholle jatkokehityksen kannalta.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

JKS62
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@DigiHate  kirjoitti:

Kun tallennuksen katselun lopettaa, vaaditaan NELJÄ näppäimen painallusta päästäkseen "takaisin" TV-kanavalle... 

 

Herää ihan kysymys: Kuka valopää tän on suunnitellut - uskallatko ilmoittautua?? 🙂


Ja sen neljännen painalluksen jälkeen.... Pelkkää mustaa! Ei kuvaa, ei ääntä, ei ohjelmatietoja! Palautuvat epämääräisen ajan kuluttua. Mikään temppu ei auta.

 


@SpurenVonNussen  kirjoitti:
Ehdottomasti teidän pitää palauttaa tallennusten luettelo entiselleen, ehkä asetuksista valittavaksi miten ne haluaa näkyviin.

On välttämätöntä tietää minkä niminen ohjelma, miten pitkä, millon ja miltä kanavalta ja nähdä selsteteksti (joka saiai olla pitempikn). Kuvakkeet ovat turhia, niiden informaatioarvo on pieni, mutta vievät tilan tarpeelliselta tiedolta.

 

Tämä tallennusten tekstimuotoisen luettelon puute pilaa tallennuspalvelun. Pitää tutkia löytyykö muilta operaattoreilta kuunnollinen palvelu ellette saa tätä PIAN  korjattua!


Ehdottomasti vanha versio takaisin! Uusi on kuraa!

 


@MinnaLN  kirjoitti:

Toki muutokset ottavat oman aikansa, mutta kyllä täältä niitä selkeitä kehityskohteita löytyy. Näitä palautteitanne on koostettu esimerkkeineen eteenpäin vastuussa olevalle poppoolle ja huomautettu, että päivitys toi monen mielestä käyttöä haittaavia ominaisuuksia, kuten tämä, että tallenteiden selaaminen on hankalaa.


Selin selin.... Vanha takaisin!

 


@JoonasLam  kirjoitti:
Kiitos kommenteista ja palautteista mitä on tullut tallennuksiin liittyen. Ne on meillä välitettykin eteenpäin tästä vastaavalle taholle, mutta toistaiseksi näkymää ei olla vaihtamassa. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tallennuksien hallinnointia voisi parannella, joten palautetta saa antaa jatkossakin. Jos yksittäisiä tallennuksia on enemmänkin, niitä pääsee selaamaan ja lajittelemaan aakkosjärjestykseen tai uusimmat ensin. Mikäli tallennuksia on vain muutamia, ne näkyvät "Tallennukset" -esikatselunäkymässä. Kysellään kuitenkin vielä, että onko lähitulevaisuudessa tiedossa jotain lisätoimintoja tallennusten järjestelyyn tai hakuun liittyen ja palataan tähän hieman myöhemmin.

Telian ns. "vastaava taho" ei koskaan pysty myöntämään virheitään

 


@JoonasLam  kirjoitti:

Kyllä palautteita kuunnellaan ja ne meillä myös huomioidaan. Muutokseen tottuminen ottaa varmasti aikansa ja ymmärrän sen, että osan mielestä vanha oli parempi, mutta osan mielestä uusikin on hyvä. Vanhaan ei olla näillä näkymin palaamassa, mutta uuttakin voidaan kehittää. 


Jos teillä todellakin kuunneltaisiin palautetta, vanha versio olisi jo palautettu....

 


Edit SaJoonas: muokattu useampi viesti yhdeksi viestiksi.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions


@JKS62  kirjoitti:

@DigiHate  kirjoitti:

Kun tallennuksen katselun lopettaa, vaaditaan NELJÄ näppäimen painallusta päästäkseen "takaisin" TV-kanavalle... 


Ja sen neljännen painalluksen jälkeen.... Pelkkää mustaa! Ei kuvaa, ei ääntä, ei ohjelmatietoja! Palautuvat epämääräisen ajan kuluttua. Mikään temppu ei auta.



Tästä olisi hyvä ottaa yhteyttä meihin jotta pääsemme tutkimaan asiaa tarkemmin. Varsinkin tässä tilanteessa, kun mikään toimenpide ei ole auttanut.

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@JoonasLam  kirjoitti:

@Ocxid  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

@panukokko82  kirjoitti:

Pakko oli tulla antamaan itsekin palaute tästä tallennusnäkymän uudistuksesta.

Vanhaan verrattuna käytettävyys laski huomattavasti.

Miksi ei ole mahdollista itse valita minkälaista näkymää käyttää?

Avopuolisollani on näkövamma ja hän ei näe lukea tallenteiden kuvauksia enää ollenkaan.

Miksi ei ole mahdollista valita fontin kokoa?

Miksi ajatte väkisin läpi uudistuksen johon ihmiset eivät ole tyytyväisiä?

 

Alan selvittämään mitä kilpailijoilla on tarjolla.


Telia TV:n käyttöliittymässä ei ole mahdollisuutta itse valita tai muokata näkymää tai fonttia. Ne ovat vakioita, jotka on määritelty käyttöliittymään ja näillä näkymin niiden muokattavuutta ei ole tulossa saataville. Jotkut ovat olleet tyytyväisiä uudistukseen ja on toki ymmärrettävää, että tästä on eri mielipiteitä. Kaikki palautteet ja mielipiteet ovat kuitenkin ihan tervetulleita ja niitä saa laittaa tulemaan jatkossakin 🙂 


Kun jotkut ovat olleet tyytyväisiä, niin sekö tarkoittaa, että päivitys on ollut onnistunut? Ja mielipiteitä saa laittaa, mutta ne ei aiheuta toimenpiteitä?


