Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jarkko35
Konkari
  • 297 custom-general.kudos
  • 515 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia Tv ja tallennus

Hei! Miksi Telia ei halua kehittää Telia tv:n tallennusta? Elisa Viihteellä tallennukset säilyvät kaksi vuotta ja Elisalla tallennuksia voi järjestellä kansioihin, eli esimerkiksi tietyn sarjan jaksot omaan kansioon ja tietyt leffat omiinsa jne...

 

Telialla tallennus ei ole kehittynyt ollenkaan. Tallennukset säilyvät surkeat 90 päivää ja ovat sekavasti kaikki allekkain listattuna. Huonosti palvellaan maksavaa asiakasta!

6 vastausta
markusklaani
Vakiokalustoa
  • 41 custom-general.kudos
  • 95 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Totta, jos verkkotallennuslaki kerran sallii 2 vuoden säilytysajan, niin eikös kaikilla operaattoreilla pitäisi olla samat säännöt?

 

Niin ja Telian sopimukseen kuuluu myös erillinen verkkotallennusmaksu käyttäjältä, jota ainakaan Elisalla ei sellaisenaan ole?

jarkko35
Konkari
  • 297 custom-general.kudos
  • 515 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Elisa ei tosiaan peri asiakkailtaan edes tuota verkkotallennusmaksua. Telia on todella ahne ja röyhkeä, kun ei edes kehitä tätä tallennusominaisuutta millään tavalla. Käsittämätöntä toimintaa.

tilasto
Kunniajäsen
  • 1083 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions


markusklaani kirjoitti:

Totta, jos verkkotallennuslaki kerran sallii 2 vuoden säilytysajan, niin eikös kaikilla operaattoreilla pitäisi olla samat säännöt?

 

Onhan ne samat säännöt, laki sallii tuon 2v ja operaattori voi itse päättää säilyykö heillä 1kk vai 1,5v.

Telialla ollu alusta asti tuo 3kk, joten tuskinpa se nytkään tulee muuttumaan vaikka sitä on toivottu kauan.

 

 

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

jarkko35
Konkari
  • 297 custom-general.kudos
  • 515 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Voisiko joku Telian porukasta vastata tähän tallennusta koskevaan asiaan? Elisa Viihteessä pystyy tallentamaan myös HD-kanavia, kaverilla on Elisa Viihde ja tallennukset ovat kivaa katseltavaa kun ne ovat teräväpiirtona tarjolla. Miksi Telia tarjoaa maksaville asiakkailleen niin paljon huonompaa palvelua, miksi Telia tv:n tallennuspalvelua ei haluta kehittää millään tavalla? Esimerkiksi se, että saisi laitettua tallennukset "kansioihin" kuten Elisa Viihteessä, eli tietyn sarjan kaikki jaksot omaan kansioon jne...

 

Helpottaisi huomattavasti tallenteiden löytymistä kun ne ei olisi vain allekkain pitkänä jonona.

 

Ja tämä köyhyys, että tallenteet ovat saatavilla 90 päivää. Voi luoja! Eikö taito riitä vai halu?!

jesse56
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Joo tää HD verkkotallennus nyt pitäs  ehdottomasti jo OLLA! Verkkotallennuksesta maksetaankin,että hopi hopi!Tosta tallentavasta boxistakaan ole mitään hyötyä kun adsl:ä ei anna tehä kun yhtä kanavaa kerrallaan.Hymiö SurullinenHymiö Surullinen

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Telia TV:ssä on kaksi vaihtoehtoa tallennustarpeisiin: verkkotallennus "kevyempään" käyttöön ja innokkaammille tallentajille erillinen kovalevyvaihtoehto. Kovalevytallennus mahdollista kaikkien tv-kanavien tallentamisen, sekä maksullisten että maksuttomien mukaan lukien HD-kanavat, niin pitkäksi aikaa kuin asiakas haluaa. Myös verkkotallennuspuolta kehitetään koko ajan eteenpäin ja parhaillaan panostetaan käytettävyyden parannuksiin sekä boksilla että myös netti- ja mobiilisovelluksessa.

 

Telia TV boksi itsessään kehittyy myös koko ajan eteenpäin, mainitut Netflix ja Youtube tulivat 2016 ja uusia suosittuja palveluita tuodaan jatkossakin helposti käytettäväksi boksin kautta.