Telia Tv -sovellus laitteiden maksimimäärän hallinta


Kunniamerkki +3

Hei!


Voinko jotenkin itse hallita niitä maksimissaan viittä laitetta,joilla voi katsoa Telia tv?


Jos esim.joku niistä viidestä laitteesta, joilla olen katsellut Telia tv  menee rikki ja hankin tilalle uuden, niin miten voin poistaa rikkinäisen laitteen ja saada uuden laitteen tilalle?


Samoin , jos vaikka olen vierailulla ja haluaisin katsella Telia tv lainalaitteella?


Siis missä tämän voi tehdä?


Jos joku tietää, niin niin selkeä ohje mielellään, että tumpelokin ymmärtää?



Edit JoonasLam: täsmennetty hieman otsikkoa ja poistettu allekirjoitus tekstistä


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Jos jokin laitteista menee rikki, eikä uloskirjautuminen enää onnistu, voit olla yhteydessä häiriöpalveluumme esim. telia.fi -sivujen chatin kautta. He nollaavat tuon laitemäärän tarvittaessa. Muutoin sovelluksesta ulos kirjautuminen riittää "poistamaan" laitteen tuosta viiden laitteen yhteismäärästä ja selaimessa välimuistin voi joutua tyhjentämään. Kannattaa myös muistaa että selain on aina yksi laite ja esim. incognito-modessa yksi välilehti on yksi laite. 

Kunniamerkki +3

Kiitos vastauksesta, mutta en aivan ymmärtänyt mistä löydän sen tilan tai linkin, jolla voin uloskirjautua Telia tv sta.

Eli onko joku tila tai näkymä, jossa näen ne viisi laitetta? Jos on, niin saako siitä tarkan ohjeen tai kuvakaappauksen.?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Tässä kuvankaappaukset Telia TV-sovelluksesta nettiselaimella ja alempana puhelinsovelluksesta, jossa näkyvissä uloskirjautumisen paikat. Nettiselaimella tuolta "Tii" alta klikkaamalla ja puhelinsovelluksessa vasemmasta yläkulmasta "kolmen viivan" kautta pääsee uloskirjautumisesta painamaan. Näitä laitemääriä ei itse käyttäjä pääse näkemään tai hallinnoimaan, mutta tarvittaessa ne voidaan tosiaan häiriöpalvelustamme nollata. Tämä laitemäärä (5kpl) nollaantuu kerran vuorokaudessa automaattisesti ja siitä tulee virheilmoitus, jos koittaa kuudennella laitteella kirjautua samalle käyttäjätilille.


Vastaa