Telia Tv. Ruoho vihreämpää aidan toisella puolella?


Otsikkoon oli pakko kirjoittaa toi ruoho juttu. Elisa Viihteen asiakkaana olen aina kuvitellut että telia mobiili tv olisi paljon parempi. 

Nyt mulla molemmat ja olen hyvin pettynyt kuinka alkeellista softaa myydään kuluttajille. Elisalla ei voi katsoa ulkomaan maksukanavia mistään muualta ku Digi boksista mutta perustoiminnot sentään toimivat. 

Onko niin ettei telia tv llä toimi chromecast tekstitys? Näkyy vain musta palkki. 

En voi pikakelata nauhoitettuja ohjelmia? 

Nauhoitettu ohjelma säilyy vain 3 kk? 

Live lähetystä en voi pausella pysäyttää? 

Vai onko se ruoho aidosti paremmassa kunnossa mutta aidan tällä puolella olevalla ei oo osaamista. 

Olen viittä vailla lopettamassa molemmat ja virittämässä vanhaa VHS soitinta ☺️


6 kommenttia

Kunniamerkki +14

Molemmissa on jotain hyvää ja samalla jotain huonoa. Kunpa saisi palvelun jossa molempien hyvät ominaisuudet olisi yhdistetty..

Juu, telian verkkotallennukset säilyy 3kk ja elisan 2v. Telialla voi tallentaa maksukanavia jos on kovalevy, Elisalla ei. Molemmissa voi kelata ohjelmia nopeasti eteen ja taakse, mitä tarkoitat tarkalleen ottaen tällä pikakelauksella? Telialla live lähetyksen voi pysäyttää jos on kovalevy, Elisalla ei.

 

Onhan näissä eroja, hyvä se toisaalta ettei identtiset kopiot toisistaan olekaan niin voo valita itselleen parhaiten sopivan palvelun. 

 

Toki sitten sekin asia kannattaa ottaa huomioon vertailuun että jos on kaapeli tv, niin viihdeboksin ja siihen ostettavan kovalevyn tuoma lisäarvo on aika olematon verrattuna tallentavaan digiboksiin. Mielestäni myös maksukanavat pitäisi operaattoreiden hd laadulla saada neuvoteltua verkkotallennuksen piiriin.

Ok. Eli se pikakelaus: katson maksukanavasta ohjelman joka on jo alkanut. Painan aloita alusta katselua. Sitten ei voi muuta ku katsella. En voi kelata eteenpäin. Mobiilissa chromecastilla. Niin ja kiitos vastauksesta. ☺️

Tervetuloa Yhteisöön :)

 

Alempana jo vastattiinkin suurimpaan osaan kysymyksistä, mutta tuo chromecastin tekstitysongelmasta olisi hyvä tehdä vikailmoitusta, niin saadaan tutkintaan. Chromecastin kanssa on tiedossa tekstitysongelmia ainakin Viasatin kanavilla, jossai tekstitys menee vasempaan yläkulmaan useampi rivi päällekkäin.

Hei ja kiitos. Miepä teen ilmoituksen. 

Pakko kysyä onko telia tv:n (pyöreä boksi) sisältö sama kuin telia tv sovelluksen. Eli minulla on nyt telia tv boksi jossa surf paketti. Pitäiskö sovelluksessa näkyä esim kännykän kautta se sama surf paketti. Vai pitääkö molempiin tilata erikseen samat paketit. Oon ihan pihalla. Yritin lukea telian sivuilta mutta se taas herätti enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. 

Kiitos avusta. 

Moi @Apache2k! Telia TV:n digiboksin ja mobiilipalvelun sisältö eroaa hieman toisistaan. Tämä johtuu puhtaasti sopimusteknisistä syistä. Kanavakartoista näet suoraan mitkä sisällöt ovat saatavilla mihinkin palveluun.

Jos olet tilannut paketin digiboksille, niin saat sen mobiilipalveluun ilman erillistä veloitusta. Se pitää kuitenkin tilata erikseen asiakaspalvelun kautta, jotta hinta saadaan nollattua :)

Vastaa