Telia Tv:n digiboksin käyttö

  • 4 September 2019
  • 7 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hieman mennyt hankalaksi ohjelmakirjastojen käyttö. Jos esim. haluan mennä HBO:n kirjastoa selaamaan, niin joudun 14 kertaa painamaan kaukosäädintä, ennenkuin olen oikeassa paikassa.

 

Sinne on tullut kaikenlaisia ehdotuksia ja suosituksia sarjoista sekä elokuvista(yleensä samat), mitkä ovat ihan turhaan siinä hidastamassa palvelujen käyttöönottoa.

 


7 kommenttia

Hei @ctlord! Kiitos arvokkaasta palautteesta ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

Laitoin tästä palautetta eteenpäin ja asia on kyllä huomioitu. Telia TV -palvelua kehitetään jatkuvasti ja toivottavasti käytettävyys parantuu tulevaisuuden päivityksien myötä.

Kategorioita on myös päivitetty viime aikoina, jotta asiakkaiden olisi helpompi löytää mielenkiintoista katsottavaa, mutta tämänkin suhteen tehdään kehitystyötä myös jatkossa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Itse taas tykkään, että Telian digiboksilla on esillä suosituksia sekä vinkkejä katsottavista ohjelmista. Monesti olen saanut hyvää ajanvietettä annettujen poimintojen ansiosta. Toivottavasti tämä ominaisuus ei ole häviämässä. Telia tv on todella hyvä palvelu, vielä kun se kauan kaivattu Netflix saataisiin tälle digiboksille niin johan kelpaisi. Silloin tää boksi ois todellinen viihdekeskus. Niin toivon, että Netflix ois oikeasti tulossa.

Telian digiboksin käyttäjät tietävät, että sieltä löytyy Netflix.

Ei löydy UHD boksista

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Joo, Netflixiä ei ole Telia tv:n Uhd-digiboksilla. Todella outoa, että sitä ei siinä ole, kun se löytyy aiemmasta mallista. Ei voi kuin ihmetellä.

Minkäs telia tv:n digiboxin nykyään uudet asiakkaat saa?.Noissa ei ole conax kortinlukijaa eikä tv-kaapeliliitintä ollenkaan vaan kuva tulee iptv:nä wlanin/lanin kautta?.Tota uhd boxia ei voi edes käyttää kuin 1Gbitin yhteyden omaavat?.Noin ainakin luki tuolla telian sivulla( 😃 )

 

FTV ja NasaTV näkyy kaapelissa UHD:na ainakin,vaatii tosin tv-kortin.

Moikka @arapahoe!


 


Telia TV -digiboksi toimii laajakaistan kautta, joko kaapelilla tai langattomasti. Laitteessa ei tarvita Conax-lukijaa tai korttia, koska maksukanavat tulevat digiboksiin verkon kautta. :)

Vastaa