Oletan, että ne jotka ovat tyytyväisiä uudistukseen, pitävät sitä onnistuneena ja päin vastoin. Tänne Yhteisöönkin kuitenkin useampi on kommentoinut olevansa tyytymätön uuteen näkymään, joten tehtävää vielä on. Palvelun kehitys jatkuu ja palautteet ovat sitä varten hyviä sekä toivottujakin. Mitä tulee tämän näkymän päivitykseen niin tämän hetken tilannetiedolla vanhaan ei olla sellaisenaan palaamassa, mutta palautteet on kuitenkin viety oikealle taholle jatkokehityksen kannalta.


Eihän tässä @JoonasLam hyvä ole enää kyse tykkää ei tykkää asetelmasta.

 

Mutta vähintään osa uudessa palvelussa olevista vioista, huonoista ominaisuuksista ja puutteista olisi varmasti nopemmin korjattavissa, kuin nyt on asiaa hoidettu. Tai voihan se olla, että koodi on niin laadutonta, jotta pikku säädöllä ei säätö onnistu...

 

Pitäisi saada hinnan palautusta niiden asioiden perusteella, joita on täälläkin ilmoitettu ja niiden joita ei ole ilmoitettu.

Edit MinnaLN: lisätty tägitys.

annelimarjaana
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@HenriLie  kirjoitti:

Moikka @ZiorZio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tänään digiboksille julkaistiin uusi ohjelmistopäivitys, jonka myötä tallenteiden selauskin muuttui, sekä jatkuvan tallennuksen mahdollisuus lisättiin digiboksille. Oletko kokeillut jo digiboksin uudelleenkäynnistyksen, voisiko se auttaa hitaaseen toimintaan? Käyttämäsi digiboksin malli on jo vanhempaa mallia ja siksi ehkä päivitystä vailla. Ottaisitko meihin yhteyttä ja tarkastellaan vielä digiboksin toimintaa tarkemmin ja tarvittaessa voidaan tilata uusi digiboksi.


Moikka moi, juu huomasin kyllä että on päivittynyt uusi systeemi tallenteiden näkyvyyteen, eikä todellakaan parannus entiseen verrattuna, ikävä kyllä. Selaaminen on hankalaa, kuvakkeet vievät älyttömästi ruututilaa. Entinen yksinkertainen listaus oli huomattavasti helpompi, selkeämpi ja nopeampi. Olen tähän yrittänyt totutella, mutta menee mietintään josko luovun koko systeemistä.

LordKhaos
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@JoonasLam  kirjoitti:

@Ocxid  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

@panukokko82  kirjoitti:

Pakko oli tulla antamaan itsekin palaute tästä tallennusnäkymän uudistuksesta.

Vanhaan verrattuna käytettävyys laski huomattavasti.

Miksi ei ole mahdollista itse valita minkälaista näkymää käyttää?

Avopuolisollani on näkövamma ja hän ei näe lukea tallenteiden kuvauksia enää ollenkaan.

Miksi ei ole mahdollista valita fontin kokoa?

Miksi ajatte väkisin läpi uudistuksen johon ihmiset eivät ole tyytyväisiä?

 

Alan selvittämään mitä kilpailijoilla on tarjolla.


Telia TV:n käyttöliittymässä ei ole mahdollisuutta itse valita tai muokata näkymää tai fonttia. Ne ovat vakioita, jotka on määritelty käyttöliittymään ja näillä näkymin niiden muokattavuutta ei ole tulossa saataville. Jotkut ovat olleet tyytyväisiä uudistukseen ja on toki ymmärrettävää, että tästä on eri mielipiteitä. Kaikki palautteet ja mielipiteet ovat kuitenkin ihan tervetulleita ja niitä saa laittaa tulemaan jatkossakin 🙂 


Kun jotkut ovat olleet tyytyväisiä, niin sekö tarkoittaa, että päivitys on ollut onnistunut? Ja mielipiteitä saa laittaa, mutta ne ei aiheuta toimenpiteitä?


Oletan, että ne jotka ovat tyytyväisiä uudistukseen, pitävät sitä onnistuneena ja päin vastoin. Tänne Yhteisöönkin kuitenkin useampi on kommentoinut olevansa tyytymätön uuteen näkymään, joten tehtävää vielä on. Palvelun kehitys jatkuu ja palautteet ovat sitä varten hyviä sekä toivottujakin. Mitä tulee tämän näkymän päivitykseen niin tämän hetken tilannetiedolla vanhaan ei olla sellaisenaan palaamassa, mutta palautteet on kuitenkin viety oikealle taholle jatkokehityksen kannalta.


No voisitko sinä pyytää sen "oikean tahon" tänne foorumille kommentoimaan itse?

Mun mielestä on aivan bull*******tiä, että sanotaan, että viestit välitetään eteenpäin.

 

Uudistus on ollut aivan älytön, kun muutenkin Telian palvelu on valovuosia kilpailijoita jäljessä. Uudistuksen jälkeen minä itse en ole kertaakaan lähtenyt etsimään haluamiani tallenteita.

 

Jos haluatte dataa siitä, kuinka hyvin uudistus on otettu vastaan, lähettäkää kannatuskysely KAIKILLE palvelun käyttäjille.

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Onko näin uuden viikon aluksi asiastavastaavilta tahoilta tullut tietoa missä aikataulussa korjauspäivityksiä alkaa tulla tallennuspalvelveluun?

 

Ja maksu hyvitys/alennus? Miten tämä sekoilu maksaville asiakkaille hyvitetään?