Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64327
Kirjoituksia 174986

Telia TV toiseen televisioon

Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 309 kpl

1/50

Meillä adsl:n kautta Teli TV -palvelut. Poika haluaisi omaan huoneeseen telkan. Mitä lisälaitteita se vaatii? Oma reititin ja digiboksi? Mistä voi tilata kakkosvehkeet?

Edit NikoNo: otsikkoa täsmennetty hieman

0 tykkäystä
49 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 171 kpl

41/50

Enhän minä halua palvelun toimivan normaalisti, vaan niinkuin nyt kahdella digiboksilla. Mikähän teitä estää kokeilemasta näitä bokseja tuon teoretisoinnin sijaan? Vähän outoa sanoa, että ei ole tukea kahdelle boksille, kun kaksi asiakasta jo kertoo, että on tuki. Erityisesti peruskanavlle. 

Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 93 kpl

42/50

O

@Baron  kirjoitti:

Enhän minä halua palvelun toimivan normaalisti, vaan niinkuin nyt kahdella digiboksilla. Mikähän teitä estää kokeilemasta näitä bokseja tuon teoretisoinnin sijaan? Vähän outoa sanoa, että ei ole tukea kahdelle boksille, kun kaksi asiakasta jo kertoo, että on tuki. Erityisesti peruskanavlle. 

on tuki niin peruskanaville kuin maksukanaville...4 boksia olen yhtä aikaa pitänyt käynnissä samoilla tunnuksilla. kaikki toimii.. maksukanavat ja kaikki

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 93 kpl

43/50

2 boksia toimii ihan ok... 3 ja 4 pitää vähän kikkailla jo toimimaan...mutta mahdollista se on

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 93 kpl

44/50

2 boksia toimii ihan ok... 3 ja 4 pitää vähän kikkailla jo toimimaan...mutta mahdollista se on

Ja tämänhän telian tekninen tuki haluaisi tietää että miten se on mahdollista? Mutta en kerro... Ottakaa selvää itse...

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 26 kpl

45/50

Villi veikkaukseni on, että tämä *ongelma” korjataan pikapikaa. Miettikää nyt olisihan tästä jopa asiakkaalle mahdollisesti hyötyä kun voisi katsoa maksamiaan kanavia 2 tai useammasta televisiosta samaan aikaan ilman Chromecast / sovellus pelleilyä. Puhumattakaan siitä, että tämä kehitys ei ole kuplinut pinnan alla montaa vuotta! 😂

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 171 kpl

46/50

@Poksuvau  kirjoitti:

Villi veikkaukseni on, että tämä *ongelma” korjataan pikapikaa. Miettikää nyt olisihan tästä jopa asiakkaalle mahdollisesti hyötyä kun voisi katsoa maksamiaan kanavia 2 tai useammasta televisiosta samaan aikaan ilman Chromecast / sovellus pelleilyä. Puhumattakaan siitä, että tämä kehitys ei ole kuplinut pinnan alla montaa vuotta! 😂

Kahden telkkarin käyttö niinkuin minulla on myyntivaltti, joka korjaa myyntilukuja ylöspäin. Osa periaatteen ihmisistä kyllä jättää Telian, joka on harhauttanut heidät ostamaan kaksi tv liittymää taloon. 

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 93 kpl

47/50

@Baron  kirjoitti:

@Poksuvau  kirjoitti:

Kahden telkkarin käyttö niinkuin minulla on myyntivaltti, joka korjaa myyntilukuja ylöspäin. Osa periaatteen ihmisistä kyllä jättää Telian, joka on harhauttanut heidät ostamaan kaksi tv liittymää taloon. 

Itse vaihdoin elisaan kun tässä telia tv:ssä ei mitään parannuksia ja kehitystä tapahdu. Liiga oli ainut syy valita tämä telia. Nyt senkin näkee cmoren kautta jos haluaa. Sovelluksina YOUTUBE...Voi mahdoton.. Elisalla yle areena,ruutu,mtv,netflix,amazon prime,youtube,viaplay yms... päivääkään en ole katunut. Telia vaan lupaa ja lupaa mutta mitään ei 2 vuoteen tapahtunut...Ei edes sitä netflixiä.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 93 kpl

48/50

@MaxPayne  kirjoitti:

@Baron  kirjoitti:

@Poksuvau  kirjoitti:

Itse vaihdoin elisaan kun tässä telia tv:ssä ei mitään parannuksia ja kehitystä tapahdu. Liiga oli ainut syy valita tämä telia. Nyt senkin näkee cmoren kautta jos haluaa. Sovelluksina YOUTUBE...Voi mahdoton.. Elisalla yle areena,ruutu,mtv,netflix,amazon prime,youtube,viaplay yms... päivääkään en ole katunut. Telia vaan lupaa ja lupaa mutta mitään ei 2 vuoteen tapahtunut...Ei edes sitä netflixiä.

Ja vielä kuvanlaadusta että elisalla 1080p kuvanlaatu hd kanavilla... Telia tykittää 720p laatua..ja osa "HD" kanavista upgradettu siihen 720p laatuun SD kanavalta...

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 26 kpl

49/50

@Baron  kirjoitti:

@Poksuvau  kirjoitti:

Olisi kyllä ollut minullakin ainakin yhdessä vaiheessa. Silloin kun kyselin niin sanottiin, että pitäisi juuri tuplasopimukset ottaa ja mikään ei toimi ristiin.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 309 kpl

50/50

Mikä tahansa Android-boksi käy tähän. Lataa Yle Areenan, Ruudun ja Cmoren apsit, niin Ylen, maikkarin ja Nelosen kanavien suoratoisto onnistuu. Vaikka tämä https://www.power.fi/televisiot-ja-tarvikkeet/mediatoistimet-ja-suoratoisto/nvidia-shield-tv/p-10366...

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.